Mazurek się znęca nad blondynką

Data: 2010-05-23 12:31:45
Autor: rAzor
Mazurek się znęca nad blondynką
http://www.facebook.com/note.php?note_id=442687966928&id=279230960724

Nie watpiłem, że znajdzie sie w PełO jakas blondynka, która przebije Juliettę Dorsz Pitułę w głupocie i samozaprzeczeniu.
Leeeeejdis!... and dżentelmen - przed wami Małgorzata Kidawa Błońska. :-))))
--
"Woda ma to do siebie, że się zbiera i stanowi zagrożenie, a potem spływa do głównej rzeki i do Bałtyku"
"Miałem przyjemnośc być dzisiaj na południu Polski, gdzie ta walka z żywiołem powoli ustępuje."

Data: 2010-05-23 13:06:46
Autor: Rafał Lepudruk
Mazurek się znęca nad blondynką

Użytkownik "rAzor" <naczelny.hyduolog.kuaju@bronek.ze.wsi.com.ru> napisał w
wiadomości news:htb06i$4g2$1news.onet.pl...
[...]

:-))))

Co się czepiasz kobiety? Jest ładna, w młodości musiała być piękna.
Odpowiada naturalnie, a że tobie się to nie podoba to twój problem.
Jesteś pewnie zwolennikiem PiS więc przypomnij sobie takie panie jak: Kruk,
Kempa, Fotyga. Co, usmiech z buźki znikł? ;-)

R.L.

Data: 2010-05-23 13:13:56
Autor: rAzor
Mazurek się znęca nad blondynką
Użytkownik... he he - Rafał Lepudruk raczył napisać:
[...]

Ty czytałeś ten wywiad, czy tylko tak sobie... konfabulujesz?

Data: 2010-05-23 13:16:52
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "rAzor" <naczelny.idiotahyduolog.kuaju@bronek.ze.wsi.com.ru> napisał w wiadomości news:htb2ll$cf2$1news.onet.pl...
[...]

Czytałem. Co w tym wywiadzie widzisz takiego, ze piszesz o niej: " blondynka, która przebije Juliettę Dorsz Pitułę w głupocie i samozaprzeczeniu".
Nie masz argumentów więc uzywasz epitetów?  Jakie ty masz wykształcenie, człowieku? Skończyłeś jakąś uczelnię?

R.L.

Data: 2010-05-23 13:43:03
Autor: brat_olin
Mazurek się znęca nad blondynką
"Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> wrote

[...]

A Pan docent jakis, p. Rafale?..  Polecam to:
http://rosemann.salon24.pl/185541,mazurek-klekam-przed-panem-o-agresji

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-05-23 16:54:44
Autor: Piotr
Dnia Sun, 23 May 2010 13:43:03 +0200, brat_olin napisał(a):

http://rosemann.salon24.pl/185541,mazurek-klekam-przed-panem-o-agresji

Rany boskie... To prawdziwe?
Piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/7723de0717e75d88/

Data: 2010-05-23 13:50:34
Autor: rAzor
[...]

Czyli nie czytałeś. Albo może i czytałeś, ale masz poważne problemy z percepcją.

Data: 2010-05-24 08:13:27
Autor: Piotr
Dnia Sun, 23 May 2010 13:50:34 +0200, rAzor napisał(a):

Czyli nie czytałeś. Albo może i czytałeś, ale masz poważne problemy z percepcją.

A ten Lepidruk to nie jest jakaś warzywna mutacja?
Tak śmierdzi gwnem, jak oryginał.
piotr
--
Czego to wałkuństwo nie zrobi:
http://groups.google.pl/group/pl.soc.polityka/browse_thread/thread/4501b48e02130afb/3ec3d

Data: 2010-05-23 16:57:27
Autor: Piotr
Dnia Sun, 23 May 2010 13:06:46 +0200, Rafał Lepudruk napisał(a):

[...]

Ale matoł, he, he...
Jesteś kopią Kaweckiego, zrobioną z gwna?
Piotr