Mbit/s, a Mb/s

Data: 2015-09-25 23:40:57
Autor: animka
Mbit/s, a Mb/s
Uprzejmie prosz臋 o przeliczenie, bo testery pr臋dko艣ci internetu podaj膮 r贸偶ne parametry, a ja si臋 nie znam.  Co艣 mi si臋 wolno internet wlecze.
87,4 Mbit/s ile to Mb/sek?
lub
1 Mbit/s ile to Mb/s?

animka

Data: 2015-09-26 00:01:36
Autor: animka
Mbit/s, a Mb/s
W dniu 2015-09-25 23:49, miab pisze:
[...]

W jednym mam 87,4 Mbit/sek, w drugim 10 Mb/sek, wi臋c jaka艣 du偶a r贸偶nica jest.

--
animka

Data: 2015-09-26 06:00:20
Autor: Marcin N
Mbit/s, a Mb/s
W dniu 2015-09-26 o 00:01, animka pisze:
[...]

Ma艂e "b" oznacza "bit". Du偶e "B" oznacza "bajt". 1B = 8b. Ot ca艂a filozofia.

--
MN

Data: 2015-09-26 10:42:18
Autor: Jawi
Mbit/s, a Mb/s
W dniu 2015-09-26 o 00:01, animka pisze:
W jednym mam 87,4 Mbit/sek, w drugim 10 Mb/sek, wi臋c jaka艣 du偶a r贸偶nica
jest.
Bo g艂膮b na stronie z kt贸rej korzystasz pos艂u偶y艂 si臋 niestandardowo mb jako bajtem, a mbit jako bitem. Ot st膮d nieporozumienie.
Obie warto艣ci pokazuj膮 wtedy w przybli偶eniu t膮 sam膮 warto艣膰.
--
"Lubi臋 pracowa膰, a nawet pal臋 si臋 do roboty. Praca tak mnie urzeka,
偶e mog臋 ca艂ymi godzinami siedzie膰 i patrzy膰 na ni膮"

Data: 2015-09-26 08:33:20
Autor: PiteR
Mbit/s, a Mb/s
animka pisze tak:

Uprzejmie prosz o przeliczenie, bo testery pr阣ko禼i internetu
podaj r罂ne parametry, a ja si nie znam.  Co mi si wolno

http://www.numion.com/calculators/units.html

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-09-27 13:09:23
Autor: animka
Mbit/s, a Mb/s
W dniu 2015-09-26 08:33, PiteR pisze:
animka pisze tak:

[...]

Nie dzia艂a ten serwer niestety.

--
animka

Data: 2015-09-27 16:43:47
Autor: PiteR
Mbit/s, a Mb/s

animka pisze tak:

[...]

Nie dzia砤 ten serwer niestety.

no to

http://www.ibeast.com/content/tools/band-calc.asp
http://www.convert-me.com/en/convert/data_transfer_rate/dmegabitps.html

--
Piter

Let me see your war face.

Data: 2015-09-27 21:14:41
Autor: \(c\)RaSz
Mbit/s, a Mb/s
U偶ytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisa艂鈥擜  w
:W dniu 2015-09-26 08:33, PiteR pisze:
: > animka pisze tak:
: >
: >>
: >> 1 Mbit/s ile to Mb/s?
: >
: >
: > http://www.numion.com/calculators/units.html
:
: Nie dzia艂a ten serwer niestety.
: animka

Jak to 鈥 nie dzia艂a? Wczoraj zajrza艂em - dzia艂a艂. Dzi艣 sprawdzi艂em - to samo. Mo偶e masz jak膮艣 blokad臋?

--
Posiadasz wolne moce obliczeniowe? Do艂膮cz do projektu BOINC  鈥 przetwarzania rozproszonego, wykorzystuj膮cego domowy sprz臋t, do profesjonalnych projekt贸w. Lista kilkudziesi臋ciu takich 鈥 dost臋pna tu: http://www.boincatpoland.org/wiki/Lista_projekt%C3%B3w

Data: 2015-09-26 10:45:16
Autor: Jawi
Mbit/s, a Mb/s
[...]
A tak swoj膮 drog膮, jak to "wlecze"?
Nie wiem czego ludzie chc膮, to jaka艣 zmora uzale偶niaj膮ca od netu :(
Twoje wleczenie znacznie cz臋艣ciej wynika z obci膮偶enia serwera po drugiej stornie, a nie z pr臋dko艣ci 艂膮cza po Twojej.
Masakra :(

Data: 2015-09-26 12:10:16
Autor: \(c\)RaSz
Mbit/s, a Mb/s
U偶ytkownik "Jawi" napisa艂 w
news:56065b1e$0$8376$65785112news.neostrada.pl ...
:W dniu 2015-09-25 o 23:40, animka pisze:
: > (...)
: A tak swoj膮 drog膮, jak to "wlecze"?
: Nie wiem czego ludzie chc膮, to jaka艣 zmora uzale偶niaj膮ca od netu :(
:

Te偶 tak s膮dz臋. Mi tam zanadto nie przeszkadza, n.p. jak komp nieco wolno 艂aduje m贸j profil. Nie podniecam si臋 mo偶liwo艣ci膮 kupienia HighSpeed dysku SSD, lecz po prostu mam FreeCell na sta艂e wrzucony do Autostartu , i gdy maszyna mozolnie 艂aduje si臋, 艂aduje 鈥 to ja nienerwowo rozgrywam partyjk臋 ;)

A je艣li chodzi o net, to baaardzo d艂ugo u偶ywa艂em prymitywnego modemu 56 kb/per second i... nie narzeka艂em! Cho膰 znajomi ju偶 masowo przeszli na "sta艂ki" 10, albo i 50 razy szybsze. Nauczy艂em si臋 wtedy jak si臋 pos艂ugiwa膰 sieci膮 >>cierpliwie<<, i ekonomicznie. Nie jest to wielka sztuka, no ale zauwa偶y膰 musz臋 przy tym, 偶e niezwykle cz臋sto natrafia艂em jeszcze na strony, gdzie najd艂u偶ej trwa艂o samo >>nawi膮zanie<< transmisji. I po przesiadce na sta艂e 艂膮cze 鈥 otwarcie takich nie by艂o wiele szybsze!

:
: Twoje wleczenie znacznie cz臋艣ciej wynika z obci膮偶enia serwera
: po drugiej stornie, a nie z pr臋dko艣ci 艂膮cza po Twojej.
: Masakra :(
:

Ot贸偶 to.

: -- : "Lubi臋 pracowa膰, a nawet pal臋 si臋 do roboty. Praca tak mnie urzeka,
: 偶e mog臋 ca艂ymi godzinami siedzie膰 i patrzy膰 na ni膮"

Niez艂e. A znam podobne:

  鈥 Robota nie ch**! 鈥 i nawet miesi膮c *postoi*!

Data: 2015-09-27 13:16:42
Autor: animka
Mbit/s, a Mb/s
W dniu 2015-09-26 10:45, Jawi pisze:
[...]

Aha, czyli nie jest chyba 偶le.

--
animka

Data: 2015-09-26 12:39:29
Autor: platformowe g艂upki
Mbit/s, a Mb/s
nie pytaj, dla tych debili Mb to megabit, a MB to megabajt,
艣miech i kpina...

Data: 2015-09-27 13:19:08
Autor: animka
Mbit/s, a Mb/s
W dniu 2015-09-26 12:39, platformowe g艂upki pisze:
nie pytaj, dla tych debili Mb to megabit, a MB to megabajt,
艣miech i kpina...

Tak. Mb to megabajt, a MB to megabit.

--
animka

Data: 2015-09-27 21:16:38
Autor: \(c\)RaSz
Mbit/s, a Mb/s

U偶ytkownik "animka" <animka@tonieja.wp.pl> napisa艂 w
news:5607d156$0$564$65785112news.neostrada.pl ...
:
:
: Tak. Mb to megabajt, a MB to megabit.
: animka

Hmmm, jak by to uj膮膰?  -- -> Przemy艣l to jeszcze!

--

Socjalizm  鈥  to opium dla ludu!

Data: 2015-09-26 17:33:25
Autor: 666
Mbit/s, a Mb/s
Tak, wiemy.

-- -- -
a ja si臋 nie znam.

Data: 2015-09-26 23:29:53
Autor: Marcin N
Mbit/s, a Mb/s
W dniu 2015-09-26 o 17:33,  666 pisze:
Tak, wiemy.

Ale艣 b艂ysn膮艂...

--
MN

Data: 2015-09-27 13:21:26
Autor: animka
Mbit/s, a Mb/s
W dniu 2015-09-26 17:33,  666 pisze:
Tak, wiemy.

a ja si臋 nie znam.

Tak wiem, 偶e si臋 nie znasz i dajesz porad臋 (haha) w imieniu wszystkich, albo w imieniu obojnak贸w.

--
animka

Mbit/s, a Mb/s