Mbank blokada bezpieczeństwa

Data: 2016-12-14 15:19:00
Autor: mariusz_
Mbank blokada bezpieczeństwa
Dziś podczas wykonywania przelewu na moim ekoncie dostałem info o blokadzie konta i kontakt z MLinią, skontaktowałem sie więc i powiedziano mi że musiało dojśc do jakieś próby włamania na konto lub działaniu wirusów, kazano mi przeskanować komputer 2 programami antywirusowymi. dziwne to bo mam od lat leagalnego NOD32 i on nic nie wykrył, dodatkowo na wszeli wypadek przeskanowałem Kasperskimi przeskanowałem komputer Malwarebytes Anti-Malware, oczywiście nic w/w programy nie znalazły.

Zadzwoniłem więc jeszcze raz do Mbanku i Pani odpowiedziała że mam sformatować dysk i zmienic system, co nie jest mozliwe bo to komputer który nie mozna tak łatwo sformatować i zmieniac system, na co pani odpowiedziała że może zdjąć blokadę ale jak cos sie wydarzy to oni nie biora odpowiedzialności.....

no troche nonsens dla mnie, moge owszem logowac sie z innego kompa (z domu, bo ten feralny-niby jest w pracy) ale do tej Pani to niedocierało , bardzo uprczywie kazała mi potwierdzać że biore na sibie odpowiedzialnośc za ewentualne zagrożenia.....

Data: 2016-12-14 06:40:35
Autor: Kris
W dniu środa, 14 grudnia 2016 15:19:02 UTC+1 użytkownik mariusz_ napisał:

uprczywie kazała mi potwierdzać że biore na sibie odpowiedzialnośc za ewentualne zagrożenia.....

Coś źle zrozumiałeś albo nie z mLinia gadałeś

Data: 2016-12-14 15:37:35
Autor: Piotr Gałka
W dniu 14-12-2016 o 15:19, mariusz_ pisze:

moge owszem logowac sie z innego kompa

Z tego co napisałeś zrozumiałem, że blokada dotyczy konta, a nie logowania z konkretnego komputera.
Czyli aby logować się z domu też będą musieli zdjąć blokadę a do tego chcą deklaracji, że jak coś to Twoja wina (zawsze, a nie tylko jak zalogujesz się z pracy).

Jeśli tak to działa to za chwilę zablokują wszystkie konta i od każdego wymuszą deklarację, że jak co to nie ich wina :(
P.G.

Data: 2016-12-14 15:44:14
Autor: mariusz_

Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości

[...]

dokładnie tak, babka ewidentnie głucha była na moje słowa, że bede logował się z innego komputera, przerywała mi i konsekwetnie kazała wydusić, że TAK zgadzam sie że jesli zdejmie blokadę to biorę odpowiedzialnośc za włamania na konto. Jeszcze poczekam chwile i zadzwonię, mówiąć że już zmieniłem system, zobaczymy czy nadal tą odpowiedzialnośc będe musiał wziąć na swoje bezsilne barki :(

Data: 2016-12-14 15:59:36
Autor: Piotr Gałka
W dniu 14-12-2016 o 15:44, mariusz_ pisze:

[...]

Nie znam się. Czy bank może w jakiejkolwiek sytuacji przerzucać odpowiedzialność za użytkowanie udostępnionego przez bank interfejsu na klienta.
Jeśli mają jakieś racjonalne przesłanki wskazujące na winę akurat tego komputera to powinni je podać.
P.G.

Data: 2016-12-14 10:50:11
Autor: Kris
W dniu środa, 14 grudnia 2016 15:59:25 UTC+1 użytkownik Piotr Gałka napisał:
Jeśli mają jakieś racjonalne przesłanki wskazujące na winę akurat tego komputera to powinni je podać.

To co autor wątku pisze jest mocno absurdalne.
Albo coś namieszał, albo troluje, albo nie wiem co.

Data: 2016-12-14 21:28:31
Autor: z
W dniu 2016-12-14 o 19:50, Kris pisze:
To co autor wątku pisze jest mocno absurdalne.
Albo coś namieszał, albo troluje, albo nie wiem co.

A czy autor dałby radę odpalić live Linuxa albo zainstalować sobie maszynę wirtualną?
Tak na wszelki wypadek bo tu coś śmierdzi :-)

Data: 2016-12-14 19:00:44
Autor: Budzik
Mbank blokada bezpieczeństwa
Użytkownik mariusz_ marcin_@interia.pl ...

[...]

Przyznam ze az nie chce mi sie wierzyc...

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2016-12-15 18:56:40
Autor: mariusz_

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości

Przyznam ze az nie chce mi sie wierzyc...

Na spokojnie już w domu zadzwoniłem i pogadałem z wyjątkowo juz przychylnym człowiekiem z obsługi mbanku i powiedział mi że jesli ich bramka widzi jakieś "dziwne" zachowanie na moim koncie to ze wzgledów bezpieczeństwa blokuje przelewy, wychodzące i przychodzące. Po takim zdarzeniu nelezy gruntownie przeskanować antywirusem komputer i ewentualnie usunąć zagrożenia, tak też zrobiłem, cos tam antywirus znalazł o zagrożeniu "średnim", usunąłem to i odblokowali mi konto. Nic jak na razie nie wyciekło. Na moje pytanie czy takie przypadki często sie zdarzają, Pan odpowiedział że sporadycznie, że on osobiście w tym tygodniu miał 2 takie przypadki

Data: 2016-12-16 02:06:17
Autor: Dawid Rutkowski
Mbank blokada bezpieczeństwa
Szczególnie piękne jest blokowanie dla bezpieczeństwa przelewów przychodzących.

Data: 2016-12-17 02:42:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mbank blokada bezpieczeństwa

"Dawid Rutkowski" 342066ef-13d4-495e-a581-6c8fd2aad8c1@googlegroups.com

: Szczególnie piękne jest blokowanie dla
: bezpieczeństwa przelewów przychodzących.

Wiem, że wchodzę w kompetencje JF, (; ale ;) zauważ, że tym
sposobem bank zabezpiecza nadchodzące pieniądze przed kradzieżą...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-16 10:24:26
Autor: Marek
On Thu, 15 Dec 2016 18:56:40 +0100, "mariusz_" <marcin_@interia.pl> wrote:
Na spokojnie już w domu zadzwoniłem i pogadałem z wyjątkowo juz
przychylnym
człowiekiem z obsługi mbanku i powiedział mi że jesli ich bramka
widzi

Chłopie, książki pisz, marnujesz.się tutaj...

--
Marek

Data: 2016-12-17 02:44:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mbank blokada bezpieczeństwa

"Marek" almarsoft.2091432983878303931@news.neostrada.pl

"mariusz_"

Chłopie, książki pisz, marnujesz.się tutaj...

Skąd wiesz, że mariusz_ jest chłopem?
I co nam po chłopskich książkach?!
Niech już lepiej pisze tutaj...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-16 10:22:30
Autor: Marek
On Wed, 14 Dec 2016 15:19:00 +0100, "mariusz_" <marcin_@interia.pl> wrote:
Zadzwoniłem więc jeszcze raz do Mbanku i Pani odpowiedziała że mam sformatować dysk i zmienic system, co nie jest mozliwe bo to
komputer który

A nie sugerowała by lepiej od razu popełnić samobójstwo?

--
Marek

Data: 2016-12-16 14:30:35
Autor: mariusz_
Mbank blokada bezpieczeństwa
nie wiem o co tu chodzi, ale jesli o to ze niby nie mówię prawdy, to prosze zadzwoncie zapytajcie sie czy takie sytuacje są, tylko pewnie odpowiedzi juz ruraj nie bedzie

Data: 2016-12-17 03:15:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mbank blokada bezpieczeństwa

"mariusz_" 5853ec81$0$15193$65785112@news.neostrada.pl

nie wiem o co tu chodzi, ale jesli o to ze niby nie mówię prawdy,

Oczywiste jest to, że nie mówisz, lecz piszesz. :)

to prosze zadzwoncie zapytajcie sie czy takie sytuacje są,

Do mBanku mamy dzwonić? Po co?!?! Toż każdy wie o tym, że mBnak tak ma!

tylko pewnie odpowiedzi juz ruraj nie bedzie

Ruraj?...
Rurykowicze -- ród ruski, z którego wywodzą się Kurcewicze.

  https://pl.wikipedia.org/wiki/Rurykowicze

Kurcewiczównę Helenę opisał Sienkiewicz w Ogniem i mieczem -- jako
wybrankę Bohuna i Skrzetuskiego, później jako panią Skrztuską.

  https://pl.wikipedia.org/wiki/Helena_Kurcewicz%C3%B3wna

Helenę Trojańska każdy chyba zna...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-17 14:06:26
Autor: mariusz_
Mbank blokada bezpieczeństwa
ale Ty jesteś dupek, nudzi ci sie?
ale co sie dziwić jakie imie taki człowiek
nie  wysilaj sie z odp., juz tu nic od ciebie nie przeczytam

Mbank blokada bezpieczeństwa