Mazda 6 Plusy i Minusy wersja USA lub inne auto do 25tys

Data: 2012-01-30 10:46:17
Autor: Kamil 'Model'
Mazda 6 Plusy i Minusy wersja USA lub inne auto do 25tys
W dniu 2012-01-27 19:42, Tomasz pisze:
Przymierzam sie do zakupu auta, moje 3 typy z przeznaczeniem
na jazde w LPG to roczniki w budzie Kombi 2004/2005:

1. MAZDA 6 Automat 2.3

Na forum mazdaspeed wyczytałem, że Amerykancja ma lepsze zabezpieczenie antykorozyjne (chodzi o wersje sprzedliftowe). Po lifcie (połowa 2005) europejska wersja ma lepsze blachy. A ta to mechanicznie praktycznie te same auta, silniki (2,3 i chyba 3,0 to silniki robione razem z fordem więc nie wiem czy to dobre). Lepiej poszukać europejskiego 2,0. Podobno całkiem niezły do gazowania, w miarę ekonomiczny i trwały. Sam się rozglądam za Madzią 6 w kombi

Data: 2012-01-30 21:49:20
Autor: Tomasz

Użytkownik "Kamil 'Model'" <kamil.wytnijto.komodzinski@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jg5ot9$s9p$1inews.gazeta.pl...
[...]

no to mam konkurencje, bo tez celuja w combi
model 2005/06 to granica moich mozliwosci budzetowych i tak mocno naciaganych
wlasciwie to strzelalem w 2.3 bo mocniejszy i bardziej dostepny
jak zwykle boje sie przebiegow gdyz to co sie toczy ma ponizej 200tys
a to moze byc juz mocno naciagane
chcesz kupic z naszego rynku (kupujesz sprowadzone z marza i nieznana historia)
 czy bedziesz sprowadzal ?

Data: 2012-02-01 10:20:48
Autor: Chris
Mazda 6 Plusy i Minusy wersja USA lub inne auto do 25tys
Tomasz nabazgrał(a):

[...]

Jak z USA to można sprawdzić historię z za ocenu w moich linkach w sigu, co było już potem w Polsce po sprowadzeniu to tylko szklana kula chyba że ktoś serwisuje tylko w ASO i ma na wszystko papiery.

Data: 2012-02-01 20:40:19
Autor: Tomasz

Użytkownik "Chris" <actchris@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jgb05h$98o$1inews.gazeta.pl...
Jak z USA to można sprawdzić historię z za ocenu w moich linkach w sigu, co było już potem w Polsce po sprowadzeniu to tylko szklana kula chyba że ktoś serwisuje tylko w ASO i ma na wszystko papiery.

na ile to autentyczne? skad dane sa pobierane?

Data: 2012-02-02 09:40:43
Autor: Chris
[...]

Jeśli chodzi Ci o USA to z amerykańskich baz danych, oni mają centralny system gdzie 99% wizyt jest notowana w systemie. Tak samo każda ubezpieczalnia odnotowywuje kolizje i wpisuje do bazy. Jak masz farta to jest szansa na zobaczenie zdjęć pojazdu jak wyglądał w USA. Oczywiście jak jakiś Texańczyk będzie klepał swojego Mustanga w szopie to nikt się nie dowie :)

Data: 2012-02-02 09:26:00
Autor: Kamil 'Model'
W dniu 2012-01-30 21:49, Tomasz pisze:

[...]

Na tą chwilę patrzę na rynku polskim, ale nie wiem czy na wiosnę nie będzie wycieczki na zachód i poszukanie tam czegoś fajnego. Raczej nie chce wersji juesej, ale kto wie co się trafi...

Mazda 6 Plusy i Minusy wersja USA lub inne auto do 25tys