Mazda 6 MPS

Data: 2011-03-06 15:02:28
Autor: Yogi\(n\)
Mazda 6 MPS
Co sądzicie?
http://allegro.pl/mazda-6-mps-4x4-260km-turbo-wiecej-niz-ful-opcja-i1486519703.html

Wygląda nieźle (jak na mazdę). Parametry imponujące. Gość wygląda na pasjonata, auto zadbane, cholera wie tylko jak było "upalane".
Znajomy szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i podmiejskie, nie do lasu - dlatego pytam, ja jeszcze nie zmieniam. Chociaż ślinka mi pociekła ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Data: 2011-03-06 15:21:34
Autor: Rafał Grzelak
Mazda 6 MPS
Yogi(n) wrote:

[...]

sorry za ot, ale 'rozżąd' tak mnie rozczulil, ze az musialem
zapostowac. :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-03-06 17:38:17
Autor: Yogi\(n\)
Mazda 6 MPS
Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@spam.com> napisał w wiadomości news:xn0hbatgxxq4bb000news.gazeta.pl...
sorry za ot, ale 'rozżąd' tak mnie rozczulil, ze az musialem
zapostowac. :D

Kłuje w oczy, co nie? Też tak mam, ale akurat to chyba nie handlarz, przynajmniej nie ma na allegro innych aut, więc "wybaczam' ;-)

Data: 2011-03-07 00:48:04
Autor: Rafał Grzelak
Mazda 6 MPS
Yogi(n) wrote:

> [...]

Kłuje w oczy, co nie? Też tak mam, ale akurat to chyba nie handlarz,
przynajmniej nie ma na allegro innych aut, więc "wybaczam' ;-)

Handlarz czy nie... wypadało by sie nauczyć języka, którego sie używa.
Jak widzę takie byki to jakoś rodzi się we mnie niechęć do całego
człowieka. :/

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2011-03-06 16:20:45
Autor: newsy
Mazda 6 MPS
Znajomy szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i podmiejskie,

To niech sobie kupi to: http://tnij.org/kq12 , przynajmniej będzie miał samochód z porządnym napędem

Data: 2011-03-06 17:39:07
Autor: Yogi\(n\)
Mazda 6 MPS
Użytkownik "newsy" <jasiem@onet.eu> napisał w wiadomości news:il08om$e0b$1news.onet.pl...
Znajomy szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i podmiejskie,

To niech sobie kupi to: http://tnij.org/kq12 , przynajmniej będzie miał samochód z porządnym napędem
O widzisz, i to jest niegłupi pomysł. Zaraz mu podeślę. Choć ksenonów nie ma... ;-)

Data: 2011-03-06 17:41:32
Autor: Grejon
Mazda 6 MPS
W dniu 2011-03-06 16:20, newsy pisze:
Znajomy szuka czegoś 4x4 z przyzwoita mocą, ale na trasy miejskie i
podmiejskie,

To niech sobie kupi to: http://tnij.org/kq12 , przynajmniej będzie miał

Po jaką cholerę wrzucać link z allegro do skracacza?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-03-06 19:52:03
Autor: uciu
Mazda 6 MPS
wejdz na
www.mazdaspeed.pl/forum
bo widac ze jest klubowiczem
Znajdz tam to autko (pewno dzial sprzedam) i tym samy znadziesz nick sprzedającego.
Po nim dowiesz się wszystkiego co mu padało w aucie po jego wpisacch na forum;-)

-- -
uciu

Data: 2011-03-06 20:13:23
Autor: Yogi\(n\)
Mazda 6 MPS

Użytkownik "uciu" <gusevaWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:il0l4k$ojc$1news.onet.pl...
[...]

No właśnie....
Pierwsze z brzegu:

"Witam nie dawno mialem dzwona rozwaliłem auto mazdaspeed6 mazda 6 (MPS) auto ubezpieczone w compensie. " z 9 lipca ub. roku...
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=82&t=101148&p=1749851&hilit=FeniX#p1749851

Data: 2011-03-06 20:30:57
Autor: szufla
Mazda 6 MPS
"Witam nie dawno mialem dzwona rozwaliłem auto mazdaspeed6 mazda 6 (MPS) auto ubezpieczone w compensie. " z 9 lipca ub. roku...

Spokojnie, to nie musi byc to auto :)

sz.

Data: 2011-03-06 20:35:49
Autor: Yogi\(n\)
Mazda 6 MPS
Użytkownik "szufla" <prr@prr.pr> napisał w wiadomości news:il0na1$5u0$1inews.gazeta.pl...
"Witam nie dawno mialem dzwona rozwaliłem auto mazdaspeed6 mazda 6 (MPS) auto ubezpieczone w compensie. " z 9 lipca ub. roku...

Spokojnie, to nie musi byc to auto :)

Nooo, nie musi ;-)
Ale w innym wątku pisze, że wydał 15 tys na naprawy (jeszcze sprzed dzwona) a nie na tuning.
Albo lubi sponsorować zabawy innych ludzi, albo ...

Data: 2011-03-06 20:39:23
Autor: Yogi\(n\)
Mazda 6 MPS
[...]

Nawet napisał, że zabiera części do nowej...
http://archiwumallegro.pl/mazda_6_mps_mazdaspeed6_na_czsci_z_papieram-1113096500.html

Data: 2011-03-06 20:48:22
Autor: szufla
Mazda 6 MPS
Nawet napisał, że zabiera części do nowej...
http://archiwumallegro.pl/mazda_6_mps_mazdaspeed6_na_czsci_z_papieram-1113096500.html

Widzialem to, ale kto przy zdrowych zmyslach kupujac nie wezmie tego auta na warsztat.

sz.

Data: 2011-03-06 20:55:20
Autor: Tomasz Pyra
Mazda 6 MPS
W dniu 2011-03-06 20:39, Yogi(n) pisze:
[...]

Dokładnie - najlepiej z gościem pogadaj.
Jeżeli tamtą sprzedał uszkodzoną, kupił nową i przekładał graty, to pewnie na wszystko ma papiery i chętnie Ci pokaże.

Generalnie ludzie którzy tuningują i grzebią przy swoich autach, bardzo o nie dbają i ładuję w nie dużo pieniędzy.
Wiele rzeczy które przeciętny kierowca uzna że jeszcze można jeździć, będą już wymieniać albo naprawiać.

Natomiast jest kilka rzeczy na które trzeba uważać kupując taki samochód.

Po pierwsze tuning auta to droga sprawa, a przy odsprzedaży okazuje się że nie dość że nie podnosi to wartości auta, to jeszcze ją obniża.
Jest pokusa żeby części tuningowane wyjąć i sprzedać, montując w ich miejsce rzeczy w stanie niewiadomym.

Po drugie u takich ludzi w aucie wszystko działa zawsze idealnie.
A jeżeli coś jest nie tak, to znaczy że jest to gruba (droga) sprawa. I skoro poprzedni właściciel tego nie ogarnął, to następny pewnie będzie miał z tym jeszcze większy problem.

Data: 2011-03-06 20:41:09
Autor: Tomasz Pyra
Mazda 6 MPS
W dniu 2011-03-06 20:13, Yogi(n) pisze:

[...]

A tu jeszcze możesz dokupić co cenniejsze części które gość z auta już wykręcił - pytanie tylko co zamontował w ich miejsce.
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=285&t=112096

Tzn. oczywiście nie mamy pewności czy gość może miał 2 takie samochody, czy coś.
W sumie jak jesteś zainteresowany zakupem, to wejdź sobie na to forum i publicznie się o auto zapytaj.
Napisz wprost czy to to którego walkę z ubezpieczycielem gość opisuje i z którego wykręcił części którego sprzedaje.
Jeżeli jego wersja będzie się trzymała kupy, to możesz się zastanawiać dalej.

Data: 2011-03-06 20:43:19
Autor: Yogi\(n\)
Mazda 6 MPS
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:4d73e355$0$2453$65785112news.neostrada.pl...

[...]

W sumie to nie mój problem, pytam w imieniu kumpla, który z usentu nie korzysta. Ale swoją droga ciekawe, co tak naprawdę można dostać za te sześć dych ;-)

Data: 2011-03-06 19:56:56
Autor: to
Mazda 6 MPS
begin Yogi\(n\)
W sumie to nie mĂłj problem, pytam w imieniu kumpla, ktĂłry z usentu nie
korzysta. Ale swoją droga ciekawe, co tak naprawdę można dostać za te
sześć dych ;-)

Najrozsądniejsza opcja to A4 B7 2.0 TFSI Quattro. ;)

Data: 2011-03-06 20:53:39
Autor: Karolek
Mazda 6 MPS
W dniu 2011-03-06 20:41, Tomasz Pyra pisze:

[...]

W sumie to jak zwykle, jakbys przeczytal to wyczytalbys numer rejestracyjny rozbitej mazdy "KR902KE" i tej co sprzedaje "KR958ME".
Tak czy inaczej z opisu aukcji wyglada na zwyklego buraka i nie wierzylbym w ani jedno slowo na temat stanu technicznego tego samochodu.

--
Karolek

Data: 2011-03-06 19:55:15
Autor: to
Mazda 6 MPS
begin Yogi\(n\)
[...]

Lubie ten model, niepozorny, a fajnie jeździ. Co do tej sztuki to jedyne co można powiedzieć to tyle, ze właściciel niezbyt sprawnie włada językiem ojczystym i ma zamiłowanie do dodatków o wątpliwej estetyce. Ale to nie musi oznaczać, ze z autem jest coś nie tak. Ostatecznie przywrócenie autu normalnego wyglądu nie jest zbyt kosztowne, a mechanikę i tak trzeba sprawdzić.

Jedyne co mnie niepokoi to fakt, że gość pisze coś o większej turbinie, a nie pisze nic o strojeniu, ale pewnie po prostu zapomniał.

Data: 2011-03-07 10:45:56
Autor: Lewis
Mazda 6 MPS
W dniu 2011-03-06 15:02, Yogi(n) pisze:
[...]

Nie wiem jak MPS ale pewnie niczym nie różni się od cywilnej wersji pod tym względem a one strasznie rdzewieją...

Mając 60kzł nawet nie myślałbym o mazdzie tylko kupiłbym legacy / outback.

--
Części do A6 C4 sprzedam
Lewis

Data: 2011-03-07 12:44:25
Autor: Myjk
Mazda 6 MPS
2011-03-07 10:45:56 Lewis

 a one strasznie rdzewieją

Nie tak znowu strasznie. Moja jeszcze się trzyma i niezardzewiała po trzech latach. :P Zresztą trzeba to (bo jak mniemam pijesz do tylnych nadkoli) zabezpieczyć i mieć z głowy.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-03-07 19:43:42
Autor: MariuszM
Mazda 6 MPS
W dniu 7-03-2011 13:44, Myjk pisze:

Zresztą trzeba to (bo jak mniemam pijesz do
tylnych nadkoli) zabezpieczyć i mieć z głowy.

Plastykowe nadkola jak mniemam: P
Jak polonezie...

M.

Data: 2011-03-09 08:12:06
Autor: Myjk
Mazda 6 MPS
2011-03-07 19:43:42 MariuszM

Plastykowe nadkola jak mniemam: P

Błąd konstrukcyjny rynienki odprowadzjącej wodę z nadkoli. Plus piękna polska zasolona zima i jest pasztet. Ot co.

--
Pozdor Myjk

Mazda 6 MPS