Mbank mobile - 19gr do wszystkich

Data: 2009-08-26 20:34:38
Autor: Piotr M
Mbank mobile - 19gr do wszystkich
Dla klienów dodam :) co przeniosą numer.
Ale dla wszystkich klientów.
No to nieźle 19gr!
Szkoda że to "promocja" i zawsze moga ją odwołać, ale zawsze też mozna przenieść numer z powrotem :)
Czytam regulamin i nie moge wyczytać czy do Play drożej.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
 - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2009-08-26 21:38:02
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
Piotr M wrote:

Czytam regulamin i nie moge wyczytać czy do Play drożej.

A co Ci mają napisać? Że do Play tyle samo? :-P
Czytanie ze zrozumieniem itepe...

Rozdział III pkt. 1 lit. a: "krajowe połaczenia głosowe -- 19 groszy brutto/1min"

Wężykiem należy podkreślić słowo "głosowe"

M.

Data: 2009-08-26 22:54:35
Autor: Paul
Piotr M pisze:
[...]

a gdzie Ty widzisz te 19 gr, bo ja chyba ślepy jestem?

Data: 2009-08-26 23:14:07
Autor: Piotr M
Mbank mobile - 19gr do wszystkich
Pewnego razu Paul tak oto obwieścił(a):

a gdzie Ty widzisz te 19 gr, bo ja chyba ślepy jestem?

O dziś.
regulamin pdf:
http://www.telepolis.pl/grafika/newsy/2009-08/19_groszy_do_wszystkich_26_08.pdf

Data: 2009-08-26 23:42:24
Autor: Paul
Piotr M pisze:
[...]

no wszystko fajnie, ale ja nie dostałem żadnego maila z kodem
promocyjnym ani nie mam takiego w serwisie transakcyjnym.
a po drugie to w tej taryfie jest 50 MB/miesiąc za free, ale jak się
wykorzysta to nie można kupować innych pakietów.

Mbank mobile - 19gr do wszystkich