Mechanicy (temat og贸rkowy)

Data: 2015-09-17 09:29:33
Autor: twistedme
Mechanicy (temat og贸rkowy)
W dniu 2015-07-22 o 12:46, twistedme pisze:
Witajcie,

Po pr贸bie skorzystania lub skorzystaniu z us艂ug prawie 10 warsztat贸w w
ostatnim czasie spotka艂y mnie takie przygody:

- nie mam czasu i nie wiem kiedy b臋d臋 mia艂
- przejrz膮 mo偶e po艂ow臋 z tego co by艂o zlecone
- nie wymieniaj膮 tego, co twierdz膮, 偶e wymienili
- wszystko jest ok! je藕dzi膰! Jak nie b臋dzie jednak ok, to przyjecha膰
b臋dziemy patrze膰 dalej.

Gdzie le偶y problem? Jako艣 z budowla艅cami te偶 by艂o ci臋偶ko si臋 dogada膰,
ale dawa艂em rad臋 :), a tu nie mam poj臋cia co zrobi膰 poza wybudowaniem
w艂asnego kana艂u i samodzieln膮 napraw膮 auta.

Zapraszam do dyskusji i pozdrawiam og贸rkowo :)

Dopisz臋 do tego jeszcze jedn膮 praktyk臋 unikania klient贸w jaka mnie spotka艂a :)

- pr贸ba diagnozy (80z艂), nie bardzo wiedzieli co mo偶e by膰, ale znale藕li jakie艣 sparcia艂e gumy, no i zaproponowali, 偶e mog膮 wymieni膰 艂o偶ysko/mocowanie amortyzatora, bo mo偶e dawa膰 podobne objawy, zgodzi艂em si臋. Chcia艂em si臋 um贸wi膰 na konkretny termin, ale facet powiedzia艂, 偶e jak przyjd膮 cz臋艣ci, to zadzwoni膮, w przeci膮gu max 1-2 tyg. No i czekam ju偶 ponad miesi膮c :)

Mechanicy (temat og贸rkowy)