Mazda 323F i inne

Data: 2009-10-25 21:08:26
Autor: Przemek V
Mazda 323F i inne

Użytkownik "Bartosz 'Seco' Suchecki" <pisz_na@seco.maupa.tlen.pl> napisał w wiadomości news:hc1i2q$qsr$1achot.icm.edu.pl...
Witam.

Niedawno pytałem grupowiczy o propozycje na drugie autko w rodzinie za jakieś 15 tys. spisałem odpowiedzi za które bardzo dziękuję :-)

W międzyczasie porzuciliśmy pomysł Volvo V40 (podoba nam się), już wiemy skąd tak niskie ceny, podobno awaryjne mocno, nawet ADAC tak mówi ;-(

Astra 2 kombi z silnikiem DTI podobno dosyć trwała, części tanie ale jednak jakaś taka mało wyrazista.

Stąd koncepcja Mazdy 323F (2000 cm, 101 KM, diesel) po 2000r. Japończyk, trwały, podobno umiarkowane ceny obsługi. Mylimy się?
Zastanawia nas tylko, dlaczego są głównie sprowadzane, nie były w Polsce sprzedawane?

Nie.

No i szukamy w Wawie (na południu) warsztatu Mazdy który sprawdzi autko przed zakupem.

Podobno tylko tutaj i naprawdę warto: http://www.autojaksa.com.pl/

Mazda 323F i inne