Mazowieckie szpitale na skraju bankructwa

Data: 2012-07-10 07:17:42
Autor: Przemysław W
Mazowieckie szpitale na skraju bankructwa
Mazowieckie szpitale na skraju bankructwa

Ponad 800 mln zł brakuje mazowieckim szpitalom. Jeśli NFZ nie zdecyduje się na zmianę projektu budżetu na 2013 rok, szpitalom grozi likwidacja.

Zdaniem ekspertów brak pieniędzy jest równoznaczny z zamknięciem siedmiu szpitali wojewódzkich z kontraktami przekraczającymi 100 mln zł.

Z ustaleń „Pulsu Biznesu” wynika, że skutki zamknięcia szpitali mogą być bardzo poważne. Z całą pewnością zła sytuacja finansowa ma wpływ na dostępność poszczególnych świadczeń medycznych.

Projekt budżetu na 2013 rok negatywnie zaopiniował mazowiecki NFZ, jednak ostateczna decyzja w tej sprawie należy do rządu.

http://niezalezna.pl/30843-mazowieckie-szpitale-na-skraju-bankructwa

Mazowieckie szpitale na skraju bankructwa