Mazda Rx-8

Data: 2009-04-15 21:15:16
Autor: Przemek V
Mazda Rx-8

Użytkownik "Michał" <nie.lubie@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gs2q3n$6fg$1node1.news.atman.pl...
Witam,
Czy ktoś z szanownych grupowiczów!
Macie jakieś doświdcznie z Madzią Rx-8. Chodzi zwłaszcza o silnik Wankla.
Jakie sa Wasza wrażanie z jazdy?
Jak z serwisem ?
Jak z awaryjnościa?
Gdzie w Wawie można znaleść warsztat który by ocenił stan przed zakupem?

Odrazu powiem, że jeszcze nie jeżdziałem. Dopiero poważanie się zastanawiam nad tym autkim.  Ale zanim pójdę oglądać, ulegnę urkowi i wydam kasę prosił bym o Wasze opinie.

Auto było by jako kolejne w rodzinie, taka zabawka dla lekko siwiejacego pana :)

Ja znam dwie, w tym jedna w rękach kobiety. Obie kupowane częściowo za moją namową. Kupowane i serwisowane w AZ-Auto na Puławskiej. Dramatów żadnych nie ma. Trzeba pilnować tylko poziomu oleju bo wankel żłopie równo. Co do szczegółów to ich nie znam poza tym, że gdyby było bardzo źle to by jęczeli a nie jęczą.

Mazda Rx-8