Mbank blokada bezpieczeństwa

Data: 2016-12-14 19:00:44
Autor: Budzik
Mbank blokada bezpieczeństwa
Użytkownik mariusz_ marcin_@interia.pl ...

Dziś podczas wykonywania przelewu na moim ekoncie dostałem info o
blokadzie konta i kontakt z MLinią, skontaktowałem sie więc i
powiedziano mi że musiało dojśc do jakieś próby włamania na konto lub
działaniu wirusów, kazano mi przeskanować komputer 2 programami
antywirusowymi. dziwne to bo mam od lat leagalnego NOD32 i on nic nie
wykrył, dodatkowo na wszeli wypadek przeskanowałem Kasperskimi
przeskanowałem komputer Malwarebytes Anti-Malware, oczywiście nic w/w
programy nie znalazły. Zadzwoniłem więc jeszcze raz do Mbanku i Pani odpowiedziała że mam sformatować dysk i zmienic system, co nie jest mozliwe bo to komputer
który nie mozna tak łatwo sformatować i zmieniac system, na co pani
odpowiedziała że może zdjąć blokadę ale jak cos sie wydarzy to oni nie
biora odpowiedzialności.....

no troche nonsens dla mnie, moge owszem logowac sie z innego kompa (z
domu, bo ten feralny-niby jest w pracy) ale do tej Pani to
niedocierało , bardzo uprczywie kazała mi potwierdzać że biore na
sibie odpowiedzialnośc za ewentualne zagrożenia.....
Przyznam ze az nie chce mi sie wierzyc...

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

Data: 2016-12-15 18:56:40
Autor: mariusz_

Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości

Przyznam ze az nie chce mi sie wierzyc...

Na spokojnie już w domu zadzwoniłem i pogadałem z wyjątkowo juz przychylnym człowiekiem z obsługi mbanku i powiedział mi że jesli ich bramka widzi jakieś "dziwne" zachowanie na moim koncie to ze wzgledów bezpieczeństwa blokuje przelewy, wychodzące i przychodzące. Po takim zdarzeniu nelezy gruntownie przeskanować antywirusem komputer i ewentualnie usunąć zagrożenia, tak też zrobiłem, cos tam antywirus znalazł o zagrożeniu "średnim", usunąłem to i odblokowali mi konto. Nic jak na razie nie wyciekło. Na moje pytanie czy takie przypadki często sie zdarzają, Pan odpowiedział że sporadycznie, że on osobiście w tym tygodniu miał 2 takie przypadki

Data: 2016-12-16 02:06:17
Autor: Dawid Rutkowski
Mbank blokada bezpieczeństwa
Szczególnie piękne jest blokowanie dla bezpieczeństwa przelewów przychodzących.

Data: 2016-12-17 02:42:42
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mbank blokada bezpieczeństwa

"Dawid Rutkowski" 342066ef-13d4-495e-a581-6c8fd2aad8c1@googlegroups.com

: Szczególnie piękne jest blokowanie dla
: bezpieczeństwa przelewów przychodzących.

Wiem, że wchodzę w kompetencje JF, (; ale ;) zauważ, że tym
sposobem bank zabezpiecza nadchodzące pieniądze przed kradzieżą...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._. http://danutac.bialystok.pl .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'  http://eneuel.w.duna.pl  '.O_'

Data: 2016-12-16 10:24:26
Autor: Marek
On Thu, 15 Dec 2016 18:56:40 +0100, "mariusz_" <marcin_@interia.pl> wrote:
Na spokojnie już w domu zadzwoniłem i pogadałem z wyjątkowo juz
przychylnym
człowiekiem z obsługi mbanku i powiedział mi że jesli ich bramka
widzi

Chłopie, książki pisz, marnujesz.się tutaj...

--
Marek

Data: 2016-12-17 02:44:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mbank blokada bezpieczeństwa

"Marek" almarsoft.2091432983878303931@news.neostrada.pl

"mariusz_"

Chłopie, książki pisz, marnujesz.się tutaj...

Skąd wiesz, że mariusz_ jest chłopem?
I co nam po chłopskich książkach?!
Niech już lepiej pisze tutaj...

--