Mecenas Tuska Giertych wydał wyrok na prokuratorów

Data: 2018-07-05 22:16:14
Autor: A. Filip
Mecenas Tuska Giertych wydał wyrok na prokuratorów
https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/2164464,Dochodzenie-dyscyplinarne-wobec-Romana-Giertycha-Bezprawne-grozby
Izba zajmie się również komentarzem mecenasa, jakiego udzielił portalowi
wyborcza.pl. - Jestem ciekaw, czy Jarosław Kaczyński znajdzie
prokuratora, który w sprawie Smoleńska postawi zarzuty Donaldowi
Tuskowi, bo taki prokurator sam za parę lat zostanie skazany -
stwierdził. W ten sposób Giertych odniósł się do kwestii
prokuratorskiego badania katastrofy pod Smoleńskiem.

Po co nam sędziowie?  Wystarczą Giertychowie! :-)

--
A. Filip

Data: 2018-07-06 09:04:30
Autor: piss
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+mf2u6wxxif-i754@wp.eu...
https://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/2164464,Dochodzenie-dyscyplinarne-wobec-Romana-Giertycha-Bezprawne-grozby
Po co nam sędziowie?  Wystarczą Giertychowie! :-)

Gdzie im do prezesa PiS! B.Szydło darła się, że "pieniądze nam się należą!", prezes skazał "niet!" i cała PiS ferajna zwracała jeden przed drugim kasę na tacę!!

CL

Data: 2018-07-06 01:45:42
Autor: japanizer
On Friday, July 6, 2018 at 4:11:19 PM UTC+9, piss wrote:
> [...]

Gdzie im do prezesa PiS! B.Szydło darła się, że "pieniądze nam się należą!", prezes skazał "niet!" i cała PiS ferajna zwracała jeden przed drugim kasę na tacę!!

Czy legalna jest w Polsce kradzież pieniędzy, a potem wpłacenie ich np. na Kościół Latającego Potwora Spaghetti, i odliczenie kwoty ukradzionych pieniędzy w zeznaniu podatkowym?

Data: 2018-07-06 19:18:49
Autor: piss
Użytkownik <japanizer@japanizer.org> napisał w wiadomości news:422bf837-dd8f-4f42-b7b2-4ba37b2c4cacgooglegroups.com...
> [...]

Czy legalna jest w Polsce kradzież pieniędzy, a potem wpłacenie ich np. na Kościół Latającego Potwora Spaghetti, i odliczenie kwoty ukradzionych pieniędzy w zeznaniu podatkowym?

Wychodzi na to, że złodziejstwo PiS wg nich jest dobrym uczynkiem, a obdarowywanie szmana z Torunia wsparciem ubogich! Przyjda czasy kiedy się za to ich rozliczy! Cele w Brzegu czekają!

CL

Data: 2018-07-06 11:36:04
Autor: Zenek Kapelinder
Mecenas Tuska Giertych wydał wyrok na prokuratorów
Chwilowo cele w brzegu zarezerwowane dla dzialaczy pelo. Nie dozyjesz rozliczenia pisu.

Data: 2018-07-07 07:08:45
Autor: Perseweracja i Schizofazja
kundel przyzagrodowy "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:54824db5-5c0d-4122-9ba0-118dca9856c2googlegroups.com...
Chwilowo cele w brzegu zarezerwowane dla dzialaczy pelo.

Zarezerwowane POwiadasz? Czy juz kogoś przymkneli? Może senatora Koguta? A moze kogoś ze SKOK? Albo innych złodziei z PiS-owskiej sitwy?

Nie dozyjesz rozliczenia pisu.

Twoje dni są już POliczone! Bekniecie za te wszystkie przekrety! Bekniecie za miliony dla Rydzyka, miliony dla pociotków i kolesi. Bekniecie za arogancję! Za obłude i łajdactwa! Pójdziesz do piekła kanalio! ;-)))

CL

Data: 2018-07-06 20:09:03
Autor: A. Filip
"piss" <lud.ciemny@kupi.to> pisze:
[...]

Na ile lat więzienia by ich nad-prezes skazał jakby nie oddali? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-07-06 18:01:07
Autor: japanizer
On Saturday, July 7, 2018 at 3:09:06 AM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]
> przed drugim kasę na tacę!!
>
> CL Na ile lat więzienia by ich nad-prezes skazał jakby nie oddali? ;-)

A którykolwiek minister oddał?

Data: 2018-07-07 07:05:01
Autor: Perseweracja i Schizofazja
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+7f903vyhhf-i765@wp.eu...
[...]

Srali ze strachu i oddali. Jak sądzisz, dlaczego?

CL

Data: 2018-07-06 22:48:02
Autor: japanizer
On Saturday, July 7, 2018 at 2:35:06 PM UTC+9, Perseweracja i Schizofazja wrote:
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+7f903vyhhf-i765@wp.eu...

> Na ile lat więzienia by ich nad-prezes skazał jakby nie oddali? ;-)

Srali ze strachu i oddali. Jak sądzisz, dlaczego?

Z tego co wiadomo publicznie, to żaden nie oddał.

Mecenas Tuska Giertych wydał wyrok na prokuratorów