Mbank wypowiada umowy

Data: 2009-05-21 17:50:06
Autor: Wojciech Bancer
Mbank wypowiada umowy
On 2009-05-21, Mario <nospam@no.org> wrote:
Właśnie otrzymałem wypowiedzenie umowy karty kredytowej Mbank. Powodem- brak obrotów na koncie przez ostatni rok. Przyznaję, nie doczytałem w regulaminie, że mają takie prawo, ale żeby tak skrupulatnie z niego korzystać ?

Z karty nie korzystałem, ale potrzebowałem mieć ją jako backup.
Czy W BRE już tak cienko z kasą, że próbują wszystkiego aby poprawić bilans ? (pytanie retoryczne)

Czy cienko to nie wiem, ale do mnie w tej sprawie dzwonili już spory czas temu i pytali "czy zamknąć". :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-05-21 20:02:30
Autor: Mario
Mbank wypowiada umowy

On 2009-05-21, Mario <nospam@no.org> wrote:
Właśnie otrzymałem wypowiedzenie umowy karty kredytowej Mbank.
Powodem- brak obrotĂłw na koncie przez ostatni rok.

[...]

Czy cienko to nie wiem, ale do mnie w tej sprawie dzwonili juĹź spory
czas temu i pytali "czy zamknąć". :)

Takie podejście rozumiem. W moim przypadku nie raczyli się skutecznie skontaktować. Konta w mbanku używam intensywnie, sporo na mnie zarabiali trzymając moje oszczędności. Za brak kontaktu w sprawie karty mają u mnie wielki minus.

Pozdrawiam.

Data: 2009-05-21 21:02:28
Autor: Titus Atomicus
Mbank wypowiada umowy
In article <slrnh1a4ov.lq6.proteus@pl-test.org>,
 Wojciech Bancer <proteus@post.pl> wrote:

On 2009-05-21, Mario <nospam@no.org> wrote:
> [...]

Czy cienko to nie wiem, ale do mnie w tej sprawie dzwonili już spory czas temu i pytali "czy zamknąć". :)

Mnie tez.
Prosilem o wskazanie punktu w regulaminie w ktorym jest mowa o jakichs minimalnych transakcjach, to pani konsultant (po skonsultowaniu sie z kims innym) stwierdzila, ze nie dysponuje taka wiedza...

TA

Data: 2009-05-21 21:08:21
Autor: krzysztofsf
Mbank wypowiada umowy

On 2009-05-21, Mario <nospam@no.org> wrote:
[...]

U mnie tylko sciagneli 18 zl za odnowienie - jedyne transakcje to te 3 zwalnaijace z oplaty po otrzymaniu.

Data: 2009-05-21 21:24:40
Autor: Titus Atomicus
Mbank wypowiada umowy
In article <gv48r8$nda$1@news.wp.pl>, krzysztofsf <krzysztofsf@wp.pl> wrote:

U mnie tylko sciagneli 18 zl za odnowienie - jedyne transakcje to te 3 zwalnaijace z oplaty po otrzymaniu.

Jak to 18?

Ja place chyba cos okolo 50?

TA

Data: 2009-05-21 21:27:43
Autor: zlotowinfo
Mbank wypowiada umowy
wrote:

U mnie tylko sciagneli 18 zl za odnowienie - jedyne transakcje to te 3
zwalnaijace z oplaty po otrzymaniu.

Jak to 18?

Ja place chyba cos okolo 50?

jak to 50?

Ja nie płacę nic

Data: 2009-05-21 23:30:31
Autor: Titus Atomicus
Mbank wypowiada umowy
In article <gv49ui$ala$1@inews.gazeta.pl>,
 "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> wrote:

Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-189F99.21244021052009news.onet.pl...

> Jak to 18?
>
> Ja place chyba cos okolo 50?

jak to 50?

Ja nie płacę nic

No coz. Ja mam Zlota Rybke jeszcze z dawnych czasow.
BTW
GDzie warto przeniesc karte?
Tylko, zeby nie trzeba bylo zadnych papierkow dosylac - tylko na podstawie obecenego limitu.

TA

Data: 2009-05-21 23:32:36
Autor: Mithos
Mbank wypowiada umowy
GDzie warto przeniesc karte?

Trochę zbyt ogólne pytanie. Karta mBanku nie ma żadnych zalet ani wartości dodanych, więc można ją przenieść gdziekolwiek :)

Tylko, zeby nie trzeba bylo zadnych papierkow dosylac - tylko na podstawie obecenego limitu.

W Millennium nie ma żadnych problemów (miesiąc temu przenosiłem KK z Multibanku) i procedura jest taka sama jak przed "kryzysem".

--
Mithos

Data: 2009-05-22 13:47:44
Autor: Titus Atomicus
Mbank wypowiada umowy
In article <gv4hat$g52$2@news.onet.pl>, Mithos <fake@adres.pl> wrote:

> [...]

W Millennium nie ma żadnych problemów (miesiąc temu przenosiłem KK z Multibanku) i procedura jest taka sama jak przed "kryzysem".

A dlaczego wlasnie do Millenium?
I czy ona ma jakies zalety?

I jakie dokumenty trzeba skladac?

TA

Data: 2009-05-22 20:01:37
Autor: Mithos
Mbank wypowiada umowy
A dlaczego wlasnie do Millenium?

120% limitu. Wystarczy 1 wyciąg oryginalny lub 3 z neta, nie trzeba nawet oświadczać gdzie się pracuje i czy cokolwiek się zarabia (limit kilkanaście tyś PLN), zero weryfikacji i sprawdzania. Od momentu złożenia wniosku do chwili otrzymania karty minął niecały tydzień.

I czy ona ma jakies zalety?

Brak chipa i autoryzacja podpisem, dobry podgląd online.

I jakie dokumenty trzeba skladac?

Jw.

--
Mithos

Data: 2009-05-22 22:05:36
Autor: Krzysiek
Mbank wypowiada umowy
Mithos pisze:
120% limitu. Wystarczy 1 wyciąg oryginalny lub 3 z neta, nie trzeba nawet oświadczać gdzie się pracuje i czy cokolwiek się zarabia (limit kilkanaście tyś PLN), zero weryfikacji i sprawdzania.

3 z neta, ale weryfikacja z wyciągami on-line na miejscu (zalogowanie przy pracowniku). Z tym zerem weryfikacji i sprawdzania to tylko dotyczy pracodawcy, bo BIK zapewne sprawdzają.

Brak chipa i autoryzacja podpisem, dobry podgląd online.

Visa Gold - chip&pasek , MasterCard Gold - pasek

Data: 2009-05-22 22:27:42
Autor: Mithos
Mbank wypowiada umowy
Krzysiek pisze:
3 z neta, ale weryfikacja z wyciągami on-line na miejscu (zalogowanie przy pracowniku). Z tym zerem weryfikacji i sprawdzania to tylko dotyczy pracodawcy, bo BIK zapewne sprawdzają.

Nic nie drukowałem w placówce. Przyniosłem wydrukowane. W BIK to sprawdza raczej każdy więc to akurat żadna specyficzna weryfikacja. Taki Alior chciał abym przedstawił : 6 wyciągów z KK, 6 miesięczną historię wpływów na rachunek (to mnie rozwaliło, niezłą wiedzę bank ma wtedy o kliencie) oraz zaświadczenia od pracodawcy.

Visa Gold - chip&pasek , MasterCard Gold - pasek

Możliwe, brałem MC.

--
Mithos

Data: 2009-05-22 22:46:00
Autor: Krzysiek
Mbank wypowiada umowy
Mithos pisze:
Nic nie drukowałem w placówce. Przyniosłem wydrukowane. W BIK to sprawdza raczej każdy więc to akurat żadna specyficzna weryfikacja.

Ja też przyniosłem wydrukowane i nic nie drukowałem w placówce, ale ze względu na taką formę wymagały weryfikacji na miejscu. Z tego co pamiętam to pytali też o wysokość wynagrodzenia, koszty życia, rodzaj i czas zatrudnienia, ale nie pytali o dane pracodawcy. Jednak warto zaznaczyć, że dużo może zależeć od placówki i pracownika ("odpowiednie" wypełnienie formularza), bo 2 miesiące wcześniej w innym oddziale przy próbie przeniesienia tej samej KK od razu system wypluł decyzję odmowną.

Data: 2009-05-23 00:39:11
Autor: Titus Atomicus
Mbank wypowiada umowy
In article <gv6pb8$r4n$1@news.onet.pl>, Mithos <fake@adres.pl> wrote:

> A dlaczego wlasnie do Millenium?

120% limitu. Wystarczy 1 wyciąg oryginalny lub 3 z neta,

Ale jaki wyciag?
Bo ja te KK w mBanku traktuje jako rezerwe na wszelki wypadek i tam obroty sa faktycznie zerowe.
TA

Data: 2009-05-23 13:30:54
Autor: Mithos
Mbank wypowiada umowy
Ale jaki wyciag?

Wyciąg z karty kedytowej.

--
Mithos

Data: 2009-05-24 12:54:33
Autor: Titus Atomicus
Mbank wypowiada umowy
In article <gv8mqn$ha8$2@news.onet.pl>, Mithos <fake@adres.pl> wrote:

> Ale jaki wyciag?

Wyciąg z karty kedytowej.

No tak.
Na wyciagu mam zero obrotow.
:(
TA

Data: 2009-05-21 22:03:42
Autor: Ra
Mbank wypowiada umowy
Wojciech Bancer pisze:
On 2009-05-21, Mario <nospam@no.org> wrote:
[...]

do mnie dzwonili i pytali czy dać kredyt ? i jeszcze dostałem ankietę do wypełniania - nie wiem czy ma to związek że zaraz po wypłacie kaska wędruje do eb

Mbank wypowiada umowy