Mazda 6 padają silniki?

Data: 2011-01-11 13:33:33
Autor: Arek M
Mazda 6 padają silniki?

Przygladam się autkom Mazda 6 Sport 2.0 benzyna 141KM
Ale niemile zaskoczyły mnie wypowiedzi o padających silnikach:
http://www.autocentrum.pl/oceny/mazda/6/i/
Czy ktoś moze to potwierdzić?

Beznyniak od Mazdy sie psuje????
Koniec świata......

Moj ojciec zrobil dwoma roznymi egzemplarzami mazdy 626 razem ponad 1.5 miliona kilometrów. Nigdy silnik nie zawiódł. Oba benzyniaki. Dla mnie benzynowa mazda byla , i w sumie chyba jeszcze jest synonimem niezawodnosci. Ale jak widac czasy sie zmieniają ...

--
PozdrawiAM!
WRX/240KM

Data: 2011-01-11 13:36:50
Autor: Agent
Mazda 6 padają silniki?

Użytkownik "Arek M" <arkadiusz_dot_matuszak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ighimr$9o4$1inews.gazeta.pl...

[...]

Eeee, to pewnie tylko na gazie sie psują :)

Mazda 6 padają silniki?