Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

Data: 2009-05-21 22:02:07
Autor: u
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

http://banki.onet.pl/1,61,8,56909200,152306515,6661770,0,forum2.html

"WAŻNE DLA KLIENTÓW mBANKU!!!

Potwierdzam, hasła smsowe płatne 20 gr. Pracuję w mBanku i opłata za hasła wysyłane smsem będzie obowiązywać miesiąc po wprowadzeniu opłaty za hasła konwencjonalne papierowe. Informacja standardowo pojawi się na blogu i w monicie na koncie.

~witold mB , 21.05.2009 14:52
"

Pora się ewakuować z mbank

Data: 2009-05-21 13:05:58
Autor: szczurwa
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

Bez komentarza.

Data: 2009-05-21 22:14:55
Autor: Marcin Lubojański
u wrote:

[...]

No nie mów że ty wierzysz w to co piszą na forum/w komentarzach na onecie :D

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-05-22 17:30:59
Autor: radekp@konto.pl
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
Thu, 21 May 2009 22:14:55 +0200, w <gv4cnt$2oj$1@news.onet.pl>, Marcin
Lubojański <konto_tylko_do_usenetu@op.pl> napisał(-a):

No nie mów że ty wierzysz w to co piszą na forum/w komentarzach na onecie :D

We wprowadzenie opłat za przelewy swojego czasu też nikt nie wierzył :)).

Data: 2009-05-22 17:41:26
Autor: zlotowinfo
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:39hd151c91u5qf18m81ipfsgp0obucus1u4ax.com...
[...]

i co z tego? konkurencję mamy, następny będzie miał bezpłatne, więc po co...

Data: 2009-05-22 17:46:08
Autor: radekp@konto.pl
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
Fri, 22 May 2009 17:41:26 +0200, w <gv6h36$ot8$1@inews.gazeta.pl>, "zlotowinfo"
<usuntousun@go2.pl> napisał(-a):

> We wprowadzenie opłat za przelewy swojego czasu też nikt nie wierzył :)).
i co z tego? konkurencję mamy, następny będzie miał bezpłatne, więc po co...

Wtedy też mieliśmy.

Data: 2009-05-21 22:16:01
Autor: MarekZ
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
Użytkownik "u" <$@qr.st> napisał w wiadomości news:gv4c1f$q4p$1news.wp.pl...

Pora się ewakuować z mbank

Chyba cię nabrali...

Data: 2009-05-21 22:19:22
Autor: u
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:gv4c6e$983$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Chyba cię nabrali...

Oby.
Tu też dyskutują o tym
http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=894884&t=894884&sr=ld&pn=1&cat=0

Data: 2009-05-21 22:23:33
Autor: MarekZ
Użytkownik "u" <$@qr.st> napisał w wiadomości news:gv4d12$qrc$1news.wp.pl...

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:gv4c6e$983$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Chyba cię nabrali...

Oby.
Tu też dyskutują o tym

Nie zrobią tego. Zbankrutowaliby wciagu 48 godzin na skutek rozgoryczenia i emocjonalnej reakcji klientów.

Data: 2009-05-21 14:14:11
Autor: szczurwa
On 21 Maj, 22:23, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Nie zrobią tego. Zbankrutowaliby wciagu 48 godzin na skutek rozgoryczenia i
emocjonalnej reakcji klientów.

Nie jestem pewien. Są ludzie, którzy siłą bezwładu i przyzwyczajenia
wszystko zniosą. Od wielu miesięcy mBank poddawany jest krytyce, a z
raportu kwartalnego BRE wynika, że tak wiele to znowu depozytów nie
stracili.

Data: 2009-05-21 23:34:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:ededd132-846d-4d9e-870b-b4e9f066c722t21g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Z klientami kredytowymi można bezkarnie leciec sobie w kulki, co udowodniło BRE. Z depozytowymi to bardziej ryzykowne.

W Multibanku utrata depozytów jest katastrofalna (14%), weź pod uwagę, że przeciętnie rzecz biorąc ilość depozytów w bankach w tym okresie wzrosła. W mBanku ta utrata to tylko 4%, ale zobaczymy jak będzie w II kwartale, przypuszczalnie może być gorzej. Też mnie dziwi, że Multi straciło znacznie więcej niż m.

Ja wiem że ludzie wiele mogą znieść, dowodem na to jest funkcjonowanie banków typu Pekao czy Sygma lub Cetelem. Ale wcześniej czy później któryś z banków się na tym przejedzie, a mBank jest w tej szczególnej sytuacji, że ma wysoce mobilnych posiadaczy depozytów no i ma forum, gdzie się mogą nawzajem dzieci nakręcać, co raczej należy traktować jako czynniki zwiększające ryzyko.

Data: 2009-05-22 00:33:44
Autor: kl1
On 21 Maj, 23:34, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Też mnie dziwi, że Multi straciło znacznie
więcej niż m.

m udało się wyrobić pozycję dobrego,taniego baku i to nadal procentuje
- wiele osób tak bardzo mu "ufa" -  że to super bank a inne to
bankozaury, że ciągle się tego mBanku trzymają.

Data: 2009-05-22 07:20:27
Autor: xbartx
Dnia Thu, 21 May 2009 23:34:49 +0200, MarekZ napisał(a):

Ja wiem że ludzie wiele mogą znieść, dowodem na to jest funkcjonowanie
banków typu Pekao czy Sygma lub Cetelem. Ale wcześniej czy później
któryś z banków się na tym przejedzie, a mBank jest w tej szczególnej
sytuacji, Ĺźe ma wysoce mobilnych posiadaczy depozytĂłw no i ma forum,
gdzie się mogą nawzajem dzieci nakręcać, co raczej należy traktować jako
czynniki zwiększające ryzyko.

Tak tylko nie zapomnijcie o jednej rzeczy. O tym kim są głównie klienci mbanku? IMO jest dużo osób młodych, dla których nawet najmniejsza opłata, może wydać się leceniem w kulki i bodźcem do zmiany banku. To będzie chwila, bo klient mbanku to nie to samo pko bp. Może mój przykład - wyprowadziłem się z dziewczyną już jakiś czas, konta mamy bo są na razie darmowe, swoich rodziców także już wyprowadziłem i kilku znajomych.
Hmmmm mbank balansuje nad krawędzią szukając jakby tu najmniejszym kosztem niwelować straty - czy się na tym przejadą czas pokaże.

--
xbartx

Data: 2009-05-22 00:39:37
Autor: kl1
On 22 Maj, 09:20, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Tak tylko nie zapomnijcie o jednej rzeczy. O tym kim są głównie klienci
mbanku? IMO jest dużo osób młodych, dla których nawet najmniejsza opłata,
może wydać się leceniem w kulki i bodźcem do zmiany banku. T

M wyrobił sobie dobra opinię w przeszłości i to nadal procentuje.
Co do depozytów - wiele osób nadal bardziej zwraca uwagę na brak
jakichkolwiek opłat  niż na wysokość oprocentowania.

Data: 2009-05-22 12:37:47
Autor: Krzysztof Halasa
kl1@o2.pl writes:

M wyrobił sobie dobra opinię w przeszłości i to nadal procentuje.
Co do depozytów - wiele osób nadal bardziej zwraca uwagę na brak
jakichkolwiek opłat  niż na wysokość oprocentowania.

Powiedzmy sobie szczerze - niezaleznie od oficjalnej reklamy, mBank jest
cokolwiek ubogi w porownaniu do innych bankow (takich "z marmurami",
w ktorych mozna porozmawiac normalnie z zywa osoba, zalatwic nietypowe
sprawy, albo np. wplacic lub wyplacic gotowke w dowolnych ilosciach).

Juz teraz depozyty w mBanku sa gorsze niz gdzie indziej. Jesli dodatkowo
koszty uzywania uslug mBanku mialyby byc wyzsze, albo chocby rowne, tym
w innych bankach, to po prostu nie ma zadnego uzasadnienia do
korzystania z tych uslug, ani do trzymania tam resztek depozytow.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-22 07:22:27
Autor: szczurwa
[...]

Fenomenem dla mnie jest Pekao SA. Od dawna nie słyszałem, aby
ktokolwiek z moich znajomych świadomie i dobrowolnie otworzył rachunek
w tym banku. Mam tam konto (darmowe) w spadku po fuzji z BPH i z
rzadka bywając widzę jednak spory ruch, ludzie zarowno starsi, jak i
zupełnie młodzi, zamożni i raczej kiepsko sytuowani. Nie mam pojęcia,
co oni widzą w tym ekstremalnie drogim banku. Markę, bezpieczeństwo,
sieć bankomatów ?

Sygma i Cetelem...Te banki mają swoją specyficzną klientelę. I takich
fanatyków kart jak my !

Data: 2009-05-22 15:48:49
Autor: Zbylut
szczurwa napisal(a):

[...]

zadałem nie tak dawno temu takie pytanie koledze - posiadaczowi konta.
Odparł że ma bankomat przy bloku i to jest cena za wygodę. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-22 17:33:55
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:5cf247f8-756d-4459-80cf-9a51d51242eeg1g2000yqh.googlegroups.com...
Fenomenem dla mnie jest Pekao SA. Od dawna nie słyszałem, aby
ktokolwiek z moich znajomych świadomie i dobrowolnie otworzył rachunek
w tym banku. Mam tam konto (darmowe) w spadku po fuzji z BPH i z

[...]
ja założyłem w PeKaO SA z miesiąc temu,
mają teraz bezpłatne konta, jak widać nie jesteś na bieżąco

przy okazji BGŻ poleciał, wkrótce opłata 1zł/m-c

Data: 2009-05-22 09:02:14
Autor: szczurwa
On 22 Maj, 17:33, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

ja założyłem w PeKaO SA z miesiąc temu,
mają teraz bezpłatne konta, jak widać nie jesteś na bieżąco

Za to bulisz za kartę maestro 3,99 miesięcznie. Za nieużywanie tejże
też !

Data: 2009-05-22 18:26:03
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:40a11886-9d78-4052-a779-5243a1dbe1dcy9g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

karty nie brałem, mam darmową kredytówkę i darmową debetówkę w mbanku

Data: 2009-05-22 14:44:00
Autor: Bogdan B.
MarekZ wrote:

Nie zrobią tego. Zbankrutowaliby wciagu 48 godzin na skutek
rozgoryczenia i emocjonalnej reakcji klientów.

Nie zbankrutowali gdy wprowadzili przelewy płatne 50 gr.
To i 30 gr za sztukę przetrwają.

Data: 2009-05-22 14:48:04
Autor: MarekZ
Użytkownik "Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> napisał w wiadomości news:gv66qc$q98$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie zbankrutowali gdy wprowadzili przelewy płatne 50 gr.
To i 30 gr za sztukę przetrwają.

Okej, przesadziłem. Ale współczynnik wypłacalności mógłby bankowi spaść poniżej 8% w ciągu tych 48 godzin, szczególnie gdyby to było działanie w stylu Multi, czyli "dziś ogłaszamy, od jutra działa".

Data: 2009-05-21 22:19:44
Autor: fabian 05
On 21 Maj, 22:02, "u" <$...@qr.st> wrote:
[...]

Łżesz Witia. mBank oficjalnie temu zaprzeczył ustami swoich
przedstawicieli.

Data: 2009-05-22 00:10:54
Autor: Jarek Andrzejewski
On May 22, 7:19 am, fabian...@o2.pl wrote:
On 21 Maj, 22:02, "u" <$...@qr.st> wrote:

> [...]

> monicie na koncie.

Łżesz Witia. mBank oficjalnie temu zaprzeczył ustami swoich

Taaa. A pamiętacie jak wprowadzili opłaty za przelewy a "zapomnieli"
zmienić reklamy na www? Albo hasło, że "zawsze bezpłatny"?
Ech, gdzie te czasy, jak mBank do "siódemek" zapraszał...

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-05-22 02:11:17
Autor: MałgosiaK
On 22 Maj, 09:10, Jarek Andrzejewski <ptja...@googlemail.com> wrote:

> [...]

zmienić reklamy na www? Albo hasło, że "zawsze bezpłatny"?
Ech, gdzie te czasy, jak mBank do "siódemek" zapraszał...

a ja bym chętnie poznała tego podobno pracownika mBanku
Wczoraj dementowałam te informację na onecie jak również na Forum
mBanku
Powtórzę jeszcze dziś tutaj - nie wprowadzamy opłaty za hasła smsowe

Małgorzata Kowalska
mBank

Data: 2009-05-22 09:25:29
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 22 May 2009 02:11:17 -0700, MałgosiaK napisał(a):

a ja bym chętnie poznała tego podobno pracownika mBanku Wczoraj
dementowałam te informację na onecie jak również na Forum mBanku
Powtórzę jeszcze dziś tutaj - nie wprowadzamy opłaty za hasła smsowe

Bodajże Churchillowi przypisuje się zdanie, by nie wierzyć plotkom, które nie zostały zdementowane.
Witamy na grupie :-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-05-22 04:03:14
Autor: MałgosiaK
On 22 Maj, 11:25, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
> [...]

> Powtórzę jeszcze dziś tutaj - nie wprowadzamy opłaty za hasła smsowe

Bodajże Churchillowi przypisuje się zdanie, by nie wierzyć plotkom, które

Olgierd co do tego zdania postaram się zapamiętać :)

Pozdrawiam
Małgorzata Kowalska

Data: 2009-05-22 11:27:36
Autor: Jarek Andrzejewski
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
On 22 Maj, 11:25, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:

Bodajże Churchillowi przypisuje się zdanie, by nie wierzyć plotkom, które
nie zostały zdementowane.

Churchill to mógł najwyżej mógł powtórzyć po jakichś 100 latach...

http://pl.wikipedia.org/wiki/Michai%C5%82_Gorczakow

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2009-05-22 11:33:02
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 22 May 2009 09:25:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

Ale dementowanie z adresu gmailowego i z eranet słabo świadczy o
wiarygodności osoby która to robi. Patrząc z boku to nie ma dowodu by
którekolwiek było pracownikiem Banku :).

--
Kojer

Data: 2009-05-22 03:59:20
Autor: MałgosiaK
On 22 Maj, 11:33, Robert Kois <ko...@hell.pl> wrote:
Dnia Fri, 22 May 2009 09:25:29 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):
Kojer myślę że lepiej tak niż w ogóle :)
Dziękuję za powitanie

Jak ktoś już wspomniał jestem obecna na Forum mBanku jako MałgosiaK
http://www.mbank.pl/forum/profile.html?idu=6330
Jeśli są jakieś wątpliwości zawsze można potwierdzić to pisząc do mnie
na adres służbowy.

Co do terminu o który padło tutaj także pytanie - nie jest mi takowy
znany. Nie słyszałam nawet by takowe przymiarki były czynione

Małgorzata Kowalska
mBank

Data: 2009-05-22 13:06:32
Autor: Wielebny

Użytkownik "MałgosiaK" <malkow77@gmail.com> napisał w wiadomości news:846cda5b-f991-47f4-8aa2-b52d64a31352n19g2000vba.googlegroups.com...
[...]

Nie chciałbym być złośliwy, ale pamiętam jak dziś, identyczne zapewnienia nie dalej niż miesiąc przed wprowadzeniem płatnych przelewów.

Zresztą nie rozmiem trochę ani tego wątku ani nadmiernego podniecania się tematem. Jak dla mnie może sobie mBank wprowadzić SMS po 5 PLN nawet :)

W.

Data: 2009-05-22 14:31:05
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 22 May 2009 03:59:20 -0700 (PDT), MałgosiaK napisał(a):

Kojer myślę że lepiej tak niż w ogóle :)
Dziękuję za powitanie

Jak już odpisałem Olgierdowi ja wierzę, że jesteś pracownikiem banku. :)

--
Kojer

Data: 2009-05-23 14:38:10
Autor: azot
[...]

Jeden facet też zapewniał. I co z tego wyszło?
http://www.youtube.com/watch?v=-0G5aYiLfVM

azot

Data: 2009-05-24 14:07:37
Autor: scholastyk
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

Jeden facet też zapewniał. I co z tego wyszło?
http://www.youtube.com/watch?v=-0G5aYiLfVM

I znów Prawo Godwina okazało się prawdziwe :)

Pozdrawiam
scholastyk

Data: 2009-05-22 10:12:34
Autor: Olgierd
Dnia Fri, 22 May 2009 11:33:02 +0200, Robert Kois napisał(a):

[...]

Nie, MałgosiaK działa także na forum mBanku. No chyba że ktoś by już robił aż taki cyrk z podszywaniem się.

Data: 2009-05-22 14:29:00
Autor: Robert Kois
Dnia Fri, 22 May 2009 10:12:34 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

[...]

No o tym mówie, nie ma żadnej podstawy by uznać, że to ta sama osoba.
Osobiście uważam, że to ta sama osoba. Ale jak już dementować to porządnie
:).

--
Kojer

Data: 2009-05-22 15:48:50
Autor: Zbylut
Robert Kois napisal(a):

[...]

tym bardziej że ciężko uwierzyć że pracownicy banku mają prawo do
publicznych wypowiedzi w imieniu firmy. Tylko wiadomości z ust rzecznika
prasowego są wiarygodne. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-22 11:42:44
Autor: Włodziu

Użytkownik "MałgosiaK" <malkow77@gmail.com> napisał w wiadomości news:d699d29b-3fc7-4fc6-a5c5-e52e8a82e043h2g2000yqg.googlegroups.com...

Powtórzę jeszcze dziś tutaj - nie wprowadzamy opłaty za hasła smsowe

Małgorzata Kowalska
mBank

A od kiedy wprowadzacie?

Data: 2009-05-22 20:22:20
Autor: mysz01WYTNIJTO
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
Bo jeszcze o tym nie wiesz. Inne banki chwilę po przejściu na SMS-y wprowadziły
opłaty. Zresztą SMS-y są NIEBEZPIECZNE, nie są szyfrowane. A po drugie są
niepewne , owszem gdyby mozna było wybierac jak chcesz zatwierdzac to byłoby
uczciwe, zmuszanie do SMS-ów jest po prostu głupie.

Data: 2009-05-22 07:58:19
Autor: Kamil Jońca
fabian_05@o2.pl writes:

On 21 Maj, 22:02, "u" <$...@qr.st> wrote:
[...]

A ja bym się wcale nie zdziwił. Może nie teraz, ale za np. pół roku ...
KJ

--
yo-yo, n.:
        Something that is occasionally up but normally down.

Data: 2009-05-22 08:17:15
Autor: Końrad N.S.
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjonca@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:87bppl8yro.fsfalfa.kjonca...

Potwierdzam, hasła smsowe płatne 20 gr.

Łżesz Witia. mBank oficjalnie temu zaprzeczył ustami swoich
przedstawicieli.

A ja bym się wcale nie zdziwił. Może nie teraz, ale za np. pół roku ...

przelewy przecież już były płatne po 50 groszy, i co to zmieniło? niewiele.
teraz hasło będzie płatne, a po jednym haśle i zdefiniowaniu odbiorcy można będzie do niego przecież wykonywać dowolną ilość przelewów.
wprowadzenie opłaty będzie odczuwalne dla tych, którzy wykonują wiele przelewów do coraz to nowych dodawanych odbiorców.

Data: 2009-05-21 23:27:08
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 22 Maj, 08:17, Końrad N.S. <najswi...@op.pl> wrote:
Użytkownik "Kamil "Jońca"" <kjo...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:87bppl8yro.fsfalfa.kjonca...

> [...]

wprowadzenie opłaty będzie odczuwalne dla tych, którzy wykonują wiele przelewów
do coraz to nowych dodawanych odbiorców.

jakos nie mam ochoty miec wszystkich odbiorcow w zaufanych.

Data: 2009-05-22 07:22:28
Autor: xbartx
Dnia Fri, 22 May 2009 08:17:15 +0200, Końrad N.S. napisał(a):

wprowadzenie opłaty będzie odczuwalne dla tych, którzy
wykonują wiele przelewów do coraz to nowych dodawanych odbiorców.

Czyli całe allegro. To dosyć poważna grupa userów. Jeżeli zaczną szukać alternatywy to może być różnie.

--
xbartx

Data: 2009-05-22 07:25:21
Autor: Samotnik
Dnia 22.05.2009 Końrad N.S <najswiezy@op.pl> napisał/a:
przelewy przecież już były płatne po 50 groszy, i co to zmieniło? niewiele.

Oj, chyba wiele, biorąc pod uwagę, że bank niedługo się z tego wycofał.
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-05-25 08:03:17
Autor: Mariusz
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
Końrad N.S. <najswiezy@op.pl> napisał(a):
przelewy przecież już były płatne po 50 groszy, i co to zmieniło? niewiele.

Jak to co? Musieli tak to bolesnie odczuc ze natychmiast cichutko wycofali sie
ze swojego pomyslu. To malo? To raczej swietny przyklad na to jak wlasna
rzesza uzytkownikow potrafi wymusic czynami zmiany. Ja np. zmienilem po tym
bank. I dopiero teraz wrocilem, bo korzystam z mbanku jako darmowego bankomatu... --

Data: 2009-05-25 10:36:28
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-05-25, Mariusz <maniek_ok.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

przelewy przecież już były płatne po 50 groszy, i co to zmieniło? niewiele.

Jak to co? Musieli tak to bolesnie odczuc ze natychmiast cichutko wycofali sie
ze swojego pomyslu.

Nie przesadzałbym z tym "natychmiast" i "cichutko".

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-05-25 16:36:03
Autor: zlotowinfo
On 2009-05-25, Mariusz <maniek_ok.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

[...]

zdaje się ponad rok im zeszło
bylem wtedy w volkswagenie, ale ten wprowadził wtedy opłatę 4zł/mc
to wolałem wrócić do mbanku jeszcze płatne przelewy 50gr
ale 8 przelewów żadko kiedy się zdarzało więc w mbanku jednak było lepiej

Data: 2009-05-21 22:58:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

"u" gv4c1f$q4p$1@news.wp.pl

[...]

Przez te anomalie pogodowe ludziom wydaje się, że jest 01 kwietnia... ;)

Data: 2009-05-21 23:25:21
Autor: Ra
u pisze:

[...]

e to chyba jakaś ściema, nie wiem jak tam cała rzesza klientów mbanku ale ja mam jeszcz 2 konta z darmowym prowadzeniem i darmowymi przelewami
z drugiej strony tak sobie myślę przez ostanie lata sytuacja finansowa
wielu ludzi mocno się poprawiła, wszystko zdrożało - odzież, lunch w pracy to już praktycznie ok 30-50%, wielu kupiło mieszkania po 7-9tys/m2
a np opłatę za kartę typu 1zł nadal  uważam za ździerstwo ;)

Data: 2009-05-22 16:23:34
Autor: pwz
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
Ra pisze:
e to chyba jakaś ściema,
(...)

Może też być nie tyle ściema, co takie "rzuceniem na rybę" - coś tam wyciekło, zobaczymy, czy i jak ludzie zareaguję i jeszcze pomyślimy, czy wprowadzać, czy nie te opłaty...
pwz

Data: 2009-05-22 16:09:13
Autor: spider
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
jakby wprowadzili taką opłatę 20 gr/hasło to bardziej opłacałoby się zamówić listę papierową (około 10gr za hasło)
--
spider

Data: 2009-05-26 14:57:46
Autor: xXx
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
jakby wprowadzili taką opłatę 20 gr/hasło to bardziej opłacałoby się zamówić listę papierową (około 10gr za hasło)
-- spider

A da sie wrocic do hasel papierowych jak sie aktywowalo SMS,bo wydawalo mi sie
ze nie ?  Mam wrazenie ze chca po prostu wymusic uzywanie SMS aby nie bylo
powrotu do papierowych a potem wprowadzic oplaty za SMS, z tego co czytalem juz
teraz niektorych operacji nie da sie zatwierdzic kodem z papierowej listy. Ja
tam robie przelewy rzadko i papierowa lista starcza mi na rok, wiec na pewno nie
zbankrutowali na wysylce tej listy do mnie, jak ich to tak bardzo drogo
kosztowalo to mogli dac jakis limit darmowych papierowych list do rozsadnej
granicy, a nie zeby tak wymuszac przejscie na SMSy. Zreszta ten bank i tak
zszedl na psy, oprocentowanie mizerne, juz wszystkie nadwyzki przenioslem do
innego banku, karty kredytowe drogie, jak chcialem zeby mi anulowali oplaty to
nie bylo takiej opcji, a bylo to jeszcze w czasie platnych przelewow. Karte
zamknalem i otworzylem w Citi, przelewy mam za darmo a do tego punkty BP i
darmowa karta na zawsze, widac roznice w obsludze, widac ze Citi zalezy na
kliencie i nie chce zeby odchodzil do innego banku, a mBank olewa.

Data: 2009-05-31 22:18:24
Autor: astro
On Thu, 21 May 2009 22:02:07 +0200, u wrote:
"WAŻNE DLA KLIENTÓW mBANKU!!!
Potwierdzam, hasła smsowe płatne 20 gr

Przy tego typu reklamach, to chyba byloby samobojstwo, przynajmniej akt
masochizmu:
http://images39.fotosik.pl/131/eacb06db0920c0df.jpg
http://images41.fotosik.pl/131/4077ec4c87e88112.gif
--
Pozdrawiam Radoslaw Ziomber www.astrofizyka.info

Data: 2009-05-31 22:26:32
Autor: Kamil Jońca
astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> writes:

[...]

To akurat ma najmniejsze znaczenie. Pamiętam, że jeszcze po wprowadzeniu
płatnych przelewów, mbank się reklamował jaki to on jest darmowy. KJ

--
If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
                -- Bertrand Russell

Data: 2009-05-31 22:50:22
Autor: Valdi.Pavlack
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
"Kamil Jońca" news:87k53xqarr.fsfalfa.kjonca

To akurat ma najmniejsze znaczenie. Pamiętam, że jeszcze po wprowadzeniu
płatnych przelewów, mbank się reklamował jaki to on jest darmowy.
KJ

I dodajmy, że trochę czasu minęło zanim na powrót wrócili do darmowych
przelewów.
A co do samych haseł i opłaty za nie to wnioskuję, że jest to tylko plotka,
która (chyba) została już zdementowana na forum mBanku - oby.

Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?