Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

Data: 2009-05-21 22:16:01
Autor: MarekZ
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
Użytkownik "u" <$@qr.st> napisał w wiadomości news:gv4c1f$q4p$1news.wp.pl...

Pora się ewakuować z mbank

Chyba cię nabrali...

Data: 2009-05-21 22:19:22
Autor: u
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:gv4c6e$983$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Chyba cię nabrali...

Oby.
Tu też dyskutują o tym
http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=894884&t=894884&sr=ld&pn=1&cat=0

Data: 2009-05-21 22:23:33
Autor: MarekZ
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
Użytkownik "u" <$@qr.st> napisał w wiadomości news:gv4d12$qrc$1news.wp.pl...

Użytkownik "MarekZ" <brak@adresu.pl> napisał w wiadomości news:gv4c6e$983$1srv.cyf-kr.edu.pl...
Chyba cię nabrali...

Oby.
Tu też dyskutują o tym

Nie zrobią tego. Zbankrutowaliby wciagu 48 godzin na skutek rozgoryczenia i emocjonalnej reakcji klientów.

Data: 2009-05-21 14:14:11
Autor: szczurwa
On 21 Maj, 22:23, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Nie zrobią tego. Zbankrutowaliby wciagu 48 godzin na skutek rozgoryczenia i
emocjonalnej reakcji klientów.

Nie jestem pewien. Są ludzie, którzy siłą bezwładu i przyzwyczajenia
wszystko zniosą. Od wielu miesięcy mBank poddawany jest krytyce, a z
raportu kwartalnego BRE wynika, że tak wiele to znowu depozytów nie
stracili.

Data: 2009-05-21 23:34:49
Autor: MarekZ
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:ededd132-846d-4d9e-870b-b4e9f066c722t21g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

Z klientami kredytowymi można bezkarnie leciec sobie w kulki, co udowodniło BRE. Z depozytowymi to bardziej ryzykowne.

W Multibanku utrata depozytów jest katastrofalna (14%), weź pod uwagę, że przeciętnie rzecz biorąc ilość depozytów w bankach w tym okresie wzrosła. W mBanku ta utrata to tylko 4%, ale zobaczymy jak będzie w II kwartale, przypuszczalnie może być gorzej. Też mnie dziwi, że Multi straciło znacznie więcej niż m.

Ja wiem że ludzie wiele mogą znieść, dowodem na to jest funkcjonowanie banków typu Pekao czy Sygma lub Cetelem. Ale wcześniej czy później któryś z banków się na tym przejedzie, a mBank jest w tej szczególnej sytuacji, że ma wysoce mobilnych posiadaczy depozytów no i ma forum, gdzie się mogą nawzajem dzieci nakręcać, co raczej należy traktować jako czynniki zwiększające ryzyko.

Data: 2009-05-22 00:33:44
Autor: kl1
On 21 Maj, 23:34, "MarekZ" <b...@adresu.pl> wrote:

Też mnie dziwi, że Multi straciło znacznie
więcej niż m.

m udało się wyrobić pozycję dobrego,taniego baku i to nadal procentuje
- wiele osób tak bardzo mu "ufa" -  że to super bank a inne to
bankozaury, że ciągle się tego mBanku trzymają.

Data: 2009-05-22 07:20:27
Autor: xbartx
Dnia Thu, 21 May 2009 23:34:49 +0200, MarekZ napisał(a):

Ja wiem że ludzie wiele mogą znieść, dowodem na to jest funkcjonowanie
banków typu Pekao czy Sygma lub Cetelem. Ale wcześniej czy później
któryś z banków się na tym przejedzie, a mBank jest w tej szczególnej
sytuacji, Ĺźe ma wysoce mobilnych posiadaczy depozytĂłw no i ma forum,
gdzie się mogą nawzajem dzieci nakręcać, co raczej należy traktować jako
czynniki zwiększające ryzyko.

Tak tylko nie zapomnijcie o jednej rzeczy. O tym kim są głównie klienci mbanku? IMO jest dużo osób młodych, dla których nawet najmniejsza opłata, może wydać się leceniem w kulki i bodźcem do zmiany banku. To będzie chwila, bo klient mbanku to nie to samo pko bp. Może mój przykład - wyprowadziłem się z dziewczyną już jakiś czas, konta mamy bo są na razie darmowe, swoich rodziców także już wyprowadziłem i kilku znajomych.
Hmmmm mbank balansuje nad krawędzią szukając jakby tu najmniejszym kosztem niwelować straty - czy się na tym przejadą czas pokaże.

--
xbartx

Data: 2009-05-22 00:39:37
Autor: kl1
On 22 Maj, 09:20, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

Tak tylko nie zapomnijcie o jednej rzeczy. O tym kim są głównie klienci
mbanku? IMO jest dużo osób młodych, dla których nawet najmniejsza opłata,
może wydać się leceniem w kulki i bodźcem do zmiany banku. T

M wyrobił sobie dobra opinię w przeszłości i to nadal procentuje.
Co do depozytów - wiele osób nadal bardziej zwraca uwagę na brak
jakichkolwiek opłat  niż na wysokość oprocentowania.

Data: 2009-05-22 12:37:47
Autor: Krzysztof Halasa
kl1@o2.pl writes:

M wyrobił sobie dobra opinię w przeszłości i to nadal procentuje.
Co do depozytów - wiele osób nadal bardziej zwraca uwagę na brak
jakichkolwiek opłat  niż na wysokość oprocentowania.

Powiedzmy sobie szczerze - niezaleznie od oficjalnej reklamy, mBank jest
cokolwiek ubogi w porownaniu do innych bankow (takich "z marmurami",
w ktorych mozna porozmawiac normalnie z zywa osoba, zalatwic nietypowe
sprawy, albo np. wplacic lub wyplacic gotowke w dowolnych ilosciach).

Juz teraz depozyty w mBanku sa gorsze niz gdzie indziej. Jesli dodatkowo
koszty uzywania uslug mBanku mialyby byc wyzsze, albo chocby rowne, tym
w innych bankach, to po prostu nie ma zadnego uzasadnienia do
korzystania z tych uslug, ani do trzymania tam resztek depozytow.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-22 07:22:27
Autor: szczurwa
[...]

Fenomenem dla mnie jest Pekao SA. Od dawna nie słyszałem, aby
ktokolwiek z moich znajomych świadomie i dobrowolnie otworzył rachunek
w tym banku. Mam tam konto (darmowe) w spadku po fuzji z BPH i z
rzadka bywając widzę jednak spory ruch, ludzie zarowno starsi, jak i
zupełnie młodzi, zamożni i raczej kiepsko sytuowani. Nie mam pojęcia,
co oni widzą w tym ekstremalnie drogim banku. Markę, bezpieczeństwo,
sieć bankomatów ?

Sygma i Cetelem...Te banki mają swoją specyficzną klientelę. I takich
fanatyków kart jak my !

Data: 2009-05-22 15:48:49
Autor: Zbylut
szczurwa napisal(a):

[...]

zadałem nie tak dawno temu takie pytanie koledze - posiadaczowi konta.
Odparł że ma bankomat przy bloku i to jest cena za wygodę. --
pozdrawiam, Zbylut

Data: 2009-05-22 17:33:55
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:5cf247f8-756d-4459-80cf-9a51d51242eeg1g2000yqh.googlegroups.com...
Fenomenem dla mnie jest Pekao SA. Od dawna nie słyszałem, aby
ktokolwiek z moich znajomych świadomie i dobrowolnie otworzył rachunek
w tym banku. Mam tam konto (darmowe) w spadku po fuzji z BPH i z

[...]
ja założyłem w PeKaO SA z miesiąc temu,
mają teraz bezpłatne konta, jak widać nie jesteś na bieżąco

przy okazji BGŻ poleciał, wkrótce opłata 1zł/m-c

Data: 2009-05-22 09:02:14
Autor: szczurwa
On 22 Maj, 17:33, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

ja założyłem w PeKaO SA z miesiąc temu,
mają teraz bezpłatne konta, jak widać nie jesteś na bieżąco

Za to bulisz za kartę maestro 3,99 miesięcznie. Za nieużywanie tejże
też !

Data: 2009-05-22 18:26:03
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "szczurwa" <szczurwa@gmail.com> napisał w wiadomości news:40a11886-9d78-4052-a779-5243a1dbe1dcy9g2000yqg.googlegroups.com...
[...]

karty nie brałem, mam darmową kredytówkę i darmową debetówkę w mbanku

Data: 2009-05-22 14:44:00
Autor: Bogdan B.
MarekZ wrote:

Nie zrobią tego. Zbankrutowaliby wciagu 48 godzin na skutek
rozgoryczenia i emocjonalnej reakcji klientów.

Nie zbankrutowali gdy wprowadzili przelewy płatne 50 gr.
To i 30 gr za sztukę przetrwają.

Data: 2009-05-22 14:48:04
Autor: MarekZ
Użytkownik "Bogdan B." <boguxx98xx@wpxx.pl> napisał w wiadomości news:gv66qc$q98$1atlantis.news.neostrada.pl...

Nie zbankrutowali gdy wprowadzili przelewy płatne 50 gr.
To i 30 gr za sztukę przetrwają.

Okej, przesadziłem. Ale współczynnik wypłacalności mógłby bankowi spaść poniżej 8% w ciągu tych 48 godzin, szczególnie gdyby to było działanie w stylu Multi, czyli "dziś ogłaszamy, od jutra działa".

Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?