Data: 2009-03-02 13:31:02 | |
Autor: pluton | |
[potrzeban porada] Mazda3, Corolla, 307, focusII... | |
Autem bede jeździł głównie po dużym mieście, kilka razy w roku trasy około Automat :) pozdrawiam pluton |
|
Data: 2009-03-03 09:04:12 | |
Autor: kurdybanek | |
[potrzeban porada] Mazda3, Corolla, 307, focusII... | |
Corolla:
+ silnik nie do zdarcia (benzyna) + proste i super trwałe zawieszenie na nasze drogi (praktycznie bezobsługowe) + trwałe nadwozie (żadnych wpadek z korozją itp.) + brak psującej się elektroniki - wad właściwie brak, chociaż jeśli ktoś nadużywa hamulców, to często do wymiany klocki i tarcze (mi wytrzymują odpowiednio 50 i 100 tys.) |
|
Data: 2009-03-03 10:26:36 | |
Autor: scatterbrain | |
[potrzeban porada] Mazda3, Corolla, 307, focusII... | |
Corolla: O ile nie byl "gazowany". We wszystkich naszych sluzbowych 1.4 VVTi po ~ 100 kkm wymiana glowicy. Do tego w 2 na 4 po ~ 100kkm wymiana sprzegla. + trwałe nadwozie (żadnych wpadek z korozją itp.) - zarowno 1.4 jak i 1.6 to zolwie palace sporo paliwa przy szybkiej jezdzie poza miastem - slabe audio firmowe - bujajace na boki zawieszenie, focus ma duzo lepsze - niewygodne fotele. Powyzsze z doswiadczenia z firmowymi jak i moja byla corolla. |
|
Data: 2009-03-03 13:14:27 | |
Autor: Inead | |
[potrzeban porada] Mazda3, Corolla, 307, focusII... | |
Chyba żart, albo silniki macie zajechane. 1.6 przy bardzo ciężkich butach na autostradzie (160-200)spalil 9 litrów. Miasto w duże mrozy i krótkie odcinki 9.2 litra, miasto latem 8 litrów. Na trasie uda się zejść do 6.5.Inna sprawa że 1,4 pali symbolicznie mniej. - slabe audio firmowe Zawiecha troche jak od dostawczaka, twarda jak cholera. Bujanie nie odbiega od normy w tej klasie. E11 miała dużo lepsze zawieszenie. |
|
Data: 2009-03-03 15:01:00 | |
Autor: scatterbrain | |
[potrzeban porada] Mazda3, Corolla, 307, focusII... | |
- zarowno 1.4 jak i 1.6 to zolwie palace sporo paliwa przy szybkiej jezdzie poza miastem Osobiscie sprawdzone rownie na autostradzie 2 lata temu gdy nadrabialem korek kolo Monachium. Przy jezdzie >160 km/h procz huku, tankowac musialem co ~300-350km... Miasto w duże mrozy i krótkie odcinki 9.2 litra, miasto latem 8 litrów. Miasto - Gdansk. Zadnych duzych mrozow. Krotkie trasy (6-7km). Spalanie wg. komputera 9.5-10 l/100. Silnik 1.4. Na trasie uda się zejść do 6.5.Inna sprawa że 1,4 pali symbolicznie mniej. Mialem 1.6 i 1.4. W pracy jezdzilem 1.4. Poza troche lepszym przyspieszeniem a i to imho bardziej z autosugestii, nie zauwazalem specjalnych roznic miedzy ww. silnikami. - slabe audio firmowe Porownuje do posiadanej Octavii 2 i firmowego Focusa 2 jest bardziej miekkie ale duuuuzo bardziej bujajace. Fotele zarowno w Focusie jak i w Octavii sa moim zdaniem duzo wygodniejsze niz w Corolli. |
|
Data: 2009-03-03 15:27:21 | |
Autor: Inead | |
[potrzeban porada] Mazda3, Corolla, 307, focusII... | |
ten komputer to o kant d... jest Na trasie uda się zejść do 6.5.Inna sprawa że 1,4 pali symbolicznie mniej. mam doswiadzcenie z Wagonem 1.6 tylko i HB E11 1.4. 1.4 odczuwalnie slabsze.Chociaż i tak można dynamicznie pojeździć. 1.4 VVTi miało w papierach 97 km po hamowni wyszło 103. Silniki krecę do czerwonego pola one tak lubią.1.6 już dość przyjemnie jeździ choć wysztkie szesnastki Toyotowskie są dosc glośne. Nie twierdze że Corolla jest the best ale na tle konkurencji wypada nieźle. Wogóle auta tej klasy to jak odkurzacz, nie ma się czym zachwycać. Zawiecha troche jak od dostawczaka, twarda jak cholera. Bujanie nie odbiega od normy w tej klasie. E11 miała dużo lepsze zawieszenie. Focus 2 jedno wielkie nieporozumienie z zawieszeniem dlatego nie kupiłem, Foka jedynka bardzo OK. |
|