[PRESS] Mechanik przeciął mu samochód na p ół i przyspawał drugą część z innego auta

Data: 2009-12-07 10:31:08
Autor: J.F.
[PRESS] Mechanik przeciął mu samochód na p ół i przyspawał drugą część z innego auta
Użytkownik "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>
U nas to chyba standard. Później taki sprzedaje autko i mówi, że od pierwszego właściciela i stan ok.

Ten "poszkodowany" to tez niezle ziolko - musial byc to niezly przystanek jesli mechanikowi oplacaloby cala polowe wymienic.

A tak nawiasem mowiac to fachowe spawanie moze nawet mocniejsze niz oryginal.

J.

Data: 2009-12-07 10:55:21
Autor: krzysiek82
J.F. pisze:
A tak nawiasem mowiac to fachowe spawanie moze nawet mocniejsze niz oryginal.

J.

Nie wydaje mi się, aby takie połączenie było mocniejsze niż oryginał,
bo przecież spawu w profilu od wewnątrz nie zrobi a poza tym, w tym miejscu pojawi się szybko ruda.

--
krzysiek82

Data: 2009-12-07 03:07:36
Autor: Olleo
[...]

Opowiadal mi kiedys jeden blacharz, jak to sie robi. Taki slupek
sklada sie z powiedzmy 3 warstw - kazda warstwe tnie sie na nieco
innej dlugosci (na zakladke) i kazda warstwe spawa sie osobno.
--
Olleo

Data: 2009-12-07 11:18:45
Autor: Pab_lo

Użytkownik "krzysiek82" <tajemnica@tajemnica.pl> napisał w wiadomości news:hfik33$4qf$1nemesis.news.neostrada.pl...
J.F. pisze:
[...]

a w jakim celu ma robic spaw od srodke?

Picasso

Data: 2009-12-07 19:23:44
Autor: Karolek
Pab_lo pisze:

a w jakim celu ma robic spaw od srodke?

We wspolczesnych samochodach prog sklada sie w zasadzie z kilku profili, a nie jednego.
Do tego, aby poprawnie pospawac takie elementy jak progi to tez trzeba wiedziec jak, bo nie mozna zrobic prostego ciecia przez pol auta i to po prostu pospawac.
--
Karolek

Data: 2009-12-07 19:40:14
Autor: Pab_lo

Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:hfjhah$tv7$1news.mm.pl...

[...]

nie gadaj...

A jak jest zbudowany prog wspolczesnego SUVa ?

Picasso

Data: 2009-12-07 20:22:19
Autor: Karolek
Pab_lo pisze:
[...]

Eee... ale o so chodzi?

--
Karolek

Data: 2009-12-07 14:38:22
Autor: mleko
[PRESS] Mechanik przeciął mu samochó d na pół i przyspawał drugą część z innego auta
k>

Nie wydaje mi się, aby takie połączenie było mocniejsze niż oryginał,

Slowa kluczowe "wydaje mi sie" tlumacza wszystko.

PS. Nie jestem zwolennikie wciskania pospawanych aut nieswiadomym kupujacym, ale nie znosze pseudo ekspertow, ktorzy opieraja sie na "wydaje mi sie"

Data: 2009-12-07 11:18:19
Autor: Pab_lo

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfii0g$7ut$1news.onet.pl...

A tak nawiasem mowiac to fachowe spawanie moze nawet mocniejsze niz oryginal.

Jesli spawacz mial wprawe, to moze przez 10 lat tak. Jesli za mocno przegrzal, to obok material bedzie slabszy...

Picasso

[PRESS] Mechanik przeciął mu samochód na p ół i przyspawał drugą część z innego auta