Mecenas (propagandy?) Giertych dozuje napięcie: już po weekendzie ujawni kolejne nagranie sprzed 3 miesięcy!

Data: 2018-11-17 04:12:09
Autor: japanizer
On Saturday, November 17, 2018 at 8:48:46 PM UTC+9, A. Filip wrote:
https://www.rmf24.pl/fakty/news-afera-knf-jest-kolejna-tasma-w-poniedzialek-giertych-zlozy-j,nId,2681628
> Jest *kolejna* taśma z aferze KNF! W poniedziałek mecenas Roman
> Giertych, pełnomocnik Leszka Czarneckiego, ma złożyć w prokuraturze
> nagranie *z lipca*.

Kurskie PiS niech u Giertycha korepetycje biorą! ;-)

Znaczy jak - jak TVPiS pokazuje nagrania sprzed kilku lat, jak przeklinają politycy PO, płacą za ośmiorniczki 800 zł i w zasadzie nic więcej - to jest wtedy skandal, abopeło, tyle kasy, i w ogóle.

Jak Giertych składa w prokuraturze nagranie z wielomilionową (!) propozycją korupcyjną szefa KNF mianowanego przez Beatę Szydło - to zły Giertych, bo nagrania mają aż trzy miesiące?

Widzicie pisiorki, czym bardziej chcecie bronić swoich skorumpowanych ziomków, tym bardziej to wam kupy się nie trzyma.

Data: 2018-11-17 05:34:19
Autor: Zenek Kapelinder
Mecenas (propagandy?) Giertych dozuje napięcie: już po weekendzie ujawni kolejne nagranie sprzed 3 miesięcy!
Ukrywanie waznych dowodow i nie informowanie o przestepstwie jest karalne. Nagrania tego samego a najpozniej nastepnego po zrobieniu powinny byc przekazane odpowiednim sluzbom panstwowym. No dobra bo sie pizdziak przypierdoli, bez zbednej zwloki. Osiem i trzy miesiace to za dlugo. Prywatne gazety nie sa miejscem ktore ma dostac jakies nagrania z zarejestrowanym przestepstwem. Moga dostac w tym samym czasie co prokurator ale nie sa pierwsze chociaz wazne. Ukrywanie waznych informacji o potencjalnym przestepstwie zle moze sie skonczyc dla Czarneckiego.

Data: 2018-11-17 06:55:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 17 listopada 2018 14:34:21 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Zenuś, przecież ty sam nie wierzysz w to co piszesz. Czarnecki bez problemu wykaże, że czuł się zastraszony, w końcu niedwuznaczne propozycje składała mu jedna z najważniejszych osób w tym kraju. A dla Czarneckiego, z racji charakteru prowadzonych interesów, pewnie najważniejsza.

Także miejsce ujawnienia jest nie przypadkowe. Ziobro nie raz pokazał co potrafi, a śledztwa "objęte specjalnym" nadzorem przez Zbysia ciągną się i ciągną i ich końca nie widać. Szczególnie gdy dotyczą pisiorów, a sąd nie pozwolił na umorzenie. Sprawę ma prowadzić ulubiona prokuratura ministra.

Wykorzystanie prasy zabezpiecza dowody przed zniknięciem w bliżej nie określonych okolicznościach albo na dnie prokuratorskiego biurka.

--
Bruno

Data: 2018-11-17 14:46:58
Autor: Zenek Kapelinder
Mecenas (propagandy?) Giertych dozuje napięcie: już po weekendzie ujawni kolejne nagranie sprzed 3 miesięcy!
Jeszcze w to jego wykazanie musi uwierzyc prokurator i sad. Chwilowo jada na plotkach rozglaszanych przez gwno i tvn od urodzin hitlera i faktach ze bank byl gowniany ze oszukiwali w nim ludzi i ze to to Czarnecki mial interes cos zaproponowac Chrzanowskiemu. Teraz jego bank jest na etapie zdychania i jak nie da sie udowodnic winy Chrzanowskiemu to Czarnecki ma spora szanse trafic do pierdla i zaplacic Chrzanowskiemu ogromne odszkodowanie za pomowienie. Proponuje poczekac z  wydawaniem wyrokow.

Data: 2018-11-18 09:58:48
Autor: Pajdak
Użytkownik "Bruno Brunowski" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości

Zenuś, przecież ty sam nie wierzysz w to co piszesz.

Wykorzystanie prasy zabezpiecza dowody przed zniknięciem
w bliżej nie określonych okolicznościach albo na dnie prokuratorskiego
biurka.

Zauważ, że od ujawnienia nagrań szef KNF spokojnie sobie wrócił do kraju,
wyczyścił biurko i dopiero wtedy wparowała do jego gabinetu ABW czy jak sie
tam oni teraz nazywają nadzór nad działaniem której OSOBISCIE objął
Zb.Ziobro. Mówiąc krótko: sprawa zostanie zamieciona pod dywan na
Nowogrodzkiej, a TVPiS Info opluje "nagrywacza" wykazując, że to
UB-ek/SB-ek/hochsztapler/cwaniak/oszust/syn "wermachtowca"/itp itd
(* własciwe podkreślic/skreślić) mający powiązania z dawnym układem.
Winnym okaże się nie łapówkarz, a "miliarder" który "żerując na zdrowej
 tkance narodu" dorobił się "wątpliwego pochodzenia" majątku.

--
Bruno

Data: 2018-11-17 15:46:54
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

Widzicie pisiorki, czym bardziej chcecie bronić swoich skorumpowanych
ziomków, tym bardziej to wam kupy się nie trzyma.

Ależ PiS tym dostanie (politycznie) tak czy siak (na 95%).  Ocalić go
mogą chyba tylko dowodnie sfałszowane nagrania.  Jak zostały ustalone
"standardy ośmiorniczek" na dowalenie PO to teraz na PiS *też*
obowiązują.  A że mecenas Giertych ma subtelność nosorożca w składzie
porcelany pomoże PiS nie za bardzo ale każdy procent zmian w sondażach
się liczy :-)
[Mecenas Giertych w sobotę rzuca "newsa na weekend" że w poniedziałek złoży]
[Nosorożca bo aż tak źle by mówić o słoniu to jeszcze nie jest ;-) ]

--
A. Filip

Data: 2018-11-18 09:40:59
Autor: Pajdak
Mecenas (propagandy?)
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+1st4hrxpbf-ibh6@wp.eu...

[...]

1. Giertych złoży te nagrania które otrzymał od Czarneckiego (wiesz kiedy?)
2. PiS poprzez tubę TVPiS Info twierdzi, że nagrania są sfałszowane, a panowie sie nigdy nie spotkali
3. Zastanawiałes się dlaczego tasmy nie wyciekły przed ostatnimi wyborami?

[Mecenas Giertych w sobotę rzuca "newsa na weekend" że w poniedziałek złoży]

Tylko po to by PiS przez kilka dni miał sraczkę! ;-)))

[Nosorożca bo aż tak źle by mówić o słoniu to jeszcze nie jest ;-) ]

Na swojego szczekasz? ;-)))

--
Pajdak

Mecenas (propagandy?) Giertych dozuje napięcie: już po weekendzie ujawni kolejne nagranie sprzed 3 miesięcy!