Mechanik do HD

Data: 2010-03-03 07:18:55
Autor: ZbiR
Mechanik do HD
Witam,

Szukam mechanika albo przyzwoitego serwisu który potrafi zajrzeć w
głąb silnika HD.
Czy jest ktoś godny polecenia w Wawce lub okolicach ? Ceny serwisów
autoryzowanych są dość powalające.

Pozdrwiam,

ZbiR

Data: 2010-03-03 16:26:48
Autor: Kefir
Mechanik do HD
Elou!
"ZbiR" <zbirych@gmail.com> wrote in message news:6fdea92e-1dee-421b-bd37-a21b60f7a5b919g2000yqu.googlegroups.com...
Witam,

Szukam mechanika albo przyzwoitego serwisu który potrafi zajrzeć w
głąb silnika HD.

A moze endoskopem? Rozbierac nie trzeba...

Data: 2010-03-03 17:14:40
Autor: (pj)
Mechanik do HD
W dniu 2010-03-03 16:26, Kefir pisze:

Szukam mechanika albo przyzwoitego serwisu który potrafi zajrzeć w
głąb silnika HD.

A moze endoskopem? Rozbierac nie trzeba...

nie znasz siem

tomograf, albo rezonans - Kuczu wie najlepiej... :-P ;-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-03-03 22:11:39
Autor: Glub
Mechanik do HD
"Kefir" <kefir_spamfe_@riders.pl> wrote:
> [...]

> Szukam mechanika albo przyzwoitego serwisu który potrafi zajrzeć w
> głąb silnika HD.

A moze endoskopem? Rozbierac nie trzeba...

Per rectum --
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-03-04 07:38:52
Autor: Kefir
Mechanik do HD
Elou!
"Glub" <glubone@gmail.com> wrote in message news:hmmmqr$s0q$1inews.gazeta.pl...
> [...]

> Szukam mechanika albo przyzwoitego serwisu który potrafi zajrzeć w
> głąb silnika HD.

A moze endoskopem? Rozbierac nie trzeba...

Per rectum

Co kto lubi.

Data: 2010-03-07 20:40:17
Autor: trobakowski
Mechanik do HD

http://www.echilczuk.pl/ - słyszałem pozytywne opinie od zadowolonych klientów,

--
ZX10
XL883R

Data: 2010-03-07 20:46:27
Autor: scibor1
Mechanik do HD
On 7 Mar, 20:40, trobakowski <t...@gemsi.pl> wrote:

http://www.echilczuk.pl/- s ysza em pozytywne opinie od zadowolonych
klient w,

ale podjedz wypasiona fura i w garniturze, bo inaczej dlugo poczekasz
zanim zwroca na Ciebie uwage:/

scibor
Helga VFR800FI

Mechanik do HD