Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Mazda Premacy 2003

Mazda Premacy 2003

Data: 2011-09-11 21:48:03
Autor: Miros³aw
Mazda Premacy 2003
witam,
proszê o opinie silnika 2.0 DiTG,
oraz na co zwracaæ uwagê przy zakupie w/w samochodu
mirek
Ps. i co to jest za radio mazda-vdo

Data: 2011-09-11 21:51:58
Autor: Olo
Mazda Premacy 2003
W dniu 2011-09-11 21:48, Mirosław pisze:
witam,
proszÄ™ o opinie silnika 2.0 DiTG,
oraz na co zwracać uwagę przy zakupie w/w samochodu
mirek
Ps. i co to jest za radio mazda-vdo

Zanim kupisz to poczytaj tutaj http://www.mazdaspeed.pl/forum/

--
Pozdrawiam
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-09-12 06:08:23
Autor: mihal
Mazda Premacy 2003
witam,
proszê o opinie silnika 2.0 DiTG,
oraz na co zwracaæ uwagê przy zakupie w/w samochodu
mirek
Ps. i co to jest za radio mazda-vdo

mia³em mazde 323F 2.0 ditd. Z zalet to moge tylko wymienic 2 :
niskie spalanie , trwa³a turbosprezarka. Pozatym to ja bym nie kupi³ 2 raz auta z tym czym¶.
Turbodziura kosmiczna (czasami az wrecz niebezpieczna) . Glosny jak stary traktor. Zapychaja sie kana³y dolotowe jak ktos ma³o gazu wciska co po dluzszym czasie moze doprowadzic do tragedii. Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znaj±.

pozdr.
mihal

Data: 2011-09-12 08:12:29
Autor: Myjk
Mazda Premacy 2003
Mon, 12 Sep 2011 06:08:23 +0200, mihal
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znajÄ….

To w zasadzie jedno co dobrze napisałeś w swoim wywodzie. Ponieważ DiTD to
jeden z bardziej kulturalnie pracujÄ…cych turbodiesli na rynku na czas w
którym powstał. Pewnie miałeś standardowo wywalone podkładki pod wtryskami,
pozrywane poduszki silnika/skrzyni i to efekt głośnej pracy. Jeśli miałeś
turbodziurę, to znaczy że miałeś syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC,
bo turbodziura w tym silniku jest wyjątkowo mała. Nagar w dolocie to wina
EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeś żużla do
którego nikt nigdy ręki nie przyłożył.

--
Pozdor Myjk

Data: 2011-09-12 08:21:27
Autor: mihal
Mazda Premacy 2003
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znajÄ….

To w zasadzie jedno co dobrze napisałeś w swoim wywodzie. Ponieważ DiTD to
jeden z bardziej kulturalnie pracujÄ…cych turbodiesli na rynku na czas w
którym powstał. Pewnie miałeś standardowo wywalone podkładki pod wtryskami,
pozrywane poduszki silnika/skrzyni i to efekt głośnej pracy.

Z tymi gumami to mozliwe. podkładki pod wtryskami były ok. Wg. porad z mazdaspeed.

Jeśli miałeś
turbodziurę, to znaczy że miałeś syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC,
bo turbodziura w tym silniku jest wyjątkowo mała.

No tutaj to cie poniosÅ‚o. Dolot , IC, filtry  wyczyszczone. Ogromna turbodziura w tym silniku to NORMA. ZresztÄ… poczytaj na mazdaspeed.

Nagar w dolocie to wina
EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeś żużla do
którego nikt nigdy ręki nie przyłożył.

ten silnik jest poprostu słabo udany. Pogódź się z tym.

pozdr.
mihal

Data: 2011-09-12 11:36:39
Autor: Myjk
Mazda Premacy 2003
Mon, 12 Sep 2011 08:21:27 +0200, mihal
Mechanicy (przynajmniej w mojej okolicy) slabo go znajÄ….

To w zasadzie jedno co dobrze napisałeś w swoim wywodzie. Ponieważ DiTD to
jeden z bardziej kulturalnie pracujÄ…cych turbodiesli na rynku na czas w
którym powstał. Pewnie miałeś standardowo wywalone podkładki pod wtryskami,
pozrywane poduszki silnika/skrzyni i to efekt głośnej pracy.

Z tymi gumami to mozliwe. podkładki pod wtryskami były ok. Wg. porad z mazdaspeed.

Tak Ci powiedział mechanik z Twojej okolicy?

Jeśli miałeś
turbodziurę, to znaczy że miałeś syf w dolocie, brudne filtry, brudny IC,
bo turbodziura w tym silniku jest wyjątkowo mała.
No tutaj to cie poniosÅ‚o. Dolot , IC, filtry  wyczyszczone.

Wyczyszczone nie znaczy czyste.

Ogromna turbodziura w tym silniku to NORMA.

Nie wiem gdzie to wyczytałeś, ale chętnie poczytam co przytoczysz.

ZresztÄ… poczytaj na mazdaspeed.

Przeczytałem. Mało tego, redagowałem tamtejszy poradnik Diesla jako
moderator CiTD/DiTD -- więc śmiem twierdzić, że przeczytałem więcej i
doładniej niż Ty... Zatem ponownie: zadbany DiTD praktycznie nie ma
turbodziury! Powtarzam, jakbyś nie przyswoił: zadbany DiTD praktycznie nie
ma turbodziury. Dziękuję za uwagę.

Nagar w dolocie to wina
EGRu, wybitych podkładek, syfiastego paliwa etc. ergo, miałeś żużla do
którego nikt nigdy ręki nie przyłożył.
ten silnik jest poprostu słabo udany.

Oczywiście!!!111jeden CiTD też jest podobno słabo udany. Ale tylko podobno,
bo jak przychodzi co do czego, to się okazuje, że przejechał taką ilość km
że się właścicielowi nie śniło, ew. był skrajnie źle eksploatowany, bo
były, jak i teraźniejszy użytkownik to ignorant.

Pogódź się z tym.

Generalnie mam to w nosie, aczkolwiek z truciem rozżalonych użytkowników,
którzy kupują zajechanego trupa i marudzą, nigdy się nie pogodzę.
Niezależnie od marki samochodu.

Kończąc -- po prostu jeździłeś żużlem. Pogódź się z tym. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-09-12 12:54:07
Autor: mihal
Mazda Premacy 2003


Oczywiście!!!111jeden CiTD też jest podobno słabo udany. Ale tylko podobno,
bo jak przychodzi co do czego, to się okazuje, że przejechał taką ilość km
że się właścicielowi nie śniło, ew. był skrajnie źle eksploatowany, bo
były, jak i teraźniejszy użytkownik to ignorant.

Pogódź się z tym.

Eee, tam kiepski argument , możesz tylko domniewywac ile przebiegu miał mój złom.
Najwyraźniej konstrukcja tego silnika jest baraadzo podatna na zawalanie sie syfem i nagarem.



Generalnie mam to w nosie, aczkolwiek z truciem rozżalonych użytkowników,
którzy kupują zajechanego trupa i marudzą, nigdy się nie pogodzę.
Niezależnie od marki samochodu.

Kończąc -- po prostu jeździłeś żużlem. Pogódź się z tym. :P

Już się dawno pogodziłem. Na całe szczeście ten "żużel" to juz nie mój problem. I chocbym miał okazję kupic "czysciutkiego" i bez turbodziury (w co nie wierze) ditd to bym nie tykał tego niedopracowanego imho silnika.


pozdr.
mihal

Data: 2011-09-12 13:16:58
Autor: Myjk
Mazda Premacy 2003
Mon, 12 Sep 2011 12:54:07 +0200, mihal
że się właścicielowi nie śniło, ew. był skrajnie źle eksploatowany, bo
były, jak i teraźniejszy użytkownik to ignorant.

Pogódź się z tym.

Eee, tam kiepski argument , możesz tylko domniewywac ile przebiegu miał mój złom.

Zawsze możesz napisać ile miał, który rocznik, którym byłeś właścicielem.

Najwyraźniej konstrukcja tego silnika jest baraadzo podatna na zawalanie sie syfem i nagarem.

Na przebieg i ignorancję użytkowników nikt jeszcze lekarstwa nie znalazł.

I chocbym miał okazję kupic "czysciutkiego" i bez turbodziury (w co nie wierze) ditd to bym nie tykał tego niedopracowanego imho silnika.

Super, ale miałeś zapodać, gdzie na mazdaspeed tak się rozpisują na temat
turbodziury w DiTD. Co jest, za mało wyników wyszło?

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-09-12 21:31:57
Autor: Marek P.
Mazda Premacy 2003
mia³em mazde 323F 2.0 ditd. Z zalet to moge tylko wymienic 2 :
niskie spalanie , trwa³a turbosprezarka. Pozatym to ja bym nie kupi³
2 raz auta z tym czym¶.
Turbodziura kosmiczna (czasami az wrecz niebezpieczna) . Glosny jak
stary traktor. Zapychaja sie kana³y dolotowe jak ktos ma³o gazu
wciska co po dluzszym czasie moze doprowadzic do tragedii.

Uuu. Mocne s³owa. Mo¿e mia³a z 600 tys?
Dobrze, ¿e czytam to w domu nie w samochodzie bo jeszcze moja siê zbuntuje (licznikowe 250 tys a naprawde to podejrzewam, ¿e z 400).
Przejecha³em ni± 150 tys i potwierdzam tylko, ¿e g³o¶na. Turbodziura nie wiêksza ni¿e w fordzie 1,8 TDCI. A dolot czy¶ciutki. (sprawdza³em profilaktycznie po pogró¿kach z http://www.mazdaspeed.pl/forum/

Mazda Premacy 2003

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona