Mazury i rower

Data: 2011-06-28 21:49:35
Autor: M.H.
Mazury i rower
Witam,
na Mazurach nie byłem nigdy, jeśli nie liczyć wyjazdu z rodzicami gdy miałem 4 lata. Zamierzam zabrać rowery, ale nie wiem, czy da się tam sensownie jeździć ? Są jakieś szlaki rowerowe (znakowane) i mapy które to zawierają ? Konkretnie interesują mnie okolice Giżycka i Kętrzyna.
Pozdrawiam,
M.H.

Data: 2011-06-28 20:25:00
Autor: Menel
Mazury i rower
M.H. <mhabarta@onet.pl> napisa³(a):
Witam,
na Mazurach nie byłem nigdy, jeśli nie liczyć wyjazdu z rodzicami gdy miałem 4 lata. Zamierzam zabrać rowery, ale nie wiem, czy da się tam sensownie jeździć ?

Da siê

Są jakieś szlaki rowerowe (znakowane) i mapy które to zawierają ?

Pozdr

Data: 2011-06-30 02:30:24
Autor: Titus Atomicus
Mazury i rower
In article <iudb9i$k6h$1@news.onet.pl>, "M.H." <mhabarta@onet.pl> wrote:

Witam,
na Mazurach nie bylem nigdy, je¶li nie liczyc wyjazdu z rodzicami gdy mia³em 4 lata. Zamierzam zabrac rowery, ale nie wiem, czy da siê tam sensownie jezdzic ? S± jakies szlaki rowerowe (znakowane) i mapy ktore to zawieraja ? Konkretnie interesuja mnie okolice Gizycka i Ketrzyna.

http://tiny.pl/hfks8

TA

Data: 2011-06-30 10:11:10
Autor: M.H.
Mazury i rower
wrote:

[...]

Dziêki za info o przewodnikach, ciekawa propozycja, zw³aszcza ten po ¦l±sku ;) A co do Mazur - to jednak za rok, m³odsze dziecko bêdzie w stanie wiêcej przejechaæ.
M.H.

Data: 2011-06-30 09:58:46
Autor: kawoN
Mazury i rower
W dniu 11-06-28 21:49, M.H. pisze:

[...]

Da się i to bardzo. Właśnie wróćiłem z okolic Węgorzewa.

Co do map - nie mogę nic polecić - ale:
- być może na miejscu będą mapy darmowe okolic w których przebywasz
(w Węgorzewie były - inicjatywa unijna) - co prawda trzeba było uważać
bo niektóre drogi istniały albo w wyobraźni autora albo kiedyś istniały
albo akurat ktoś je zaanektował pod potrzeby upraw :) - ale to dotyczy
też normalnych map (miałem takową chociaż ze względu na słabą skalę nie
polecam jej).
- tam gdzie byłem wystarczyło zaplanować wycieczkę po drogach innych
niż główne i miałem na bank gwarancję spokoju, pięknych widoków,
w większości nieasfaltów.

Aha być może istotne - jeśli Mazury kojarzą Ci się wyłącznie z płaskimi
terenami to jesteś w błędzie :)

--
kawoN
-