Mazda 6 MPS

Data: 2011-03-06 19:55:15
Autor: to
Mazda 6 MPS
begin Yogi\(n\)
Wygląda nieźle (jak na mazdę). Parametry imponujące. Gość wygląda na
pasjonata, auto zadbane, cholera wie tylko jak było "upalane". Znajomy
szuka czegoÅ› 4x4 z przyzwoita mocÄ…, ale na trasy miejskie i podmiejskie,
nie do lasu - dlatego pytam, ja jeszcze nie zmieniam. Chociaż ślinka mi
pociekła ;-)

Lubie ten model, niepozorny, a fajnie jeździ. Co do tej sztuki to jedyne co można powiedzieć to tyle, ze właściciel niezbyt sprawnie włada językiem ojczystym i ma zamiłowanie do dodatków o wątpliwej estetyce. Ale to nie musi oznaczać, ze z autem jest coś nie tak. Ostatecznie przywrócenie autu normalnego wyglądu nie jest zbyt kosztowne, a mechanikę i tak trzeba sprawdzić.

Jedyne co mnie niepokoi to fakt, że gość pisze coś o większej turbinie, a nie pisze nic o strojeniu, ale pewnie po prostu zapomniał.

Mazda 6 MPS