Mazury i rower

Data: 2011-06-30 09:58:46
Autor: kawoN
Mazury i rower
W dniu 11-06-28 21:49, M.H. pisze:

na Mazurach nie by艂em nigdy, je艣li nie liczy膰 wyjazdu z rodzicami gdy
mia艂em 4 lata. Zamierzam zabra膰 rowery, ale nie wiem, czy da si臋 tam
sensownie je藕dzi膰 ? S膮 jakie艣 szlaki rowerowe (znakowane) i mapy kt贸re
to zawieraj膮 ? Konkretnie interesuj膮 mnie okolice Gi偶ycka i K臋trzyna.

Da si臋 i to bardzo. W艂a艣nie wr贸膰i艂em z okolic W臋gorzewa.

Co do map - nie mog臋 nic poleci膰 - ale:
- by膰 mo偶e na miejscu b臋d膮 mapy darmowe okolic w kt贸rych przebywasz
(w W臋gorzewie by艂y - inicjatywa unijna) - co prawda trzeba by艂o uwa偶a膰
bo niekt贸re drogi istnia艂y albo w wyobra藕ni autora albo kiedy艣 istnia艂y
albo akurat kto艣 je zaanektowa艂 pod potrzeby upraw :) - ale to dotyczy
te偶 normalnych map (mia艂em takow膮 chocia偶 ze wzgl臋du na s艂ab膮 skal臋 nie
polecam jej).
- tam gdzie by艂em wystarczy艂o zaplanowa膰 wycieczk臋 po drogach innych
ni偶 g艂贸wne i mia艂em na bank gwarancj臋 spokoju, pi臋knych widok贸w,
w wi臋kszo艣ci nieasfalt贸w.

Aha by膰 mo偶e istotne - je艣li Mazury kojarz膮 Ci si臋 wy艂膮cznie z p艂askimi
terenami to jeste艣 w b艂臋dzie :)

--
kawoN
-