Mazur wygadał się ws. list poparcia Nawackiego.

Data: 2020-02-21 05:37:25
Autor: Bruno Brunowski
Mazur wygadał się ws. list poparcia Nawackiego.
"- W moim przypadku wyglądało to tak, że jednego dnia trzy osoby podpisały mi się na liście "na szybko", ale już dzień później zgłosiły wątpliwości - zdradził portalowi Onet.pl sędzia Leszek Mazur.

- Nie posuwałem się w moim rozumowaniu wtedy do kwestii, czy podpisy można wycofać, czy nie. Nie powstał problem, bo moja lista nie była zagrożona. I bez tych wycofanych miałem dość głosów - stwierdził sędzia. Dodał także, że Kancelaria też nie widziała problemów w wycofanych z jego listy trzech podpisach. Co ciekawe, w takiej samej sytuacji był sędzia Nawacki, ale urzędnicy nie skreślili nazwisk trzech sędziów, którzy wycofali swoje poparcie."
https://natemat.pl/300171,szef-neo-krs-leszek-mazur-wygadal-sie-ws-list-poparcia-macieja-nawackiego

Czyli jednak można głosy wycofywać, a to prowadzi do konkluzji, że nie mamy KRS.

--
Bruno

Mazur wygadał się ws. list poparcia Nawackiego.