Data: 2011-09-11 21:48:03 | |
Autor: Miros³aw | |
Mazda Premacy 2003 | |
witam,
proszê o opinie silnika 2.0 DiTG, oraz na co zwracaæ uwagê przy zakupie w/w samochodu mirek Ps. i co to jest za radio mazda-vdo |
|
Data: 2011-09-11 21:51:58 | |
Autor: Olo | |
Mazda Premacy 2003 | |
W dniu 2011-09-11 21:48, Mirosław pisze:
witam, Zanim kupisz to poczytaj tutaj http://www.mazdaspeed.pl/forum/ -- Pozdrawiam Olo Mój adres zakodowany ROT13. |
|
Data: 2011-09-12 06:08:23 | |
Autor: mihal | |
Mazda Premacy 2003 | |
witam, mia³em mazde 323F 2.0 ditd. Z zalet to moge tylko wymienic 2 : niskie spalanie , trwa³a turbosprezarka. Pozatym to ja bym nie kupi³ 2 raz auta z tym czym¶. Turbodziura kosmiczna (czasami az wrecz niebezpieczna) . Glosny jak stary traktor. Zapychaja sie kana³y dolotowe jak ktos ma³o gazu wciska co po dluzszym czasie moze doprowadzic do tragedii. Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znaj±. pozdr. mihal |
|
Data: 2011-09-12 08:12:29 | |
Autor: Myjk | |
Mazda Premacy 2003 | |
Mon, 12 Sep 2011 06:08:23 +0200, mihal
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znają. To w zasadzie jedno co dobrze napisałeś w swoim wywodzie. Ponieważ DiTD to jeden z bardziej kulturalnie pracujących turbodiesli na rynku na czas w którym powstał. Pewnie miałeś standardowo wywalone podkładki pod wtryskami, pozrywane poduszki silnika/skrzyni i to efekt głośnej pracy. Jeśli miałeś turbodziurę, to znaczy że miałeś syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC, bo turbodziura w tym silniku jest wyjątkowo mała. Nagar w dolocie to wina EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeś żużla do którego nikt nigdy ręki nie przyłożył. -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2011-09-12 08:21:27 | |
Autor: mihal | |
Mazda Premacy 2003 | |
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znają. Z tymi gumami to mozliwe. podkładki pod wtryskami były ok. Wg. porad z mazdaspeed. Jeśli miałeś turbodziurę, to znaczy że miałeś syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC, No tutaj to cie poniosło. Dolot , IC, filtry wyczyszczone. Ogromna turbodziura w tym silniku to NORMA. Zresztą poczytaj na mazdaspeed. Nagar w dolocie to wina EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeś żużla do ten silnik jest poprostu słabo udany. Pogódź się z tym. pozdr. mihal |
|
Data: 2011-09-12 11:36:39 | |
Autor: Myjk | |
Mazda Premacy 2003 | |
Mon, 12 Sep 2011 08:21:27 +0200, mihal
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znają. Tak Ci powiedział mechanik z Twojej okolicy? Jeśli miałeś Wyczyszczone nie znaczy czyste. Ogromna turbodziura w tym silniku to NORMA. Nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale chętnie poczytam co przytoczysz. Zresztą poczytaj na mazdaspeed. Przeczytałem. Mało tego, redagowałem tamtejszy poradnik Diesla jako moderator CiTD/DiTD -- więc śmiem twierdzić, że przeczytałem więcej i doładniej niż Ty... Zatem ponownie: zadbany DiTD praktycznie nie ma turbodziury! Powtarzam, jakbyś nie przyswoił: zadbany DiTD praktycznie nie ma turbodziury. Dziękuję za uwagę. Nagar w dolocie to winaten silnik jest poprostu słabo udany. Oczywiście!!!111jeden CiTD też jest podobno słabo udany. Ale tylko podobno, bo jak przychodzi co do czego, to się okazuje, że przejechał taką ilość km że się właścicielowi nie śniło, ew. był skrajnie źle eksploatowany, bo były, jak i teraźniejszy użytkownik to ignorant. Pogódź się z tym. Generalnie mam to w nosie, aczkolwiek z truciem rozżalonych użytkowników, którzy kupują zajechanego trupa i marudzą, nigdy się nie pogodzę. Niezależnie od marki samochodu. Kończąc -- po prostu jeździłeś żużlem. Pogódź się z tym. :P -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-09-12 12:54:07 | |
Autor: mihal | |
Mazda Premacy 2003 | |
Eee, tam kiepski argument , możesz tylko domniewywac ile przebiegu miał mój złom. Najwyraźniej konstrukcja tego silnika jest baraadzo podatna na zawalanie sie syfem i nagarem.
Już się dawno pogodziłem. Na całe szczeście ten "żużel" to juz nie mój problem. I chocbym miał okazję kupic "czysciutkiego" i bez turbodziury (w co nie wierze) ditd to bym nie tykał tego niedopracowanego imho silnika. pozdr. mihal |
|
Data: 2011-09-12 13:16:58 | |
Autor: Myjk | |
Mazda Premacy 2003 | |
Mon, 12 Sep 2011 12:54:07 +0200, mihal
że się właścicielowi nie śniło, ew. był skrajnie źle eksploatowany, bo Zawsze możesz napisać ile miał, który rocznik, którym byłeś właścicielem. Najwyraźniej konstrukcja tego silnika jest baraadzo podatna na zawalanie sie syfem i nagarem. Na przebieg i ignorancję użytkowników nikt jeszcze lekarstwa nie znalazł. I chocbym miał okazję kupic "czysciutkiego" i bez turbodziury (w co nie wierze) ditd to bym nie tykał tego niedopracowanego imho silnika. Super, ale miałeś zapodać, gdzie na mazdaspeed tak się rozpisują na temat turbodziury w DiTD. Co jest, za mało wyników wyszło? -- Pozdor Myjk xcarlink *MP3* player http://xcarlink.pl |
|
Data: 2011-09-12 21:31:57 | |
Autor: Marek P. | |
Mazda Premacy 2003 | |
mia³em mazde 323F 2.0 ditd. Z zalet to moge tylko wymienic 2 : Uuu. Mocne s³owa. Mo¿e mia³a z 600 tys? Dobrze, ¿e czytam to w domu nie w samochodzie bo jeszcze moja siê zbuntuje (licznikowe 250 tys a naprawde to podejrzewam, ¿e z 400). Przejecha³em ni± 150 tys i potwierdzam tylko, ¿e g³o¶na. Turbodziura nie wiêksza ni¿e w fordzie 1,8 TDCI. A dolot czy¶ciutki. (sprawdza³em profilaktycznie po pogró¿kach z http://www.mazdaspeed.pl/forum/ |