Mbank wypowiada umowy

Data: 2009-05-21 12:05:25
Autor: szczurwa
Mbank wypowiada umowy
On 21 Maj, 18:53, Mario <nos...@no.org> wrote:
Właśnie otrzymałem wypowiedzenie umowy karty kredytowej Mbank.
Powodem- brak obrotów na koncie przez ostatni rok.

Przyznaję, nie doczytałem w regulaminie, że mają takie prawo, ale żeby tak
skrupulatnie z niego korzystać ?

Z karty nie korzystałem, ale potrzebowałem mieć ją jako backup.
Czy W BRE już tak cienko z kasą, że próbują wszystkiego aby poprawić bilans
? (pytanie retoryczne)

Pozdrawiam,

Ja ze swej strony zobowiązuję sie ulżyć ciężkiej doli finansowej
mBanku i do konca wakacji zlikwidować swoje dwie karty kredytowe na
sumę 40000 PLN tudzież kredyt odnawialny w tej samej wysokości, aby
biedny bank nie musiał na mnie tworzyć rezerw i zaczął wreszcie
naprawdę zarabiać. Na dobry początek DSD w rachunku mBiznes już
zamknąłem (przeniosłem). Życzę mojemu (do niedawna) ulubionemu bankowi
powodzenia we wszystkich posunięciach.

Data: 2009-05-21 12:23:52
Autor: bradley.st
Mbank wypowiada umowy

[...]