Mechanik w okolicach malborka

Data: 2012-06-18 10:30:43
Autor: Mikolaj Jopczynski
Mechanik w okolicach malborka
Witam,

Mozecie polecic jakiegos mechanika w okolicach malborka. Jade ogladac moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-06-18 02:20:26
Autor: ditron
Mechanik w okolicach malborka
On 18 Cze, 10:30, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:

Mozecie polecic jakiegos mechanika w okolicach malborka. Jade ogladac
moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....

Dla mnie wszystko jasne...
Czyli, że s± dwa motocykle - jeden jedziesz ogl±dać a drugi
chciałby¶... :)
Mechanika nie znam ale mogę podpowiedzieć, że na trasie Malbork-
Swarożyn jest jaki¶ salon mootocykli zdaje się że używanych...
Oprócz tego w Malborku kto¶ prowadzi sklep motoryzacyjny...
Jak chcesz to postaram się o jakie¶ namiary..?

Data: 2012-06-18 12:00:48
Autor: Mikolaj Jopczynski
wrote:

[...]

Jade albo fura albo stopem/pksem/pkp - jeszcze nie wiem.
Z jednej strony fajnie byloby go sprawdzic na trasie, ale z 2 troche sie boje ryzykowac i wole wpakowac na przyczepe.

Jezeli mozesz sprawdz prosze.

Data: 2012-06-18 06:15:54
Autor: ditron
Mechanik w okolicach malborka
On 18 Cze, 12:00, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:

> Opr cz tego w Malborku kto prowadzi sklep motoryzacyjny...

Jezeli mozesz sprawdz prosze.

masz tu nr do mechanika: 66o 4o2 71o
p.s. co to za motór (ten który jedziesz ogl±dać) ?

Data: 2012-06-18 20:27:50
Autor: Kuczu
wrote:

Opr cz tego w Malborku kto prowadzi sklep motoryzacyjny...

Jezeli mozesz sprawdz prosze.

masz tu nr do mechanika: 66o 4o2 71o
p.s. co to za motór (ten który jedziesz oglądać) ?

Yamaha tdm

  jedna juz popsules. Nie masz dosyc ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-18 20:32:09
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-06-18 20:27, Kuczu pisze:

jedna juz popsules. Nie masz dosyc ?

Wlasnie nie ;) Na tej juz nie bede robic glupich rzeczy ;)

Data: 2012-06-18 20:41:08
Autor: Norbi
W dniu 2012-06-18 20:32, Mikolaj Jopczynski pisze:

Wlasnie nie ;) Na tej juz nie bede robic glupich rzeczy ;)

Zalozysz gmole ?

Norbi
BLACK XX'03

Data: 2012-06-18 10:38:05
Autor: ursynek
W dniu 2012-06-18 10:30, Mikolaj Jopczynski pisze:
Witam,

Mozecie polecic jakiegos mechanika w okolicach malborka. Jade
ogladac moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....

Na oględziny czego jedziesz? ;)

Polski język trudny jest ;)

Data: 2012-06-18 11:00:29
Autor: erg
Mechanik w okolicach malborka

Użytkownik "ursynek" <ursynek@nie.tam.nie.tu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jrmpdb$49t$1speranza.aioe.org...
[...]

to nie jezyk, tylko ty jestes trudny.

Eryk

Data: 2012-06-18 11:02:26
Autor: ursynek
W dniu 2012-06-18 11:00, erg pisze:
[...]

jak ci nie pasuje, to nie czytaj

Data: 2012-06-18 11:17:09
Autor: erg
Mechanik w okolicach malborka

Użytkownik "ursynek" <ursynek@nie.tam.nie.tu.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jrmqqv$80l$1speranza.aioe.org...
[...]

mi pasuje wiec czytam.
wyglada za to ze tobie nie pasuje - zapisz sie na grupe poprawnej polszczyzny.

Eryk

Data: 2012-06-18 12:02:07
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-06-18 11:17, erg pisze:

mi pasuje wiec czytam.
wyglada za to ze tobie nie pasuje - zapisz sie na grupe poprawnej
polszczyzny.

Zanim zaczniesz mnie pouczac odnosnie prawidel polszyzny, zacznij od stosowania:
- duzych i malych liter,
- interpunkcji,
- odpowiedniej pisowni zaimkow zwrotnych.

Jak odrobisz lekcje to wroc - porozmawiamy wtedy o poprawnej polszczyznie.

Data: 2012-06-18 12:04:28
Autor: AZ
On 06/18/2012 12:02 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:
mi pasuje wiec czytam.
wyglada za to ze tobie nie pasuje - zapisz sie na grupe poprawnej
polszczyzny.

Zanim zaczniesz mnie pouczac odnosnie prawidel polszyzny, [...]

Zanim siÄ™ kogoĹ› uczepisz zobacz komu odpisujesz ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-18 12:20:13
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-06-18 12:04, AZ pisze:
[...]

A to sa rowni i rowniejsi? Kowalskiemu wolno jezdzic po innych, a xinskiemu nie? Ja glupi myslalem, ze w internecie wszyscy sa rowni i zasady tyczas sie wszystich jednakowo.

Data: 2012-06-18 12:22:04
Autor: AZ
On 06/18/2012 12:20 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:
[...]

Dzizas, jakąś manię prześladowczą masz? erg (ten któremu odpowiedziałeś) napisał to co wyżej komuś kto czepił się zasad pisowni w Twoim poście. Już kumasz?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-18 12:24:36
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-06-18 12:22, AZ pisze:

[...]

JuĹĽ kumasz?

Moze moj czytnik swiruje, moze serwer gazety cos kaszani, ale ja to widze tak:

http://prntscr.com/ar4sa

Jezeli ja dalem ciala, to przepraszam, kajam sie w pol ;)

Data: 2012-06-18 12:25:01
Autor: AZ
On 06/18/2012 12:24 PM, Mikolaj Jopczynski wrote:

Moze moj czytnik swiruje, moze serwer gazety cos kaszani, ale ja to
widze tak:

http://prntscr.com/ar4sa

Jezeli ja dalem ciala, to przepraszam, kajam sie w pol ;)

No, erg odpisuje jakiemuĹ› "ursynek" ale tego drugiego postĂłw na Atmanie teĹĽ nie widze.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-06-18 03:28:37
Autor: ursyn
W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2012 12:25:01 UTC+2 użytkownik AZ napisał:
> [...]
> widze tak:
>
> http://prntscr.com/ar4sa
>
> Jezeli ja dalem ciala, to przepraszam, kajam sie w pol ;)

No, erg odpisuje jakiemu¶ "ursynek" ale tego drugiego postów na Atmanie też nie widze.

-- Artur
ZZR 1200

:) Jop, odpisuje do mnie. Pozdrawiam! :P
    ursyn

Data: 2012-06-18 12:07:40
Autor: Adam Wysocki
AZ <artur.zabronski@gmail.com> wrote:

No, erg odpisuje jakiemu¶ "ursynek" ale tego drugiego postów na Atmanie też nie widze.

Bo ursynek pisze z aioe.

--
Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

Data: 2012-06-18 11:11:32
Autor: Mikolaj Jopczynski
Mechanik w okolicach malborka
W dniu 2012-06-18 11:00, erg pisze:

Na ogl�dziny czego jedziesz? ;)

Wprawdzie nie przebywam na tej grupie zbyt dlugo, ale wydawalo mi sie, ze wiekszosc osob tutaj jest inteligetnych - skoro to grupa o motocyklach, a ja pisze o moto to raczej nie chodzi mi o silnik do kosiarki - nie sadzisz?

Polski j�zyk trudny jest ;)

Dla niektorych zapewne tak

to nie jezyk, tylko ty jestes trudny.

No coz, byc moze - przeciez nikt nie kaze Ci odpowiadac?

Poza tym, zauwazylem tez, ze na wielu grupach jest kilka takich osobnikow, ktore to wyzej sraja niz dupe maja i kiedy pada pytanie niezgodne z ich widzimisie wymadrzaja sie na lewo i prawo.

A tak pees.
Tnij posty, uzywaj netykiety moj drogi ;)

Data: 2012-06-18 11:15:51
Autor: ursynek
W dniu 2012-06-18 11:11, Mikolaj Jopczynski pisze:
[...]

To że jedziesz na oględziny moto to wyczytałem z wiadomosci
Jade ogladac moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....
ciekawiło mnie po prostu na oględziny czego chciałbyś pojechać...

Nvm, idę oglądać newsy i chciałbym iść oglądać...

Pozdrawiam
ursyn.

Mechanik w okolicach malborka