Mbank - powracający przelew ?!

Data: 2009-05-20 15:55:34
Autor: tom rozb
Mbank - powracający przelew ?!
Od kilku dni próbuję przelać pieniądze z mBanku do Eurobanku. Niby z
mBanku wychodzą pieniądze zgodnie z elixirem, nie pojawiają się jedna
w Eurobanku... wracają znowu na mBank jako przelew przychodzący. To
nie pierwszy przypadek, ale jeden przelew wrócił mi juz 2 razy i
jestem jakies 50zł w plecy przez ten wlasnie wracajacy przelew. Mial
ktos taki przypadek? Załączam screen:
http://img38.imageshack.us/img38/2319/mbanky.jpg

Data: 2009-05-20 16:40:23
Autor: Bungiel
Mbank - powracający przelew ?!
On May 21, 12:55 am, tom_r...@poczta.onet.pl wrote:
Mial ktos taki przypadek? Załączam screen:http://img38.imageshack.us/img38/2319/mbanky.jpg

Robie przelewy miedzy tymi bankami kilka razy w miesiacu (w obie
strony). Nigdy nie bylo problemu.

Data: 2009-05-21 08:08:59
Autor: RobertS
Mbank - powracający przelew ?!

Robie przelewy miedzy tymi bankami kilka razy w miesiacu (w obie
strony). Nigdy nie bylo problemu.

Również dość często przelewam z mBanku do EB i problemów nie zauważyłem...

RobertS

Data: 2009-05-21 01:26:52
Autor: Adam Sito
Mbank - powracający przelew ?!
> Mial ktos taki przypadek?

Nie, ale mi od kilku dni w bankomacie wyskakuje napis "wydawca karty odmówił jej realizacji".
Delfinek jest nowy, a kasa na koncie jest. Ponadto niedawno dostałem meila z mbanku informującego, o przyjęciu mojej reklamacji. Nie byłoby w nim nic dziwnego gdyby nie to, że żadnej reklamacji nie składałem...
Chyba trzeba myśleć nad ewakuacją z tego syfu...

--
AS

Data: 2009-05-21 09:14:57
Autor: azot
Mbank - powracający przelew ?!

Użytkownik <tom_rozb@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6931116c-43eb-4397-a8bb-5bf0ee6775c1s28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

A ja myślę, ze to jest tak. Robiłeś co miesiąc po dwa przelewy po 400 złotych (czemu nie jeden na 800?), żeby wypełnic minimum przychodów na konto. Później przelewałeś to z powrotem do mBanku. Teraz postanowili ulżyć Twojej doli i od razu zwracają Ci te pieniądze. To może taka nowa usługa, o której jeszcze nie zdązyli poinformować? :):):):):)

azot

Data: 2009-05-21 09:43:58
Autor: RobertS
Mbank - powracający przelew ?!

[...]

Nowa usługa? Z pewnością będzie za to jakaś opłata...dziwne, że nie wraca np. 395 zł ;-D

RobertS

Data: 2009-05-21 09:55:42
Autor: azot
Mbank - powracający przelew ?!

Użytkownik "RobertS" <bob75@xpostx.pl> napisał w wiadomości news:gv30o0$162p$2opal.icpnet.pl...

Nowa usługa? Z pewnością będzie za to jakaś opłata...dziwne, że nie wraca np. 395 zł ;-D

-- pozdrawiam
RobertS

395 złotych? Trzeba zbadać zbadać poziom akceptacji tej ceny. Dziękujemy za Ci za tą propozycję. Czekamy na następne.

azot

Data: 2009-05-21 10:49:25
Autor: Michał
Mbank - powracający przelew ?!
azot pisze:
395 złotych? Trzeba zbadać zbadać poziom akceptacji tej ceny. Dziękujemy za Ci za tą propozycję. Czekamy na następne.

Proszę jeszcze uwzględnić propozycje prowizji za niewykorzystanie tej usługi.

--
pzdr, Michał
http://finances.pl

Data: 2009-05-21 18:29:57
Autor: u
Mbank - powracający przelew ?!

Użytkownik "Michał" <rot13.zvpuny@xbeqhyrjfxv.cy> napisał w wiadomości news:gv34ik$oc8$1news.ds.pg.gda.pl...
Proszę jeszcze uwzględnić propozycje prowizji za niewykorzystanie tej usługi.

22%  na VAT + 32% na PIT +19% na CIT +2% ma PCC   +839,02 zł na ZUS +opłata od posiadania psa:-)

Data: 2009-05-21 13:17:24
Autor: tom rozb
Mbank - powracający przelew ?!
On 21 Maj, 09:14, "azot" <afr...@gazeta.pl> wrote:
Użytkownik <tom_r...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:6931116c-43eb-4397-a8bb-5bf0ee6775c1s28g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

Niestety nie trafiłeś ;-) Mam obrót około 1k miesiecznie na tym
koncie, płacę z niego rachunki, kupuje na allegro itd. W Eurobanku
interesuje mnie tylko lokata 7 dniowa, dlatego trzymam tam kase.
Niestety nie mam wpłatomatu Eurobanku w swoim miescie i korzystam u
usług innych banków ;-) A te zwracanie kasy to byś miał dobry pomysł,
tylko z jednym wyjątkiem - kasa nie pojawia sie w Eurobanku zanim
wróci, wiec by nie działało ;-)

Data: 2009-05-22 09:00:01
Autor: Robert Kois
Mbank - powracający przelew ?!
Dnia Thu, 21 May 2009 13:17:24 -0700 (PDT), tom_rozb@poczta.onet.pl
napisał(a):

 W Eurobanku
interesuje mnie tylko lokata 7 dniowa, dlatego trzymam tam kase.

Po co ci lokata 7-dniowa skoro konta oszczędnościowe są oprocentowane
lepiej i maja dzienną kapitalizację? No chyba, że na nich juz masz 75k i
resztę wrzucasz na 7 dni.

--
Kojer

Data: 2009-05-21 15:22:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Mbank - powracający przelew ?!

tom_rozb@poczta.onet.pl 6931116c-43eb-4397-a8bb-5bf0ee6775c1@s28g2000vbp.googlegroups.com

[...]

Ja nie  miałem, ale zawsze czuję dreszczyk emocji i na wszelki wypadek
rezerwuję sobie czas na ręczne (w kasie czy we wpłatomacie) załatwienie
sprawy. ;)

Data: 2009-05-21 20:59:18
Autor: Ra
Mbank - powracający przelew ?!
tom_rozb@poczta.onet.pl pisze:
[...]
może jednak walnąłeś babola i wysyłasz kasę sobie do mbanku, sprawdź nr kontra w przelewie wychodzącym

Data: 2009-05-21 13:21:09
Autor: tom rozb
Mbank - powracający przelew ?!
On 21 Maj, 20:59, Ra <a...@aa.com> wrote:
tom_r...@poczta.onet.pl pisze:> Od kilku dni próbuję przelać pieniądze z mBanku do Eurobanku. Niby z
> [...]
>http://img38.imageshack.us/img38/2319/mbanky.jpg

może jednak walnąłeś babola i wysyłasz kasę sobie do mbanku, sprawdź nr

Nie ma takiej opcji, dokonywałem takich przelewów wiele razy, mam je
zapisane w przelewach stałych czy jakos tak ;-) Dzis wydaje mi sie, że
przelew poszedł. Narazie nie wrócił do mBanku ani nie widać kasy w
Eurobanku, ale to u nich normalne ze kasa bedzie jutro z dzisiejsza
data...

Data: 2009-05-22 11:22:17
Autor: Adam Płaszczyca
Mbank - powracający przelew ?!
Dnia Wed, 20 May 2009 15:55:34 -0700 (PDT), tom_rozb@poczta.onet.pl
napisał(a):

[...]

Dlaczego jesteś w plecy? Drukujesz potwierdzenie wykonania przelewu i
posyłasz tam, gdzie te 50zł nie doszło. --
  ___/ /_  ___    ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
 _______/ /_     GG: 3524356

Mbank - powracający przelew ?!