Mazda Rx-8

Data: 2009-04-16 11:47:43
Autor: Chris
Mazda Rx-8
Internauta Michał (nie.lubie@spamu.pl) w wiadomości
news:gs2q3n$6fg$1node1.news.atman.pl nabazgrał(a):
Macie jakieś doświdcznie z Madzią Rx-8. Chodzi zwłaszcza o silnik Wankla.
Jak z serwisem ?

Nie wiem jak z RX-8 ale wiem ze ASO ma problemy z autami które nie są typowe np. MAZDA 6 MPS wersja USA i problemy z elektroniką jak coś zacznie padać to rozkładają ręce i nie wiedzą co zrobić dalej.
Ogólnie ASO Mazdy oceniam jako fatalne przyjechaliśmy żeby zrobić przegląd to z łaski poszedł pan i łaskawie zapisał numer tel na który miał oddzwonić bo nie wiedział na kiedy może przyjąć auto, oczywiście nigdy więcej nie zadzwonił (ASO w DC na AL. Krakowskiej i ASO na chyba Rosoał albo KEN na Ursynowie) jedynie ASO na Puławskiej coś próbowało naprawić, oczywiście skasowali tylko za podpięcie kompa i odpięcie jednego czujnika co w sumie nic nie dało, usterka jak była tak jest dalej.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Data: 2009-04-16 19:56:19
Autor: Mumin
Mazda Rx-8
Chris pisze:

[...]

Jedź do Jaksy.

--
Pozdrawiam,
Mumin

Data: 2009-04-17 11:21:23
Autor: Chris
Mazda Rx-8
Internauta Mumin (mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl) w wiadomości
news:gs7p5o$36v$1news.vectranet.pl nabazgrał(a):

> [...]
Ogólnie ASO Mazdy oceniam jako fatalne przyjechaliśmy żeby zrobić przegląd to z łaski poszedł pan i łaskawie zapisał numer tel na który miał oddzwonić bo nie wiedział na kiedy może przyjąć auto, oczywiście nigdy więcej nie zadzwonił (ASO w DC na AL. Krakowskiej i ASO na chyba Rosoał albo KEN na Ursynowie) jedynie ASO na Puławskiej coś próbowało naprawić, oczywiście skasowali tylko za podpięcie kompa i odpięcie jednego czujnika co w sumie nic nie dało, usterka jak była tak jest

Jedź do Jaksy.

Też nie wie (są chyba tylko dwie takie Mazdy w DC)... gdyby to była mechanika to tak ale tu jest problem z elektroniką. Ta Mazda nie ma kluczyka tylko pilota/kartę  zbliżeniową i coś świruje bo co jakiś czas (coraz częściej) na desce pokazuje się kontrolka braku łączności z kartą. Auto jedzie więc połączenie jest ale wolał bym żeby w czasie jazdy nagle auto się nie wyłączyło i nie włączył antynapad :)