Mechanik w okolicach malborka

Data: 2012-06-18 02:20:26
Autor: ditron
Mechanik w okolicach malborka
On 18 Cze, 10:30, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:

Mozecie polecic jakiegos mechanika w okolicach malborka. Jade ogladac
moto i chcialbym pojechac na ogledziny ....

Dla mnie wszystko jasne...
Czyli, że są dwa motocykle - jeden jedziesz oglądać a drugi
chciałbyś... :)
Mechanika nie znam ale mogę podpowiedzieć, że na trasie Malbork-
Swarożyn jest jakiś salon mootocykli zdaje się że używanych...
Oprócz tego w Malborku ktoś prowadzi sklep motoryzacyjny...
Jak chcesz to postaram się o jakieś namiary..?

Data: 2012-06-18 12:00:48
Autor: Mikolaj Jopczynski
wrote:

[...]

Jade albo fura albo stopem/pksem/pkp - jeszcze nie wiem.
Z jednej strony fajnie byloby go sprawdzic na trasie, ale z 2 troche sie boje ryzykowac i wole wpakowac na przyczepe.

Jezeli mozesz sprawdz prosze.

--
Pozdrawiam,
Mikolaj Jopczynski

tel. 32 7 400 000, faks 32 7 400 004, gg: 311167, www.tychy-online.pl
Znajdz nas na portalu Facebook: www.facebook.com/TychyOnline, Hotspot Tychy: www.hotspot.tychy.pl

Data: 2012-06-18 06:15:54
Autor: ditron
Mechanik w okolicach malborka
On 18 Cze, 12:00, Mikolaj Jopczynski <mikolaj.jopczyn...@gmail.com>
wrote:

> Opr cz tego w Malborku kto prowadzi sklep motoryzacyjny...

Jezeli mozesz sprawdz prosze.

masz tu nr do mechanika: 66o 4o2 71o
p.s. co to za motór (ten który jedziesz oglądać) ?

Data: 2012-06-18 20:27:50
Autor: Kuczu
wrote:

Opr cz tego w Malborku kto prowadzi sklep motoryzacyjny...

Jezeli mozesz sprawdz prosze.

masz tu nr do mechanika: 66o 4o2 71o
p.s. co to za motór (ten który jedziesz oglądać) ?

Yamaha tdm

  jedna juz popsules. Nie masz dosyc ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-06-18 20:32:09
Autor: Mikolaj Jopczynski
W dniu 2012-06-18 20:27, Kuczu pisze:

jedna juz popsules. Nie masz dosyc ?

Wlasnie nie ;) Na tej juz nie bede robic glupich rzeczy ;)

Data: 2012-06-18 20:41:08
Autor: Norbi
W dniu 2012-06-18 20:32, Mikolaj Jopczynski pisze:

Wlasnie nie ;) Na tej juz nie bede robic glupich rzeczy ;)

Zalozysz gmole ?

Norbi
BLACK XX'03