Mazda Rx-8

Data: 2009-04-15 08:56:27
Autor: BartekGSXF
Mazda Rx-8

Użytkownik "Michał" <nie.lubie@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gs2q3n$6fg$1node1.news.atman.pl...

Autko bardzo fajne, jezdzilem wersja z 230 KM. Auto bardzo dobrze przyspiesza, i trzyma sie w zakretach. Od strony wlasnosci trakcyjnych jest super. Srodek fajnie wyglada, zestaw audio fabryczny daje rade, pomimo 4 lat nic nie skrzypi nic nie trzeszczy. W srodku z przodu duzo miejsca, Ja mam 195 cm i z tylu juz wejdzie tylko dziecko. Jedzilismy w wersji 2+2 i na dlugich trasach jest ok. Od momentu zakupu nic sie nie zepsulo, zawieszenie na naszych drogach daje rade.
Jako, ze auto firmowe bylo serwisowane w niemczech stad nie wiem jak z jakoscia serwisu w Polsce. U nas w Lodzi nie bylo serwisu mazdy do chyba zeszlego roku. Od poczatku uzytkowania ukradziono nam spryskiwacze reflektorow juz 4 razy. I raz kola w komplecie. Opony trzeba bylo sciagac tez z niemiec bo wtedy z racji nietypowego rozmiaru w Pl bylo kiepsko.
Najgorsze jest spalanie, w miescie potrafi lyknac nawet do 18 l na setke, no i lubi wysokie obroty.

pozdr

--
BartekGSX6F
Ave1,8