Mbank - rece opadaja

Data: 2010-11-11 20:49:33
Autor: brum
Mbank - rece opadaja
podpisałam umowę o kredyt z mbankiem, przywióżł ja kurier i w jego obecności ją podpisywałam. W umowie jest zapis że pieniądze trafia na moje konto w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. Mija drugi tydzień i nic. Telefonicznie dopominam się o swoje, panie twierdza że umowy nie maja, a na reklamacje złożone za pośrednictwem mlini żadnej odpowiedzi.

zakladajac, ze faktycznie jest taki zapis, mozesz zlozyc reklamacje, naturalnie zgodnie z umowa (ewentualnie dodatkowymi dokumentami czyli regulaminem etc.);
mozesz tez domagac sie tego, co Ci zgodnie z umowa przysluguje
a jak chcesz cos w banku zalatwic szybko, to nie siegaj do internetowych molochow, tylko do najblizszego spoldzielczego, gdzie pomiedzy pracownikiem w okienku, a prezesem zarzadu stoi najwyzej dwoch ludzi, a i to tylko w tych najwiekszych

> Wpłaciłam zaliczkę na samochód w komisie 8000zł dla mnie to dużo ale jak
jutro nie wpłacę pozostałej kwoty to zaliczka mnie przepadnie. Pomóżcie co robić?

1. skorzystac w przyszlosci z oferty innego banku, skoro ten okazal sie niesolidny
2. nie wplacac bezzwrotnych zaliczek na zakup samochodu, bo to nie samochodow brakuje, tylko kupujacych
wystarczylaby zaliczka 1000 pln, a jak komisiarzowi nie pasuje, to mozna znalezc inna oferte
3. aby nie stracic wplaconych pieniedzy musisz zorganizowac pozostala kwote w inny sposob czyli pozyczyc od rodziny/znajomych albo od pewnej firemki, ktora zdziera skore do kosci i jeszcze podsypuje sola, ale kase daje wzglednie szybko

Mbank - rece opadaja