Mazda 6 i serwisowanie

Data: 2011-07-24 10:47:38
Autor: maxi
Mazda 6 i serwisowanie
Czy po zakupie 3-letniej Mazdy 6 będzie mnie czekać drożyzna serwisowania i czę¶ci zamiennych?

Data: 2011-07-24 11:33:28
Autor: to
Mazda 6 i serwisowanie
begin maxi
Czy po zakupie 3-letniej Mazdy 6 będzie mnie czekać drożyzna
serwisowania i części zamiennych?

Niestety lokalna wróżka ma właśnie urlop. Przyjdź we wrześniu.

Data: 2011-07-24 13:53:13
Autor: Kuba \(aka cita\)
Mazda 6 i serwisowanie

Użytkownik "maxi" <minimaxiWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomo¶ci news:0456.00000004.4e2bdc2anewsgate.onet.pl...
Czy po zakupie 3-letniej Mazdy 6 będzie mnie czekać drożyzna serwisowania i czę¶ci
zamiennych?

i niestety przytyjesz.

No ale jak powiesz co jesz, to moze nie, ew. jaka to mazda, jaki ma silnik ile przejechane, kto ni± jeĽdził oraz w jakim jest teraz stanie to może wiele nie stracisz.
Na pocieszenie powiem, ze wymiana wtryskó w MaĽdzie z silnikiem diesla to wydatek ok 20tys zł ;)

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-07-24 19:32:28
Autor: Myjk
Mazda 6 i serwisowanie
Sun, 24 Jul 2011 13:53:13 +0200, Kuba (aka cita)
Na pocieszenie powiem, ze wymiana wtryskó w Maździe z silnikiem diesla to wydatek ok 20tys zł ;)

Tysiuncpińcetstodziewińcset. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-07-24 20:29:48
Autor: Olo
Mazda 6 i serwisowanie
W dniu 2011-07-24 10:47, maxi pisze:
Czy po zakupie 3-letniej Mazdy 6 będzie mnie czekać drożyzna serwisowania i części
zamiennych?

Zajrzy tu http://www.mazdaspeed.pl a wszystkiego siÄ™ dowiesz
Olo
MĂłj adres zakodowany ROT13.