Mecenas Giertych (pełnomocnik Czarneckiego) powalczy w sądach o "właściwą" woln ość słowa i pozwie dziennikarzy

Data: 2018-11-24 13:37:31
Autor: A. Filip
Mecenas Giertych (pełnomocnik Czarneckiego) powalczy w sądach o "właściwą" woln ość słowa i pozwie dziennikarzy
https://wiadomosci.wp.pl/giertych-pozywa-dziennikarzy-tvp-od-holeckiej-chce-200-tys-zl-6320333105440897a
[...] "Będę konsekwentnie pozywał każdego dziennikarza i redaktora
naczelnego każdego wydania za każdy materiał, który narusza moje dobra
osobiste. W przyszłym tygodniu kieruję pierwsze wezwanie do zapłaty do
pani Danuty Holeckiej, która w czasie, gdy pracowałem reprezentując
Leszka Czarneckiego w prokuraturze (19.11) poświeciła mi pięć minut w
"Wiadomościach", które się sprowadzały do jednego, czarnego PR" -
poinformował Giertych na swoim profilu na Facebooku. [...]
"W kolejnych dniach będę kierował kolejne wezwania i sprawy sądowe do
innych osób z TVP odpowiedzialnych za ten materiał i do samej TVP
S.A." - informuje Giertych. [....]

Miała być wolność (słowa) a tu śmią źle mówić o mecenasie Giertychu! ;-)

Jak dla mnie wp.pl przeprowadziło wyjątkowo skuteczny czarny PR na temat
mecenasa Giertycha nie pisząc *BARDZO konkretnie* co miało być skarżalne.
Jak dla mnie wyszło im "Mecenas Giertych (dawniej LPR) zastrasza dziennikarzy".
Takie pierduły/ogólniki przystoją politykowi a nie prawnikowi IMHO.

--
A. Filip

Data: 2018-11-24 04:53:32
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 24 listopada 2018 13:38:19 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Takie pierduły/ogólniki przystoją politykowi a nie prawnikowi IMHO.

Powiedz to Biereckiemu, który co i rusz kogoś pozywa. Wystarczy jedno nieopatrzne zdanie i już leci pozew.

Jak na razie to pisiory próbują zastraszyć sędzię od procesu tetryków. Prawda B!N.S!. musi być górą za wszelką cenę. Powód? Ma podobny do Wałęsy gust jeśli chodzi o ubrania.

--
Bruno

Data: 2018-11-24 14:06:05
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

tetryków. Prawda B!N.S!. musi być górą za wszelką cenę. Powód? Ma
podobny do Wałęsy gust jeśli chodzi o ubrania.

Czy to źle że Bierecki bierze przykład z Michnika (Adama)? ;-)

Ja serdecznie życzę mecenasowi Giertychowi sądowego zwycięstwa i
wywalczenia dziesiątek pozwów za czarny PR na temat Kaczyńskiego/PiS.
Naprzód do sądowego Pyrrusowego zwycięstwa pożyteczny (mecenasie) PiS! ;-)

Pozywanie dziennikarzy/redakcji za *bardzo* konkretne kwestie to jedno.
Pozywanie za takie "ogólniki" (jak w wersji WP) to IMHO kurewskie
kneblowanie wolności słowa i wolności mediów i to przez
mecenasa/prawnika opozycji.

Nie po to wygrywa się bitwę by przegrać wojnę.

--
A. Filip

Data: 2018-11-24 05:40:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 24 listopada 2018 14:06:52 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> podobny do Wałęsy gust jeśli chodzi o ubrania.

Czy to źle że Bierecki bierze przykład z Michnika (Adama)? ;-)

Raczej sam z siebie: http://wyborcza.pl/1,75398,17792807,Zle_piszesz_o_SKOK_ach__To_cie_pozwiemy__SKOK_i_uderzaja.html

A skoro jemu wolno to czemu Giertych nie może?
Zresztą w czym problem? Dziennikarze TVPiS mają z pewnością wszystko dokładnie udokumentowane i wygrają proces bez problemu, nieprawdaż?

--
Bruno

Mecenas Giertych (pełnomocnik Czarneckiego) powalczy w sądach o "właściwą" woln ość słowa i pozwie dziennikarzy