Mazury szosówką...

Data: 2011-05-10 08:47:13
Autor: Paweł Suwiński
Mazury szosówką...
Dnia pon, 09 maj 2011 tako rzecze Łukasz Goran:

 Kilkanaście  lat temu  jak przemierzalem  mazury trekingowo  jakość
dróg była wg mnie fatalna...

Jest różnie. Rok temu w  sierpniu pojechałem na poziomce trasę dookoła
południowych jezior  Giżycko - Pisz  - Ruciane - Mikołajki  - Giżycko.
Poziomki  też  lubią dobry  asfalt.  Np.  po wschodniej  stronie  jez.
Niegocin między Giżyckiem a Piszem trafiłem na dobre asfalty, na wielu
odcinkach odnowione, ale np. w  drodze powrotnej po zachodniej stronie
tegoż jeziora między Mikołajkami a Giżyckiem katastrofa - niby asfalt,
ale typu żwir polany smołą, sporo łat i dziur.

Paweł Suwiński

Mazury szosówką...