McAfee -zmiana ustawień/ wyłączenie

Data: 2012-06-16 08:48:17
Autor: Adax
McAfee -zmiana ustawień/ wyłączenie
Witam, wszystko wskazuje, że przy setkach tysięcy plików i folderów MCAfee nie wyrabia i jest powodem prawie godzinnego blokowania laptopa przy i po starcie, jak również potem w czasie pracy. Niestety jest on sterowany centralnie z domeny i pytanie jak mogę sobie poradzić jako admin lokalny z tym 'afeeee", żeby wyłączyć go na chwilę (bez netu) i przetestować zachowanie się kompa? Da się to jakoś zrobić? Pozdrawiam

Data: 2012-06-16 10:14:12
Autor: januszek
McAfee -zmiana ustawień/ wyłączenie
 Adax napisa?(a):

[...]

Trzeba zwiekszyc wydolnosc pradowa lini 12V ;)

j.

--
Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012 będę bojkotował polityków i politykę!

Data: 2012-06-16 12:28:31
Autor: JoteR
" Adax" napisał:

[...]

Sprzętowo? Wypiąć kabel sieciowy.
Co i tak raczej niewiele da, bo pewnikiem lokalnie działa jakaś usługa klienta McAfee, ale z tym - jako administrator lokalny - powinieneś sobie poradzić. Ale to już temat na *winnt.

JoteR

Data: 2012-06-16 11:20:54
Autor: adax
JoteR <joter@pf.pl> napisał(a):
" Adax" napisał:

> [...]

Co i tak raczej niewiele da, bo pewnikiem lokalnie działa jakaś usługa klienta McAfee, ale z tym - jako administrator lokalny - powinieneś sobie poradzić. Ale to już temat na *winnt.

No nie przeginaj ;( to oczywiste, że jestem teraz z nim lokalnie (poza domeną!) , ale ma poblokowane ustawienia!!!

Data: 2012-06-16 14:06:52
Autor: qwerty
Użytkownik " adax"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jrhq6l$e3q$1@inews.gazeta.pl...
No nie przeginaj ;( to oczywiste, że jestem teraz z nim lokalnie (poza
domeną!) , ale ma poblokowane ustawienia!!!

Ale to już NTG!!!
Niech wykręci dysk i podłączy do stacjonarnego.

Data: 2012-06-16 15:35:20
Autor: JoteR
" adax" napisał:

[...]

To jako lokalny admin je odblokuj. Ale, jak już pisałem, to temat na inną grupę.

FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

JoteR

Data: 2012-06-16 15:05:52
Autor:
McAfee -zmiana ustawień/ wyłączenie
(...)
To jako lokalny admin je odblokuj. Ale, jak już pisałem, to temat na inną grupę.

FUT pl.comp.os.ms-windows.winnt

JoteR

No tak przepraszam, niby problem z dyskiem więc tutaj, ale racja -temat przenoszę do systemu :)

Data: 2012-06-16 17:58:37
Autor: Rafal Lukawski
On 2012-06-16 17:05, adaxis01@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
(...)
[...]

Zawsze możesz napisać, że zastanawiasz sie nad wymiana na SSD, od razu 10 stwierdzi, ze nie widac różnicy ;)

Data: 2012-06-17 14:01:32
Autor: JoteR
"Rafal Lukawski" napisał:

Zawsze możesz napisać, że zastanawiasz sie nad wymiana na SSD,

W komputerze z Windows XP? Może wątkopodawca jest (jak sam pisze) niedoświadczony, ale z pewnością nie jest głupi.

od razu 10 stwierdzi, ze nie widac różnicy ;)

Owszem, widać. Zmieniając dysk mechaniczny o pojemności kilkuset GB na SSD o pojemności kilkudziesięciu (czy jak niektórzy tutaj planują -  nawet na 30-gigabajtowy), z pewnością odczuje różnicę. Na gorsze.

JoteR

Data: 2012-06-18 20:38:54
Autor: Tomasz Jasiński
McAfee -zmiana ustawień/ wyłączenie
Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 17 Jun 2012 14:01:32 +0200  doszła do mnie wiadomość  <jrkh05$bck$1@inews.gazeta.pl>  od "JoteR" <joter@pf.pl>  :
"Rafal Lukawski" napisał:

Zawsze możesz napisać, że zastanawiasz sie nad wymiana na SSD,

W komputerze z Windows XP? Może wątkopodawca jest (jak sam pisze) niedoświadczony, ale z pewnością nie jest głupi.

Nowsze dyski mają bardzo dobre garbage-collectory, więc pracują ładnie
i bez TRIM(oczywiście nie wszystkie, trzeba wiedzieć co wybrać).

[...]

A zmieniając Velociraptora 1TiB WD1000DHTZ na pendrajwa będziemy mieć
prawdziwą masakrę.

JoteR

--
Penne Rigate will spontaneously insert itself into Rigatoni
(order pasta) under liquid to gas transition conditions

Data: 2012-06-19 10:11:46
Autor: kamil
On 17/06/2012 13:01, JoteR wrote:

[...]

Nie każdy trzyma kolekcję niemieckich filmów na laptopie używanym do pracy.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net