Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?

Data: 2009-05-22 16:09:13
Autor: spider
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
jakby wprowadzili taką opłatę 20 gr/hasło to bardziej opłacałoby się zamówić listę papierową (około 10gr za hasło)
--
spider

Data: 2009-05-26 14:57:46
Autor: xXx
Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
jakby wprowadzili taką opłatę 20 gr/hasło to bardziej opłacałoby się zamówić listę papierową (około 10gr za hasło)
-- spider

A da sie wrocic do hasel papierowych jak sie aktywowalo SMS,bo wydawalo mi sie
ze nie ?  Mam wrazenie ze chca po prostu wymusic uzywanie SMS aby nie bylo
powrotu do papierowych a potem wprowadzic oplaty za SMS, z tego co czytalem juz
teraz niektorych operacji nie da sie zatwierdzic kodem z papierowej listy. Ja
tam robie przelewy rzadko i papierowa lista starcza mi na rok, wiec na pewno nie
zbankrutowali na wysylce tej listy do mnie, jak ich to tak bardzo drogo
kosztowalo to mogli dac jakis limit darmowych papierowych list do rozsadnej
granicy, a nie zeby tak wymuszac przejscie na SMSy. Zreszta ten bank i tak
zszedl na psy, oprocentowanie mizerne, juz wszystkie nadwyzki przenioslem do
innego banku, karty kredytowe drogie, jak chcialem zeby mi anulowali oplaty to
nie bylo takiej opcji, a bylo to jeszcze w czasie platnych przelewow. Karte
zamknalem i otworzylem w Citi, przelewy mam za darmo a do tego punkty BP i
darmowa karta na zawsze, widac roznice w obsludze, widac ze Citi zalezy na
kliencie i nie chce zeby odchodzil do innego banku, a mBank olewa.

--

Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?