Mazowiecki o J. Kaczyńskim: nikczemność, cynizm, wyrządza krzywdę pamięci brata.

Data: 2010-09-02 15:24:11
Autor: awe
Mazowiecki o J. Kaczyńskim: nikczemność, cynizm, wyrządza krzywdę pamięci brata.
Mazowiecki to taki sam smiec jak TV Bolek vel Walesa
awe

Data: 2010-09-02 22:42:55
Autor: Kostek Wycirowski

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:i5o87s$lib$1news.onet.pl...
Mazowiecki to taki sam smiec jak TV Bolek vel Walesa
awe
A kim ty jesteś, skurwielu? Czegoś ty w swoim nędznym życiu dokonał, że śmiesz się odzywać?  Proszę, pochwal się twoimi "dokonaniami".
Wtedy oficjalnie cię tu przeproszę i powiem, żeś wielk patriota, Polak i że ja jestem tylko cham i prostak. Proszę, czekam na listę twoich osiągnięć i zasług dla Polski.

Data: 2010-09-04 11:40:28
Autor: awe

Użytkownik "Kostek Wycirowski" <kozidupczyk@uni.de> napisał w wiadomości news:i5p29a$9b2$1news01.versatel.de...

[...]
ja nie rzadze tym krajem i nie latam po wszystkich mediach twierdzac jak to obalilem komune i nie zadam aby mnie nazywano wielkim bohaterem solidarnosci. cos ci sie wycior znowu popierdolilo - zreszta jak zawsze.
cale skurwysynstwo tych ludzi polega na tym ze wspolpracowali z uprzednia wladza a efektem tego bylo uwlaszczenie sie na  majatku narodowych a w dalszej kolejnosci na ssaniu pieniedzy budzetowych do sektora prywatnego nomenklatury.
dla mnie te gnojki moglyby nawet i rzadzi - o ile mialoby to jakies rece i nogi.
Ci ludzie nie maja zadnych kwalifikacji ani moralnego prawa sprawowac wladze w PL..
A jak mnie pytasz o dokonania to moze zrobmy tu sonde. Gdzie walczyles. W Afganistanie a moze podczas jakiejs wojny z nibylandia? Rzuc medalami
awe

Mazowiecki o J. Kaczyńskim: nikczemność, cynizm, wyrządza krzywdę pamięci brata.