Meble secesyjne - identyfikacja

Data: 2011-12-11 22:03:31
Autor: anhin
Meble secesyjne - identyfikacja

W jednej z ofert sprzedawca napisał ze to biurko
http://imageshack.us/photo/my-images/259/1990241602.jpg/ jest secesyjne.
Ma racjÄ™?

zupełnie nie
Na oko toto pochodzi z pierwszej ćwiartki XX w. (no, może z końca XIX...) i jest tanim potomkiem biedermeiera. Jeśli zależy Ci na secesji, uprzedzam że meble naprawdę secesyjne są dość rzadkie na rynku i raczej drogie.

Data: 2011-12-12 02:28:59
Autor: p 47

Użytkownik "anhin" <anhin@o2.pl> napisał w wiadomości news:jc35r0$82p$1mx1.internetia.pl...

[...]

No i czy nie prosciej po prostu kupic meble, które ci sie podobają?...

Data: 2011-12-12 06:34:58
Autor: Marek Dyjor
p 47 wrote:
[...]

ależ jemu sie podobaja meble secesyjne tylko kurcze nie wie jak wyglądają :)

Data: 2011-12-12 09:41:46
Autor: tygryseek
Meble secesyjne - identyfikacja

W jednej z ofert sprzedawca napisa³ ze to biurko
http://imageshack.us/photo/my-images/259/1990241602.jpg/ jest
secesyjne. Ma racjê?

zupe³nie nie
Na oko toto pochodzi z pierwszej æwiartki XX w. (no, mo¿e z koñca
XIX...) i jest tanim potomkiem biedermeiera. Je¶li zale¿y Ci na
secesji, uprzedzam ¿e meble naprawdê secesyjne s± do¶æ rzadkie na
rynku i raczej drogie.

No i czy nie prosciej po prostu kupic meble, które ci sie podobaj±?...

ale¿ jemu sie podobaja meble secesyjne tylko kurcze nie wie jak wygl±daj± :)

"Proszê pana ja jestem umys³ ¶cis³y.
Mnie siê podobaj± melodie, które
ju¿ raz s³ysza³em. Po prostu.
No... To... Poprzez... No reminiscencjê.
No jak¿e mo¿e podobaæ mi siê piosenka, któr± pierwszy raz s³yszê."

Data: 2011-12-12 17:11:15
Autor: MS
Meble secesyjne - identyfikacja
W dniu 2011-12-12 09:41, tygryseek pisze:

No i czy nie prosciej po prostu kupic meble, kt�re ci sie podobaj�?...

ale� jemu sie podobaja meble secesyjne tylko kurcze nie wie jak wygl�daj�

Przepraszam, kto napisał, że mi się podobają meble secesyjne? Ja?

Data: 2011-12-12 17:36:28
Autor: p 47

Użytkownik "MS" <abc@xyz.pl> napisał w wiadomości news:jc5932$l13$2inews.gazeta.pl...
[...]

To pisz wyraźnie ;- "chcę kupic sobie meble secesyjne, bo mi się nie podobają"...
;-))

Data: 2011-12-12 21:21:45
Autor: tygryseek
Meble secesyjne - identyfikacja

U¿ytkownik "p 47" <karolakowie1@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jc5agq$r3k$1news.task.gda.pl...

U¿ytkownik "MS" <abc@xyz.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:jc5932$l13$2inews.gazeta.pl...
W dniu 2011-12-12 09:41, tygryseek pisze:

No i czy nie prosciej po prostu kupic meble, kt?re ci sie podobaj??...

ale? jemu sie podobaja meble secesyjne tylko kurcze nie wie jak wygl?daj?

Przepraszam, kto napisa³, ¿e mi siê podobaj± meble secesyjne? Ja?

To pisz wyra¼nie ;- "chcê kupic sobie meble secesyjne, bo mi siê nie podobaj±"...
;-))

Jak czytam ten w±tek to te¿ mi sie nie podobaj±.;)

Meble secesyjne - identyfikacja