Mdłości po wysiłku

Data: 2010-09-06 09:44:25
Autor: Paweł Suwiński
Mdłości po wysiłku
Dnia nie, 05 wrz 2010 tako rzecze piecia aka dracorp:

Z czym są związane mdłości po wysiłku. Dzisiaj zrobiłem 100km ze znajomymi na szosie. Prawdę mówiąc to był większy wysiłek od 2 miesięcy. (...)
Bardziej interesuje mnie aspekt fizjologiczny. Ktoś może wie?

Często  są  to po  prostu  grubsze  sygnały natury  psychosomatycznej,
jeżeli ktoś był niewrażliwy  na wcześniejsze delikatniejsze przesłania
z ciała albo  był zmuszony je zignorować. I takie  przesłanie mogło by
brzmieć "mam już tego dość, już 'rzygam' tym" :).

Paweł Suwiński

Mdłości po wysiłku