Mbank - muzyka w słuchawce :-)

Data: 2011-03-05 20:31:29
Autor: Michał
Mbank - muzyka w słuchawce :-)
Witajcie, mam nietypowe pytanie ;-)

Parę razy dzwoni±c do mbanku byłem zmuszony poczekać na swoj± kolej w mLini (czy jak to się tam u nich nazywa...) - i czas oczekiwania wypełniała bardzo ładna muzyka. Otóż:
Chciałbym wiedzieć co to za muzyka. Dzwiniłem w tej sprawie do mBanku, ale nie wiedzieli... :-/
Więc może znajdzie się tutaj kto¶, kto jest klientem tego banku i zdarzyło mu się dzwonić tam i jendocze¶nie wie co to za muzyka (kompozytor, album, utwór,..) i podzieli się ze mn± t± informacj±... ? Dzięki i pozdrawiam
M.

Data: 2011-03-05 20:53:41
Autor: Olo
Mbank - muzyka w słuchawce :-)
W dniu 2011-03-05 20:31, Michał pisze:
Witajcie, mam nietypowe pytanie ;-)

Parę razy dzwoniąc do mbanku byłem zmuszony poczekać na swoją kolej w mLini
(czy jak to się tam u nich nazywa...) - i czas oczekiwania wypełniała bardzo
Ĺ‚adna muzyka.

Otóż:
Chciałbym wiedzieć co to za muzyka.

Dzwiniłem w tej sprawie do mBanku, ale nie wiedzieli... :-/
Więc może znajdzie się tutaj ktoś, kto jest klientem tego banku i zdarzyło mu
się dzwonić tam i jendocześnie wie co to za muzyka (kompozytor, album,
utwĂłr,..) i podzieli siÄ™ ze mnÄ… tÄ… informacjÄ…... ?

Dzięki i pozdrawiam
M.

Poszukaj programu Tunatic służy on do rozpoznawania. zadzwonisz do mBanku, pod słuchawkę podektniesz mikrofon, a jak będzie wystarczająco długi i znany kawałek to sobie odczytasz co to jest.

Olo
MĂłj adres zakodowany ROT13.

Data: 2011-03-06 13:35:55
Autor: f
Mbank - muzyka w słuchawce :-)

Użytkownik "Michał" <michal_janWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2679.00000c79.4d728f91newsgate.onet.pl...
Chciałbym wiedzieć co to za muzyka.

telefon komorkowy masz?

TrackID - funkcja obecna w oprogramowaniu niektórych telefonów komórkowych firmy Sony Ericsson służ±ca do rozpoznania utworów, które słyszy użytkownik, a których tytuły chciałby poznać. Wykorzystuje ona usługę Mobile MusicID stworzon± przez przedsiębiorstwo Gracenote.

Data: 2011-03-06 19:10:50
Autor: Borys Pogoreło
Mbank - muzyka w słuchawce :-)
Dnia Sat, 05 Mar 2011 20:31:29 +0100, Michał napisał(a):

Parę razy dzwoni±c do mbanku byłem zmuszony poczekać na swoj± kolej w mLini (czy jak to się tam u nich nazywa...) - i czas oczekiwania wypełniała bardzo ładna muzyka. Otóż:
Chciałbym wiedzieć co to za muzyka.

 Pewnie Cię zmartwię, ale wiele takich jingli powstaje na specjalne
zamówienie. Mimo wszystko spróbuj ich dalej molestować, może w końcu kto¶
pomy¶li gdzie można zapytać wewn±trz firmy.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2014-08-30 00:24:31
Autor: walterj.knp
Mbank - muzyka w słuchawce :-)
W dniu sobota, 5 marca 2011 20:31:29 UTC+1 użytkownik Michał napisał:
[...]

Cze¶ć. Minely cztery lata od kiedy autor napisal ten w±tek wiec melodia mogla sie zmienić, generalnie trafiłem tu bo sam szukam melodii z oczekiwania na infolinii wiec jak sie dowiem to pomoge. Teraz brzmi jak elektroniczna kompozycja w stylu M. Bilinskiego.

Data: 2014-08-30 11:57:57
Autor: A
Mbank - muzyka w słuchawce :-)
walterj.knp@gmail.com wrote:

[...]

Aplikacje ala shazam, soundhood, trackid, musiXmatch nie rozpoznaj± co to? Chyba, że to utwór tylko dla mbanku.

--
A.

Mbank - muzyka w słuchawce :-)