Me czy Bf?

Data: 2010-04-14 00:38:13
Autor: pIOTER
Me czy Bf?
"109" została skonstruowana w Bayerische Flugzeugwerke przez Williego Messerschmitta, stąd Bf. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale Willi przejął na własność wytwórnię i zmienił jej nazwę na "Messerschmitt Flugzeugwerke" a oznaczenie samolotów na "Me", więc wydaje mi się że w stosunku do  109 powinnismy uzywać "Bf" (nie wiem jak to się ma z pozniejszymi wariantami tej maszyny) a do pozniejszych, np 262, oznaczenia "Me"

pIOTER

Data: 2010-04-14 00:49:20
Autor: piotrp de
Me czy Bf?
[...]

Zmiana oficjalnego oznaczenia nastąpiła pomiędzy Bf 162 a Me 163. Pozdrawiam Piotr

http://www.piotrp.de

--

Me czy Bf?