Mecenas nie wyklucza zamachu

Data: 2010-07-14 20:58:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Mecenas nie wyklucza zamachu
Pełnomocnik rodzin ofiar katastrofy smoleńskiej mówi, że jest "ostrożny w kwestii wykluczenia zamachu konwencjonalnego". Co utrzymuje go w niepewności? Rafał Rogalski wskazuje na wiele rzeczy.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/296140,mecenas-nie-wyklucza-zamachu.html

"Ja byłbym ostrożny w kwestii wykluczenia zamachu konwencjonalnego. Bo strona polska nie ma wraku samolotu, a on jest potrzebny do wykluczenia kategorycznego" - powiedział w Radiu ZET Rafał Rogalski, pełnomocnik sześciu rodzin ofiar kwietniowej katastrofy.

Komentując doniesienia o rosyjskich naciskach na rodziny ofiar, by te jeszcze raz złożyły zeznania, Rogalski powiedział, że przesłuchania mogą służyć wybadaniu, czy ktoś będzie chciał od Rosji jakichkolwiek odszkodowań.

Dodał też, że w dostępnym mu materiale dowodowym nie ma wzmianki o przebiegu sekcji zwłok. Nie ma tam też mowy o tym, że polscy patomorfolodzy uczestniczyli przy sekcjach

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nawet z wyglądu pasuje do PiS.
Bo mentalnie nie odbiega.

Data: 2010-07-14 12:24:51
Autor: DJ MC Donald Musk
On 14 Lip, 20:58, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:
[...]

no jak nie?
Przeciez Pani Minister Kopacz mnowila, ze uczestniczyla w sekcjach!
znowu oklamala swoj elektorat z PO?
Mnie nie oklamala bo nigdy jej nie wierzylem
ale
platfons rzadzi - platfons sadzi....

Data: 2010-07-14 21:39:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:aa931188-69ea-4bb1-ad58-b069336af1cbq12g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Tak mówi prawo:
 5.9  Państwo, prowadzące badanie wypadku  z ofiarami w ludziach, organizuje przeprowadzenie pełnej autopsji zwłok  członków  załogi  statku powietrznego  i  w  szczególnych  okolicznościach,  zwłok  pasażerów   i załogi  pokładowej  przez  anatomopatologa  posiadającego  doświadczenie  w badaniu  wypadków.  Badanie  takie należy prowadzić sprawnie i w pełnym zakresie.

I o ile wiem, autopsja została przeprowadzona, bo tak wymaga prawo i ono nie mówi o narodowości anatomopatologa.
Nie pierwszy raz ten adwokacina wykorzystuje naszą nieznajomość prawa i wciska kit.
Protokoły sekcji zwłok dotrą.
Na razie jeszcze nie przetłumaczono dokumentów już do Polski przesłanych.
Więc ciszej nad tymi trumnami.

Data: 2010-07-15 00:39:45
Autor: Coco Chanel

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c3e1295$1news.home.net.pl...

[...]

To skoro zostala przeprowadzona to gdzie sa wyniki... Zgubili po drodze?

Data: 2010-07-16 09:35:18
Autor: Piotr Czyż
Coco Chanel pisze:

I o ile wiem, autopsja została przeprowadzona,

To skoro zostala przeprowadzona to gdzie sa wyniki... Zgubili po drodze?

A kim ty k.wa jesteś, że ktoś miał obowiązek cokolwiek Ci pokazywać?

--
Piotr CzyĹź

Data: 2010-07-16 02:58:53
Autor: DJ MC Donald Musk
On 16 Lip, 11:35, Piotr Czyż <i...@imieinazwisko.com> wrote:
Coco Chanel pisze:

> To skoro zostala przeprowadzona to gdzie sa wyniki... Zgubili po drodze?

A kim ty k.wa jesteś, że ktoś miał obowiązek cokolwiek Ci pokazywać?

--
Piotr Czyż

A gdzie on napisal, ze jemu maja te wyniki pokazac?
Kolejny POlglowek, czytajacy bez zrozumienia tekstu, z platfoinsiarni?

Data: 2010-07-16 12:14:36
Autor: Bogdan Idzikowski

Coco Chanel pisze:

> [...]

A gdzie on napisal, ze jemu maja te wyniki pokazac?
Kolejny POlglowek, czytajacy bez zrozumienia tekstu, z platfoinsiarni?

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

To na chuj mu te wyniki?
Nie pojmujesz, że papuga jest picowska i robi zamieszanie?
Doskonale wie, że autopsje zostały przeprowadzone, bo musiały być przeprowadzone. Doskonale wie, że wyniki autopsji potwierdzają tylko to, co jest wiadome, że ofiary zginęły na skutek olbrzymiego przyspieszenia  i pourywały się im ręce, nogi i głowy. Zginęli w ułamku sekundy.
Ale picowski papuga musi jątrzyć, musi wywoływać zwątpienie. Taka jest jego rola. Bo przecież nie chodzi mu o ustalenie prawdy. Prawda jest dla picu kompromitująca.

Data: 2010-07-16 04:30:50
Autor: zbig
Mecenas nie wyklucza zamachu
On 16 Lip, 12:14, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

Jak patrzę  jak gada ten mecenes to musze szybko do ubikacji, bo robi
mi się niedobrze.
Jak ktoś z takim fałszywym, obleśnym ryjem może mieć jakiegokolwiek
klienta, oprócz oczywiście twarzowców z PiS.

Mecenas nie wyklucza zamachu