Mebel do spania - jaki?

Data: 2016-06-05 12:36:44
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Sun, 5 Jun 2016 07:08:24 +0200, Zocha napisał(a):

W ramach odnowienia mieszkania chcę także zmienić miejsce
do spania, żeby na stare lata :-) było wygodniejsze.
Założenia:
Tapczan/wersalka/sofa lub tp. (szczerze powiedziawszy nie wiem
czym się różnią w szczegółach - ważne przy szukaniu wg klucza)
będzie stał(a) wzdłuż ściany, więc narożnik odpada.
Ma się nadawać do:
- spania (miejsce 1-osobowe, ale szerokie, np. 120 cm.)
- możliwość baaardzo łatwego składania/rozkładania w celu
  zmniejszenia wystawania na pokój w ciągu dnia i chowania
  pościeli
- oglądania telewizji, więc wyobrażam sobie jakąś część z jednego
  lub drugiego końca do takiego rozkładania (też bardzo łatwego)
  żebym mogła położyć się prostopadle do ściany - tylko wtedy
  oglądanie TV będzie wygodne.
Dobrze by także było żeby można było wybrać materac - chcę żeby
był jak najlepszy (początki problemów z kręgosłupem lędźwiowym).

Wiem, że w sumie to musi kosztować, ale nie zamierzam oszczędzać.

Czy ktoś mógłby mi polecić czego szukać - w Internecie i sklepach?
Jak nazywa się mebel spełniający moje oczekiwania?

Czy warto robić mebel na zamówienie - jeśli tak, to gdzie w W-wie?

Pozdrawiam
Zocha

Niestety, ponieważ masz szerokie oczekiwania (w tym najważniejsze - "na
stare lata"), to pozostaje tylko łóżko rehabilitacyjne z pilotem.

Data: 2016-06-05 13:03:56
Autor: Zocha
Mebel do spania - jaki?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1rljp0aqeigaj.znjissz4zcfb.dlg40tude.net...
[...]

W Internecie stosowane są tzw. smiles=uśmiechy, które oznaczają żart.
Myślałam, że o tym wiesz.

Zocha

Data: 2016-06-05 13:49:46
Autor: Qrczak
Mebel do spania - jaki?
Dnia 2016-06-05 13:03, obywatel Zocha uprzejmie donosi:

http://kokopelia.pl/wp-content/uploads/2013/05/jak_schować_łóżko_kokopelia_-3.jpg
[...]

Nie w tym.

które oznaczają żart.

Data: 2016-06-05 16:57:32
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Sun, 05 Jun 2016 13:49:46 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]

A może coś doradzisz w kwestii spania na starość?

Data: 2016-06-05 17:55:24
Autor: Qrczak
Mebel do spania - jaki?
[...]

Tylko umiejącym czytać.

Data: 2016-06-05 18:05:56
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Sun, 05 Jun 2016 17:55:24 +0200, Qrczak napisał(a):

[...]

Sympatyczny masz stosunek do Wątkodawczyni 33333-]

Data: 2016-06-05 18:19:36
Autor: Zocha
Mebel do spania - jaki?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:pgxoo57sp8re$.1pqgfjn06jpeu$.dlg40tude.net...

A może coś doradzisz w kwestii spania na starość?

Tylko umiejącym czytać.

Sympatyczny masz stosunek do Wątkodawczyni 33333-]

Ze zrozumieniem też kłopoty.

Z idiotami na temat trumien rozmawiać nie będę.
Ale czemu się tu dziwić, normalna, durna POLSKA grupa.

EOT

Zocha

Data: 2016-06-05 22:47:20
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Sun, 5 Jun 2016 18:19:36 +0200, Zocha napisał(a):

[...]

To spierdalaj na zagramaniczną - tam Ci doradzą ;-) [smile]

Data: 2016-06-07 19:08:31
Autor: wolim
Mebel do spania - jaki?
W dniu 2016-06-05 o 18:19, Zocha pisze:

[...]

Ależ panna Zosieńka piękna, jak się tak panienka złości :)

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-06-07 22:31:56
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Tue, 7 Jun 2016 19:08:31 +0200, wolim napisał(a):

[...]

Pewnie zagraniczna ta "uroda".

Data: 2016-06-06 13:01:52
Autor: Big Jack
Mebel do spania - jaki?
W wiadomości
*Qrczak* napisał(-a):

W Internecie stosowane są tzw. smiles=uśmiechy,

Nie w tym.

Jest jakiś alternatywny?

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2016-06-06 13:58:35
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?

*Qrczak* napisał(-a):

W Internecie stosowane są tzw. smiles=uśmiechy,

Nie w tym.

Jest jakiś alternatywny?

Jak widać - ten qrny. Jedyny pomocny 33333-]

Data: 2016-06-05 16:56:53
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Sun, 5 Jun 2016 13:03:56 +0200, Zocha napisał(a):

[...]

Zatem dlaczego ich nie stosujesz? - wiedziałabym przynajmniej, że sobie
jaja robisz z tym łatwo otwierającym się meblem do spania na starość i
podpowiedziałabym Ci coś jeszcze lepszego.

Myślałam, że o tym wiesz.

Jak wyżej. Ja nie żartowałam, więc mi one po co.

Data: 2016-06-05 17:13:53
Autor: wolim
Mebel do spania - jaki?
W dniu 2016-06-05 o 16:56, Ikselka pisze:

Zatem dlaczego ich nie stosujesz? - wiedziałabym przynajmniej, że sobie
jaja robisz z tym łatwo otwierającym się meblem do spania na starość i
podpowiedziałabym Ci coś jeszcze lepszego.

Ja z łatwo otwierających się mebli do spania na starość to tylko znam jeden. Najlepszy z jesionu.

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-06-05 17:38:18
Autor: Qrczak
Mebel do spania - jaki?
Dnia 2016-06-05 17:13, obywatel wolim uprzejmie donosi:

I tivi też można pooglądać.
http://fakty.interia.pl/galerie/ciekawostki/trumny-do-wyboru-zdjecie,iId,995391,iAId,70914

Data: 2016-06-05 18:04:42
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Sun, 5 Jun 2016 17:13:53 +0200, wolim napisał(a):

[...]

O nim właśnie myślałam - jako tym "czymś lepszym".

Data: 2016-06-05 18:14:46
Autor: Zocha
Mebel do spania - jaki?

Użytkownik "wolim" <nie@pisz.tu> napisał w wiadomości news:575441ba$0$679$65785112news.neostrada.pl...

Ja z łatwo otwierających się mebli do spania na starość to tylko znam jeden. Najlepszy z jesionu.

Ja bym z tego nie żartowała. Ty dojdziesz do takiego wniosku gdy Cię coś
takiego spotka u najbliższych.

Zocha

Data: 2016-06-05 19:21:11
Autor: wolim
Mebel do spania - jaki?
W dniu 2016-06-05 o 18:14, Zocha pisze:

[...]

Jak to mówią? Lepiej żartować niż chorować?

Pozdrawiam,
MW

Data: 2016-06-05 22:46:39
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Sun, 5 Jun 2016 18:14:46 +0200, Zocha napisał(a):

[...]

Wiesz, co to jest oswajanie rzeczywistości?

Data: 2016-06-05 18:13:17
Autor: Zocha
Mebel do spania - jaki?
Zatem dlaczego ich nie stosujesz? - wiedziałabym przynajmniej, że sobie
jaja robisz z tym łatwo otwierającym się meblem do spania na starość i
podpowiedziałabym Ci coś jeszcze lepszego.

Okulista by się przydał ???

Zocha

Data: 2016-06-05 18:55:18
Autor: Qrczak
Mebel do spania - jaki?
Dnia 2016-06-05 18:13, obywatel Zocha uprzejmie donosi:

Dokładnie.

http://kokopelia.pl/wp-content/uploads/2013/05/jak_schować_łóżko_kokopelia_-3.jpg --
nie ma za co

Data: 2016-06-05 22:45:30
Autor: Ikselka
Mebel do spania - jaki?
Dnia Sun, 5 Jun 2016 18:13:17 +0200, Zocha napisał(a):

> [...]
jaja robisz z tym łatwo otwierającym się meblem do spania na starość i
podpowiedziałabym Ci coś jeszcze lepszego.

Żartujesz ;-)

Data: 2016-06-06 01:40:01
Autor: Bulka Paryska
Mebel do spania - jaki?
W dniu 2016-06-05 o 18:13, Zocha pisze:

Okulista by się przydał ???

Zocha
=========================

Prosze sie nie przejmowac odpowiedziami
mniej uprzejmymi lub mniej na temat
niz by nalezalo ...
"..taka gmina..."
;-)

https://www.google.pl/search?q=%C5%82%C3%B3%C5%BCko+rattanowe&biw=1186&bih=624&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjS3cHghpLNAhVCP5oKHdJ0BZ8QsAQIQA moim zdaniem takie cos plus materac odpowiedni (ze strefami twardosci)
powinno byc OK

powodzenia
bp

Data: 2016-06-06 01:51:23
Autor: Bulka Paryska
Mebel do spania - jaki?
W dniu 2016-06-05 o 18:13, Zocha pisze:
/.../
Zocha
Ewentualnie tutaj
https://www.google.pl/search?q=%C5%82%C3%B3%C5%BCko+rattanowe&biw=1186&bih=624&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwjS3cHghpLNAhVCP5oKHdJ0BZ8QsAQIQA#tbm=isch&q=%C5%82%C3%B3%C5%BCko+sk%C5%82adane+na+%C5%9Bcian%C4%99

niektore rozwiazania bardzo ciekawe
bp

Mebel do spania - jaki?