[Poszukuję] Mechaniczny wężyk spustowy - długi

Data: 2010-03-11 01:06:02
Autor: Piotr Sz.
[Poszukuję] Mechaniczny wężyk spustowy - długi
Potrzebny jest mi mechaniczny wężyk spustowy o długości przynajmniej 3m.

Masz albo naprawde dlugi miech, albo dosyc wysoki statyw :-)

A tak powaznie, to po jaka cholere Ci taki dlugi? Tak z czystej babskiej ciekawosci pytam.

Piotr Sz.
piotr(@)szkut.com
www.szkut.com

Data: 2010-03-14 07:24:00
Autor: slownie
Piotr Sz. pisze:
[...]

autoportrety? :)

--
http://dwaoka.wordpress.com

Data: 2010-03-15 13:40:01
Autor: Marcin Stawny
[Poszukuję] Mechaniczny wężyk spustowy - długi
A tak powaznie, to po jaka cholere Ci taki dlugi? Tak z czystej babskiej ciekawosci pytam.

autoportrety? :)

Prawie dobrze, nie mam na kim ćwiczyć światła studyjnego, więc będę na sobie ;p

--
Marcin Stawny
http://marcinstawny.com

[Poszukuję] Mechaniczny wężyk spustowy - długi