Mazowsze północne 11 czerwca

Data: 2011-06-08 11:53:16
Autor: sendek55
Mazowsze północne 11 czerwca
Są chętni na wypad w sobotę 11 czerwca 2011 na pólnocno-zachodnie
Mazowsze? Plan: Warszawa - Czerwińsk nad Wisłą - Wyszogród - Kiernozia
- Luszyn - Oporów (na podstawie przewodnika "Motocyklem po Mazowszu,
Kielecczyźnie, Lubelszczyźnie i Księstwie Łowickim" Rafała Dmowskiego
i Marka Harasimiuka). Ja mało doświadczony (35 lat), ale chętny. Czas
jazdy do całej reszty (jedzenie, zwiedzanie etc) to 1:4. Planowany
wyjazd 8:00 z Placu Teatralnego (przed wejściem głównym do Opery
Narodowej) w Warszawie. Chętni piszcie na mój e-mail:
sendek55@gmail.pl
P.S. Jakby miało lać to nie ma sensu, ale ma być ładnie.

Mazowsze północne 11 czerwca