[Poszukuję] Mechaniczny wężyk spustowy - d ługi

Data: 2010-03-10 16:51:00
Autor: JasiekS
[Poszukuję] Mechaniczny wężyk spustowy - d ługi

Użytkownik "Marcin Stawny" <mstawny@USUNpoczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hn7nmr$hcv$1news.onet.pl...

Potrzebny jest mi mechaniczny wężyk spustowy o długości przynajmniej
3m.
Niestety, ani na allegro, ani na ebay nic takiego nie znalazłem.
Wiecie może, gdzie mógłbym spróbować takiego poszukać?

Najdłuższy, jaki kiedykolwiek widziałem, miał połowę tego (40"). Czy
jesteś pewien, że bywają dłuższe (opory tarcia i takie tam...)?

--
JasiekS

Data: 2010-03-10 16:52:49
Autor: JasiekS
[Poszukuję] Mechaniczny wężyk spustowy - d ługi

Użytkownik "JasiekS" <jasieks.no.spam@please.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hn8f26$mhd$1news.onet.pl...

Najdłuższy, jaki kiedykolwiek widziałem, miał połowę tego (40").

Korekta: 60" of kors.

--
JasiekS

Data: 2010-03-10 17:03:42
Autor: JA
On 2010-03-10 16:52:49 +0100, "JasiekS" <jasieks.no.spam@please.poczta.onet.pl> said:

Użytkownik "JasiekS" <jasieks.no.spam@please.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:hn8f26$mhd$1news.onet.pl...

Najdłuższy, jaki kiedykolwiek widziałem, miał połowę tego (40").

Korekta: 60" of kors.

Już półtora metra to nie lada wyzwanie dla producenta. Cena też pewnie była niczego.
3 metrowy wężyk mechaniczny nie istnieje. Dla tego są pneumatyczne.
--
200 ISO ma same zalety. Ziarno jak 400 czułość jak 100.
Nie odpowiadam na treści nad cytatem.

Data: 2010-03-10 17:22:22
Autor: JasiekS

Użytkownik "JA" <marb67[beztego]@bb.home.pl> napisał w wiadomości

Już półtora metra to nie lada wyzwanie dla producenta. Cena też pewnie
była niczego.

Na przykład $24.95 tutaj
http://www.bhphotovideo.com/c/product/117427-REG/General_Brand_SR746_Vinyl_Cable_Release_with.html

--
JasiekS

Data: 2010-03-10 18:42:23
Autor: JA
On 2010-03-10 17:22:22 +0100, "JasiekS" <jasieks.no.spam@please.poczta.onet.pl> said:

Już półtora metra to nie lada wyzwanie dla producenta. Cena też pewnie
była niczego.

Na przykład $24.95 tutaj

Eeee taniocha. Myślałem o ciut wyższej, tak w okolicach stówki.