Mazda 6

Data: 2009-03-11 22:13:38
Autor: PiotrO
Mazda 6
Dla mnie Mazdy bez rewelacji, w niczym nie lepsze niż inne w podobnych cenach (Mondeo, Vectra...)
Oglądać trzeba dokładnie, a ruda lubi ją bardziej niż inne. Co do kosztów napraw, to wypowiem się w sprawie Premacy:
- wymiana prawie całego zawieszenia wielowachaczowego 400PLN (rozsądna cena),
- jeden czujnik ABS 400PLN (i padają jak muchy)

Jak szukasz komfortu i jakości to może tak Audi, bo mazda prawdopodobnie zawiedzie Twoje oczekiwania??

Pozdrawiam

PiotrO

Witam,
Zastanawiam się na zakupem Mazdy 6 – ładne autko.
Rocznik 2003-2004, silnik raczej benzyna 2.0 16v.

Bardzo bym prosił użytkowników o podzielnie się wrażaniem z eksploatacji.
Chodzi głównie.
- koszty utrzymania, serwisowania
- jak z dostępem do fachowego serwisu
- jak z trwałością, korozją
-jakie wrażanie z jazdy (osiągi, komfort, itp)
- na co zwrócić uwagę podczas zakupy (standrtowe usterki)
-wszystkie inne ważna, mnie ważne rzeczy
-jak nie Mazda 6 to co?

Z góry dziękuje

Pozdrawiam
Lopez