Mazury szosówką...

Data: 2011-05-12 12:27:11
Autor: Yogi\(n\)
Mazury szosówką...
Użytkownik "Łukasz Goran" <goran007@op.pl> napisał w wiadomości news:4dc7feac$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
Witam
   Wakacje się zbliżają więc czas wywiezienia rodziny z domu również:) Czy możecie polecić jakieś miejsca na mazurach gdize jakość dróg pozwoli na spokojne trenowanie na szosówce... Kilkanaście lat temu jak przemierzalem mazury trekingowo jakość dróg była wg mnie fatalna...

W 2008 i 2009 spędzałem wakacje w Borach Tucholskich - dróg asfaltowych sporo, robiłem codziennie od 20 do 40 km (na trekkingu z semislickami), ale to tylko dlatego, że potem jeszcze klika godzin dziennie po szutrach samochodem ;-)
I rzeczywiście, szutry mają lepsze od asfaltu, ale na tych asfaltach szosówką też dałbym radę. Polecam okolice Funki, Tlenia, Tucholi.

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Mazury szosówką...