Mazda 5

Data: 2013-08-27 05:04:53
Autor: przemek.jedrzejczak
Mazda 5
-- Co sądzicie o tym konkretnym egzemplarzu, dla mnie jesty zbyt podejrzanie czysty, choć może handlarz po prostu dobrze przygotowuje przed sprzedażą.

jak masz watpliwosci poszukaj studentki germanistyki, ktora zadzwoni do poprzedniej wlascicielki i odpyta ja dokladnie na temat historii auta:
http://www.hotel-droege.de/hoteldroege.html

cena nie odbiega zbytnio od rynkowej ale uwazalbym na podatek, jak babka ma hotel to mogla wziac te auto na firme i odliczyc sobie MwSt.

P.

Mazda 5